Назва: Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України
Автор: Кабінет Міністрів України
Головний комітет: Комітет з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій

N
Редакція, прийнята в попередньому читанні*
Зауваження та пропозиції
Висновки, обгр.
Редакція, запропонована головним комітетом
0.
Проект



1.
(01.07.99)



2.
ЗАКОН УКРАЇНИ


ЗАКОН УКРАЇНИ
3.
Про державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку України


Про державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку України
4.

-1- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Враховано


5.
Цей закон визначає правовi, економiчнi та органiзацiйнi засади формування цiлiсної системи прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку України, окремих галузей економiки та окремих адмiнiстративнотериторiальних одиниць як складової частини загальної системи державного регулювання економiчного i соцiального розвитку держави. Законом установлюється загальний порядок розроблення, затвердження та виконання зазначених прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, а також права та вiдповiдальнiсть учасникiв.

Дати назви статей у відповідності з їх змістом.

Цей Закон визначає правовi, економiчнi та органiзацiйнi засади формування цiлiсної системи прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку України, окремих галузей економiки та окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць як складової частини загальної системи державного регулювання економiчного i соцiального розвитку держави. Законом встановлюється загальний порядок розроблення, затвердження та виконання зазначених прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, а також права та вiдповiдальнiсть учасникiв державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України.
6.
РОЗДIЛ 1.
ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ




РОЗДIЛ 1
ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ

7.
Стаття 1. У цьому Законi наведенi нижче визначення вживаються у такому значеннi:



Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законi наведенi нижче терміни вживаються в такому значеннi:
8.
прогнозування економiчного i соцiального розвитку - науково обгрунтоване передбачення напрямiв розвитку країни, окремих галузей економiки або окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць, можливого стану економiки та соцiальної сфери в майбутньому, а також альтернативних шляхiв i строкiв досягнення того чи iншого стану.


прогнозування економiчного i соцiального розвитку - науково обгрунтоване передбачення напрямiв розвитку країни, окремих галузей економiки або окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць, можливого стану економiки та соцiальної сфери в майбутньому, а також альтернативних шляхiв i строкiв досягнення параметрів економічного і соціального розвитку. Прогноз економiчного
9.
Прогноз економiчного i соцiального розвитку є засобом обгрунтування вибору тiєї чи iншої стратегiї та прийняття конкретних рiшень органами законодавчої та виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування щодо регулювання соцiально-економiчних процесiв;


i соцiального розвитку є засобом обгрунтування вибору тiєї чи iншої стратегiї та прийняття конкретних рiшень органами законодавчої та виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування щодо регулювання соцiально-економiчних процесiв;
10.
програма економiчного i соцiального розвитку - документ, у якому визначаються цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку, засоби та шляхи їх досягнення, формується взаємоузгоджена i комплексна система заходiв органiв законодавчої i виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, спрямованих на ефективне розв'язання проблем економiчного i соцiального розвитку, досягнення стабiльного економiчного зростання, а також характеризуються очiкуванi змiни у станi економiки та соцiальної сфери.







-2- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Статтю 1 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту:







Враховано

програма економiчного i соцiального розвитку - документ, в якому визначаються цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку, засоби та шляхи їх досягнення, формується взаємоузгоджена i комплексна система заходiв органiв законодавчої i виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, спрямованих на ефективне розв'язання проблем економiчного i соцiального розвитку, досягнення стабiльного економiчного зростання, а також характеризуються очiкуванi змiни у станi економiки та соцiальної сфери.


"учасники державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку - державні органи влади, які розробляють, затверджують і здійснюють прогнозні та програмні документи, а саме: Кабінет Міністрів України, уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, іншi центральнi органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування;
прогнозні та програмні документи - документи, що відповідають законодавству України про документи і відображають прогнози та програми економічного і соціального розвитку. "

учасники державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку - державні органи влади, які розробляють, затверджують і здійснюють прогнозні та програмні документи, а саме: Кабінет Міністрів України, уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, іншi центральнi органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування;

прогнозні та програмні документи - документи, що відповідають вимогам законодавства України щодо документів і відображають прогнози та програми економічного і соціального розвитку.
11.
Стаття 2. Державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку базується на:


Стаття 2. Принципи державного прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку
Основними принципами, на яких базується державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку є:
12.
принципi цiлiсностi, який забезпечується розробленням взаємоузгоджених прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку України, окремих галузей економiки та окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць на коротко- та середньостроковий перiоди;


принцип цiлiсностi, який забезпечується розробленням взаємоузгоджених прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку України, окремих галузей економiки та окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць на коротко- та середньостроковий перiоди;
13.
принципi об'єктивностi, який полягає в тому, що прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку розробляються на основi даних органiв державної статистики. Мiнiстерства економiки України, iнших центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, а також звiтних даних з офiцiйних видань Нацiонального банку України;
-3- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
У тексті проекту закону слова "Міністерство економіки України" замінити словами "уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики" у відповідних відмінках.
Враховано

принцип об'єктивностi, який полягає в тому, що прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку розробляються на основi даних органiв державної статистики, уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, iнших центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, а також звiтних даних із офiцiйних видань Нацiонального банку України;
14.
принципi науковостi, який забезпечується розробленням прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку на науковiй основi, постiйним удосконаленням методологiї та використанням свiтового досвiду в галузi прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку;


принцип науковостi, який забезпечується розробленням прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку на науковiй основi, постiйним удосконаленням методологiї та використанням свiтового досвiду в галузi прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку;
15.
принципi гласностi, який полягає в тому, що прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку є доступними для громадськостi. Iнформування про цiлi, прiоритети та показники цих документiв забезпечує суб'єкти пiдприємницької дiяльностi необхiдними орiєнтирами для планування власної виробничої дiяльностi;


принцип гласностi, який полягає в тому, що прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку є доступними для громадськостi. Iнформування про цiлi, прiоритети та показники цих документiв забезпечує суб'єкти пiдприємницької дiяльностi необхiдними орiєнтирами для планування власної виробничої дiяльностi;
16.
принципi самостiйностi, який полягає в тому, що мiсцевi органи виконавчої влади та органи мiсцевого самоврядування вiдповiдають за розроблення, затвердження та виконання прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку вiдповiдних адмiнiстративно-територiальних одиниць. Прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку повинно забезпечити координацiю дiяльностi органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування;


принцип самостiйностi, який полягає в тому, що мiсцевi органи виконавчої влади та органи мiсцевого самоврядування вiдповiдають за розроблення, затвердження та виконання прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку вiдповiдних адмiнiстративно-територiальних одиниць. Прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку забезпечує координацiю дiяльностi органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування;
17.
принципi рiвностi, який полягає в дотриманнi прав та врахуваннi iнтересiв мiсцевого самоврядування та суб'єктiв господарювання всiх форм власностi;


принцип рiвностi, який полягає в дотриманнi прав та врахуваннi iнтересiв мiсцевого самоврядування та суб'єктiв господарювання всiх форм власностi;
18.
принципi загальнодержавних iнтересiв, який полягає в тому, що органи виконавчої влади та органи мiсцевого самоврядування повиннi здiйснювати розроблення прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, виходячи з необхiдностi забезпечення реалiзацiї загальнодержавної соцiально-економiчної полiтики та економiчної безпеки держави.



принцип дотримання загальнодержавних iнтересiв, який полягає в тому, що органи виконавчої влади та органи мiсцевого самоврядування повиннi здiйснювати розроблення прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку виходячи з необхiдностi забезпечення реалiзацiї загальнодержавної соцiально-економiчної полiтики та економiчної безпеки держави.
19.
Стаття 3. Правовою основою державного прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку є Конституцiя України, цей Закон, iншi закони України та нормативно-правовi акти, прийнятi на їх виконання.



Стаття 3. Законодавство про державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку
Правовою основою державного прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку є Конституцiя України, цей Закон, iншi закони України та нормативно-правовi акти, прийнятi на їх виконання.
20.
РОЗДIЛ II.
СИСТЕМА ПРОГНОЗНИХ I ПРОГРАМНИХ ДОКУМЕНТIВ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
-4- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Розділи ІІ та ІІІ об'єднати під назвою «Прогнозні програмні документи економічного і соціального розвитку».
Враховано
З відповідною зміною нумерації наступних розділів

РОЗДIЛ II.
ПРОГНОЗНІ I ПРОГРАМНІ ДОКУМЕНТИ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
21.



Стаття 4. Система прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку
22.
Стаття 4. Система прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку складається з прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди. Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод, прогнозiв економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст на середньостроковий перiод, програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст на короткостроковий перiод, прогнозiв розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод i програм розвитку окремих галузей економiки.



Система прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку складається з:
прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди;
Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод;
прогнозiв економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст на середньостроковий перiод;
програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст на короткостроковий перiод;
прогнозiв розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод;
програм розвитку окремих галузей економiки.
23.
У разi необхiдностi прогнознi i програмнi документи економiчного i соцiального розвитку можуть розроблятися на бiльш тривалий перiод.



У разi необхiдностi прогнознi i програмнi документи економiчного i соцiального розвитку можуть розроблятися на бiльш тривалий перiод.
24.
Стаття 5. Прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку розробляються на основi комплексного аналiзу демографiчної ситуацiї, стану використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, конкурентоспроможностi вiтчизняної економiки, оцiнки досягнутого рiвня розвитку економiки i соцiальної сфери та з урахуванням впливу зовнiшнiх полiтичних, економiчних та iнших факторiв i очiкуваних тенденцiй змiни впливу цих факторiв у перспективi.

-5- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Статті 5, 6, 7 об'єднати.
Враховано
З відповідною зміною нумерації наступних статей
Стаття 5. Розробка прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку
Прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку розробляються на основi комплексного аналiзу демографiчної ситуацiї, стану використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, конкурентоспроможностi вiтчизняної економiки, оцiнки досягнутого рiвня розвитку економiки i соцiальної сфери та з урахуванням впливу зовнiшнiх полiтичних, економiчних та iнших факторiв i очiкуваних тенденцiй змiни впливу цих факторiв у перспективi.
25.
Стаття 6. Показники прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку є орiєнтиром для розроблення суб'єктами пiдприємницької дiяльностi власних прогнозiв, планiв, бiзнес-планiв та iнших документiв.



Показники прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку є орiєнтиром для розроблення суб'єктами пiдприємницької дiяльностi власних прогнозiв, планiв, бiзнес-планiв та iнших документiв.
26.


РОЗДIЛ III.
ПРОГНОЗНI ТА ПРОГРАМНI ДОКУМЕНТИ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ


Прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди та Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляються в строки та в порядку, встановленi Кабiнетом Мiнiстрiв України
27.




28.
Стаття 7. На державному рiвнi розробляються прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди та Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод в строки та в порядку, встановленi Кабiнетом Мiнiстрiв України.



.


Стаття 6. Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод

29.
Стаття 8. Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод розробляється на п'ять рокiв починаючи з 2000 року.
-6- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Із статті 8 слова «починаючи з 2000 року» виключити.
Враховано

Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод розробляється на п'ять рокiв.
30.
У прогнозi економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi:


У прогнозi економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi:
31.
аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за попереднiй перiод та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери;


аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за попереднiй перiод та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери;
32.
очiкуванi змiни зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї та їх вплив на економiку країни;


очiкуванi змiни зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї та їх вплив на економiку країни;
33.
оцiнка впливу можливих заходiв державної полiтики у прогнозному перiодi на розвиток економiки i соцiальної сфери;


оцiнка впливу можливих заходiв державної полiтики у прогнозному перiодi на розвиток економiки i соцiальної сфери;
34.
цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку у середньостроковому перiодi та пропозицiї щодо напрямiв державної полiтики у цей перiод;


цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку у середньостроковому перiодi та пропозицiї щодо напрямiв державної полiтики у цей перiод;
35.
прогноз кон'юнктури на внутрiшнiх та зовнiшнiх ринках стратегiчно важливих видiв товарiв та послуг;


прогноз кон'юнктури на внутрiшнiх та зовнiшнiх ринках стратегiчно важливих видiв товарiв та послуг;
36.
основнi макроекономiчнi та iншi необхiднi показники економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки, Автономної Республiки Крим.областей, мiст Києва та Севастополя;
-7- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Статтю 8 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту:
"основні народногосподарчі баланси".
Враховано редакційно

основнi макроекономiчнi та iншi необхiднi показники і баланси економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки, Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя;
37.
висновки щодо тенденцiй розвитку економiки країни протягом середньострокового перiоду.


висновки щодо тенденцiй розвитку економiки країни протягом середньострокового перiоду.
38.
Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод використовується пiд час розроблення проекту Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України i публiкується в газетi "Урядовий кур'єр".



Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод використовується пiд час розроблення проекту Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України i публiкується в газетi "Урядовий кур'єр".
39.
Стаття 9. Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляється щорiчно на наступний рiк.


Стаття 7. Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод

Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляється щорiчно на наступний рiк.
40.
У прогнозi економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод повиннi бути вiдображенi:


У прогнозi економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод повиннi бути вiдображенi:
41.
аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за минулий та поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери;


аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за минулий та поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери;
42.
очiкуванi змiни зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї та їх вплив на економiку країни;


очiкуванi змiни зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї та їх вплив на економiку країни;
43.
оцiнка впливу можливих заходiв державної полiтики у прогнозному перiодi на розвиток економiки i соцiальної сфери;


оцiнка впливу можливих заходiв державної полiтики у прогнозному перiодi на розвиток економiки i соцiальної сфери;
44.
основнi макроекономiчнi та iншi необхiднi показники економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки. Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя;
-8- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Статтю 9 доповнити сьомим новим абзацом такого змісту:
"основні народногосподарчі баланси".
Враховано редакційно

основнi макроекономiчнi та iншi необхiднi показники і баланси економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки, Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя;
45.
висновки щодо розвитку економiки країни у наступному роцi.


висновки щодо розвитку економiки країни у наступному роцi.
46.
Показники прогнозу економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод використовуються для розроблення Державної програми економiчного i соцiального розвитку України та для оцiнки надходжень i формування показникiв Державного бюджету України.



Показники прогнозу економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод використовуються для розроблення Державної програми економiчного i соцiального розвитку України та для оцiнки надходжень i формування показникiв Державного бюджету України.
47.
Стаття 10. Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляється щороку взаємоузгоджено з проектом Державного бюджету України на вiдповiдний рiк.
-9- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Статті 10 і 11 об'єднати.
Враховано
З відповідною зміною нумерації наступних статей
Стаття 8. Державна програма економiчного I соцiального розвитку України на короткостроковий перiод

Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляється щороку взаємоузгоджено з проектом Державного бюджету України на вiдповiдний рiк.
48.
У Державнiй програмi економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк конкретизуються заходи, намiченi у Програмi дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України, та завдання, визначенi у щорiчному посланнi Президента України до Верховної Ради України про внутрiшнє i зовнiшнє становище України.


У Державнiй програмi економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк конкретизуються заходи, передбаченi в Програмi дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України, та завдання, визначенi у щорiчному посланнi Президента України до Верховної Ради України про внутрiшнє i зовнiшнє становище України.
49.
У Державнiй програмi економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк повиннi бути вiдображенi:


У Державнiй програмi економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк повиннi бути вiдображенi:
50.
аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за минулий та поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери;


аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за минулий та поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери;
51.
вплив очiкуваних змiн зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї на економiку країни;


вплив очiкуваних змiн зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї на економiку країни;
52.
цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку у наступному роцi;


цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку у наступному роцi;
53.
система заходiв щодо реалiзацiї державної полiтики з визначенням термiнiв виконання та виконавцiв;


система заходiв щодо реалiзацiї державної полiтики з визначенням термiнiв виконання та виконавцiв;
54.
основнi макроекономiчнi показники, обсяги капiтальних вкладень, показники державного замовлення та iншi необхiднi показники економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки. Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя;
-10- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Статтю 10 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту:
"основні народногосподарчі баланси".
Враховано редакційно

основнi макроекономiчнi показники, обсяги капiтальних вкладень, показники державного замовлення та iншi необхiднi показники і баланси економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки, Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя;
55.
перелiк державних цiльових програм, що фiнансуватимуться в наступному роцi за рахунок коштiв державного бюджету;


перелiк державних цiльових програм, що фiнансуватимуться в наступному роцi за рахунок коштiв Державного бюджету України;
56.
показники розвитку державного сектора економiки, зокрема отримання та використання доходiв вiд розпорядження державним майном, ефективностi використання державної власностi та пакетiв акцiй, розвитку казенних пiдприємств.


показники розвитку державного сектора економiки, зокрема отримання та використання доходiв вiд розпорядження державним майном, ефективностi використання об'єктів права державної власностi, розвитку казенних пiдприємств.
57.
Стосовно державних цiльових програм наводяться:


У державних цiльових програмах наводяться:
58.
основнi етапи i термiни їх реалiзацiї;


основнi етапи та термiни їх реалiзацiї;
59.
необхiднi обсяги фiнансування кожної з програм в цiлому i диференцiйовано по роках з визначенням джерел фiнансування;


необхiднi обсяги фiнансування кожної з програм в цiлому i диференцiйовано по роках з визначенням джерел фiнансування;
60.
результати виконання кожної програми;


результати виконання кожної програми;
61.
обсяги фiнансування кожної з програм за рахунок усiх джерел фiнансування в наступному роцi, в тому числi за рахунок коштiв державного бюджету;


обсяги фiнансування кожної з програм за рахунок усiх джерел фiнансування в наступному роцi, в тому числi за рахунок коштiв державного бюджету;
62.
державнi замовники програм.


державнi замовники програм.
63.
Стаття II. Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк подається до Верховної Ради України одночасно з проектом Державного бюджету України на вiдповiдний рiк.


Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк подається до Верховної Ради України одночасно з проектом Державного бюджету України на вiдповiдний рiк.
64.
Пiсля затвердження Державна програма економiчного i соцiального розвитку України публiкується в офiцiйних виданнях Верховної Ради України та газетi "Урядовий кур'єр".


Пiсля затвердження Верховною Радою України Державна програма економiчного i соцiального розвитку України публiкується в офiцiйних виданнях Верховної Ради України та газетi "Урядовий кур'єр".
65.
РОЗДIЛ IV.
ПРОГНОЗНI ТА ПРОГРАМНI ДОКУМЕНТИ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛIКИ КРИМ, ОБЛАСТЕЙ, РАЙОНIВ ТА МIСТ



РОЗДIЛ IІІ
РОЗРОБКА ПРОГНОЗНИХ ТА ПРОГРАМНИХ ДОКУМЕНТІВ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛIКИ КРИМ, ОБЛАСТЕЙ, РАЙОНIВ ТА МIСТ
66.




67.
Стаття 12. В Автономнiй Республiцi Крим, областях, районах та мiстах України розробляються прогнози економiчного i соцiального розвитку на середньостроковий перiод та програми економiчного i соцiального розвитку на короткостроковий перiод.



Стаття 9. Розробка прогнозних та програмних документів економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст

В Автономнiй Республiцi Крим, областях, районах та мiстах України розробляються прогнози економiчного i соцiального розвитку на середньостроковий перiод та програми економiчного i соцiального розвитку на короткостроковий перiод.

68.
Стаття IЗ. Прогноз економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод розробляється на п'ять рокiв починаючи з 2000 року.
-11- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Із статті 13 слова «починаючи з 2000 року» виключити.
Враховано

Стаття I0. Прогноз економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод

Прогноз економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод розробляється на п'ять рокiв.
69.
У прогнозi економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi:


У прогнозi економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi:
70.
аналiз соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративнотериторiальної одиницi за попереднiй перiод та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери;


аналiз соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi за попереднiй перiод та характеристика головних проблем розвитку її економiки та соцiальної сфери;
71.
стан використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, екологiчна ситуацiя в регiонi;


стан використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, екологiчна ситуацiя у відповідній адміністративно-територіальній одиниці;
72.
прогноз кон'юнктури на регiональних ринках основних видiв товарiв та послуг;


прогноз кон'юнктури на ринках основних видiв товарiв та послуг;
73.
можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi;


можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку економiки та соцiальної сфери вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi;
74.
цiлi та прiоритети соцiально-економiчного розвитку в середньостроковий перiод та пропозицiї щодо заходiв мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування для їх досягнення;


цiлi та прiоритети соцiально-економiчного розвитку в середньостроковий перiод та пропозицiї щодо заходiв мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування для їх досягнення;
75.
основнi показники соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi;


основнi показники соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi;
76.
висновки щодо тенденцiй розвитку економiки вiдповiдної адмiнiстративнотериторiальної одиницi протягом середньострокового перiоду.
-12- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Статтю 13 доповнити восьмим новим абзацом такого змісту:
"регіональні народногосподарчі баланси".
Не враховано, ос-кільки не існує поняття «регіональні народно-господарчі баланси».
висновки щодо тенденцiй розвитку економiки вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi протягом середньострокового перiоду.
77.
Стаття 14. Програма економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на короткостроковий перiод розробляється щороку взаємоузгоджено з проектом Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на вiдповiдний рiк.


Стаття 11. Програма економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на короткостроковий перiод

Програма економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на короткостроковий перiод розробляється щороку взаємоузгоджено з проектом Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на вiдповiдний рiк.
78.
У програмi економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на наступний рiк повиннi бути вiдображенi:


У програмi економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на наступний рiк повиннi бути вiдображенi:
79.
аналiз соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративнотериторiальної одиницi за попереднiй i поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери;


аналiз соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi за попереднiй i поточний роки та характеристика головних проблем розвитку її економiки та соцiальної сфери;
80.
стан використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, екологiчна ситуацiя в регiонi;


стан використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, екологiчна ситуацiя у відповідній адміністративно-територіальній одиниці;
81.
можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi;


можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi;
82.
цiлi та прiоритети соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi в наступному роцi;


цiлi та прiоритети соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi в наступному роцi;
83.
система заходiв мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування щодо реалiзацiї соцiально-економiчної полiтики з визначенням термiнiв виконання та виконавцiв;


система заходiв мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування щодо реалiзацiї соцiально-економiчної полiтики з визначенням термiнiв виконання та виконавцiв;
84.
основнi показники соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi;


основнi показники соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi;
85.
данi про отримання та використання доходiв вiд розпорядження комунальним майном, ефективностi використання комунальної власностi, показники розвитку пiдприємств та органiзацiй, що належать до комунальної власностi.

-13- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Статтю 14 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту:
"регіональні народногосподарчі баланси".
Не враховано, оскільки не існує поняття "регіональні народно-господарчі баланси"
данi про отримання та використання доходiв вiд розпорядження об'єктами права комунальної власності, ефективностi використання об'єктів права комунальної власностi, показники розвитку пiдприємств та органiзацiй, що є об'єктами права комунальної власностi.
86.
РОЗДIЛ V.
ПРОГНОЗИ ТА ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ГАЛУЗЕЙ ЕКОНОМIКИ



РОЗДIЛ ІV
ПРОГНОЗИ ТА ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ГАЛУЗЕЙ ЕКОНОМIКИ

87.
Стаття 15. На галузевому рiвнi розробляються прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод i програми розвитку галузей економiки.


Стаття 12. Розробка прогнозів та програм розвитку галузей

На галузевому рiвнi розробляються прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод i програми розвитку галузей економiки.
88.
Перелiк галузей економiки, щодо яких розробляються прогнози та програми розвитку галузей економiки, порядок та термiни їх розроблення визначаються Кабiнетом Мiнiстрiв України.



Перелiк галузей економiки, щодо яких розробляються прогнози та програми розвитку, порядок та термiни їх розроблення визначаються Кабiнетом Мiнiстрiв України.
89.
Стаття 16. Прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод розробляються на п'ять рокiв починаючи з 2000 року.
-14- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Із статті 16 слова «починаючи з 2000 року» виключити.
Враховано

Стаття 13. Прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод

Прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод розробляються на п'ять рокiв.
90.
У прогнозi розвитку галузi економiки на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi:


У прогнозi розвитку галузi економiки на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi:
91.
аналiз розвитку вiдповiдної галузi економiки за попереднiй перiод, характеристика використання виробничого потенцiалу галузi, оцiнка задоволення потреб в основних видах товарiв i послуг, що виробляються пiдприємствами галузi, на внутрiшньому ринку, характеристика головних проблем розвитку галузi;


аналiз розвитку вiдповiдної галузi економiки за попереднiй перiод;
характеристика використання виробничого потенцiалу галузi;
оцiнка задоволення потреб у основних видах товарiв i послуг, що виробляються пiдприємствами галузi, на внутрiшньому ринку;
характеристика головних проблем розвитку галузi;
92.
прогноз кон'юнктури на внутрiшнiх i зовнiшнiх ринках основних видiв товарiв та послуг;


прогноз кон'юнктури на внутрiшнiх i зовнiшнiх ринках основних видiв товарiв та послуг галузі;
93.
можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку галузi;


можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку галузi;
94.
цiлi та прiоритети розвитку галузi у середньостроковий перiод та пропозицiї щодо напрямiв державної полiтики у вiдповiднiй галузi;


цiлi та прiоритети розвитку галузi у середньостроковий перiод та пропозицiї щодо напрямiв державної полiтики у цій галузi;
95.
пропозицiї щодо структурної перебудови галузi, технологiчного оновлення виробництва, впровадження досягнень науково-технiчного прогресу, енергозбереження та пiдвищення ефективностi виробництва;


пропозицiї щодо структурної перебудови галузi, технологiчного оновлення виробництва, впровадження досягнень науково-технiчного прогресу, енергозбереження та пiдвищення ефективностi виробництва;
96.
основнi показники розвитку галузi (обсяги i ефективнiсть виробництва, розвиток конкуренцiї, конкурентоспроможнiсть продукцiї, забезпеченiсть сировиною та матерiалами, фiнансове становище пiдприємств галузi, розвиток зв'язкiв з кооперацiї, ефективнiсть системи збуту продукцiї, обсяги iнвестицiй);


основнi показники розвитку галузi (обсяги та ефективнiсть виробництва, розвиток конкуренцiї, конкурентоспроможнiсть продукцiї, забезпеченiсть сировиною та матерiалами, фiнансове становище пiдприємств галузi, розвиток міжгалузевих зв'язкiв, ефективнiсть системи збуту продукцiї, обсяги iнвестицiй);
97.
висновки щодо тенденцiй та напрямiв розвитку вiдповiдної галузi протягом середньострокового перiоду.
-15- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Статтю 16 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту:
"основні галузеві баланси".
Не враховано, оскільки не існує поняття "основні галузеві баланси"
висновки щодо тенденцій та напрямів розвитку відповідної галузі протягом середньострокового періоду.
98.
Прогнози розвитку галузей економіки на середньостроковий період затверджуються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.



Прогнози розвитку галузей економіки на середньостроковий період затверджуються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.
99.
Стаття 17. Програми розвитку галузей економіки розробляються з метою реалізації державної політики щодо регулювання розвитку галузей економіки, концентрації фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого i науково-технічного потенціалу країни, а також координації діяльності центральних i місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій i громадян для розв'язання найважливіших проблем.


Стаття 14. Програми розвитку галузей економіки

Програми розвитку галузей економіки розробляються з метою реалізації державної політики щодо регулювання розвитку цих галузей економіки, концентрації фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого I науково-технічного потенціалу країни, а також координації діяльності центральних i місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій i громадян для розв'язання найважливіших проблем галузі.
100.
Термін дії програми розвитку галузі економіки залежить від специфіки галузі та поставлених завдань.


Термін дії програми розвитку галузі економіки залежить від специфіки галузі та поставлених завдань.
101.
Складовими частинами програми розвитку галузі економіки повинні бути:


Складовими частинами програми розвитку галузі економіки повинні бути:
102.
характеристика стану розвитку відповідної галузі економіки, використання виробничого потенціалу, головних проблем розвитку відповідної галузі та шляхів їх розв'язання, стратегічні цілі, техніко-економічне обгрунтування та оцінка необхідних ресурсів;


характеристика стану розвитку відповідної галузі економіки, використання виробничого потенціалу, головних проблем розвитку відповідної галузі та шляхів їх розв'язання, стратегічні цілі, техніко-економічне обгрунтування та оцінка необхідних ресурсів для виконання програми;
103.
комплекс заходів i завдань (цільових проектів);


комплекс заходів i завдань (цільових проектів);
104.
фінансове та ресурсне забезпечення;


фінансове та ресурсне забезпечення програми;
105.
розрахунок очікуваної ефективності та термін виконання;


розрахунок очікуваної ефективності та термін виконання програми;
106.
механізм управління та контролю за ходом виконання.


механізм управління та контролю за ходом виконання програми.
107.
Програми розвитку галузей економіки затверджуються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.



Програми розвитку галузей економіки затверджуються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.
108.
РОЗДІЛ VI.
ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

-16- Н.д.Шаров І.Ф. (Реєстр.картка №399)
Пропоную Розділ VI виключити.
Враховано із відповідною зміною нумерації наступних розділів та статей


109.
Стаття 18. Пiдприємства планують свою дiяльнiсть вiдповiдно до чинного законодавства.



110.

РОЗДIЛ VII.
ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ УЧАСНИКIВ ДЕРЖАВНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ ПРОГРАМ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ



РОЗДIЛ V
ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ УЧАСНИКIВ ДЕРЖАВНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ ПРОГРАМ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
111.




112.
Стаття 19. Верховна Рада України вiдповiдно до Конституцiї України затверджує Державну програму економiчного i соцiального розвитку України на вiдповiдний рiк.


Стаття 15. Повноваження Верховної Ради України щодо державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку

Верховна Рада України вiдповiдно до Конституцiї України затверджує Державну програму економiчного I соцiального розвитку України на вiдповiдний рiк.
113.
Стаття 20. Кабiнет Мiнiстрiв України:



Стаття 16. Повноваження Кабінету Міністрів України щодо державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку

114.
органiзовує пiдготовку прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди, Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк, прогнозiв розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод i програм розвитку окремих галузей економiки;
-17- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Статтю 19 після слів «середньо- та короткостроковий періоди,» доповнити словами «розробляє і здійснює».
Враховано

Кабiнет Мiнiстрiв України:
органiзовує пiдготовку прогнозiв економiчного I соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди, розробляє і здійснює Державну програму економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк, організовує підготовку прогнозiв розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод I програм розвитку окремих галузей економiки;
115.
визначає структуру прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, строки i порядок їх розроблення, вiдповiдальних виконавцiв;
-18- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Статтю 20 доповнити третім новим абзацом такого змісту:
"складає народногосподарчі баланси".
Не враховано, оскільки головним виконавцем робiт з прогнозування та пiдготовки програм економiчного i соцiаль-ного розвитку є Мiнiстерство економi-ки України, а будь-які необхідні баланси по-винні відображатися (і відповідно складатися Міністерством еконо-міки) в документах, які є результатом вико-наних робіт (статті 8, 9, 10 та 21 цього Закону).
визначає структуру прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, строки i порядок їх розроблення, вiдповiдальних виконавцiв;
116.
схвалює проект Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк та подає її на розгляд Верховної Ради України;


схвалює проект Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк та подає її на розгляд Верховної Ради України;
117.
схвалює прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди, прогнози розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод, затверджує програми розвитку окремих галузей економiки;
-19- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Статтю 20 доповнити передостаннім новим абзацом такого змісту:
"розробляє та затверджує санкції за невиконання показників Державної програми економічного і соціального розвитку України на черговий рік і програм розвитку окремих галузей економіки".
Не враховано, оскільки тільки законом можна здійснити затверджен-ня санкцій (п.22 ч.1. ст. 92 Конституції Укра-їни), а Кабінет Міні-стрів України не має на це повноважень.
схвалює прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди, прогнози розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод, затверджує програми розвитку окремих галузей економiки;
118.
забезпечує та контролює виконання Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк i програм розвитку окремих галузей економiки.



забезпечує та контролює виконання Державної програми економiчного i соцiального розвитку України i програм розвитку окремих галузей економiки.
119.
Стаття 21. Мiнiстерство економiки України як головний виконавець та координатор робiт з прогнозування економiчного i соцiального розвитку та пiдготовки програм економiчного i соцiального розвитку:
-20- Н.д.Шаров І.Ф. (Реєстр.картка №399)
Із статті 21 вилучити положення про повноваження та відповідальність Міністерства економіки України. Записати наступне:
"За здійснення державної економічної політики в країні відповідає вищий орган у системі органів виконавчої влади".
Не враховано, оскільки питання здій-снення державної еко-номічної політики не є безпосереднім пред-метом цього Закону. Міністерство економі-ки в цьому Законі визначається як головний виконавець робіт з прогнозування та підготовки докумен-тів, які є предметом цього Закону.
Стаття 17. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики та інших центральних органів виконавчої влади щодо державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку

Уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики як головний виконавець та координатор робiт з прогнозування економiчного i соцiального розвитку та пiдготовки програм економiчного i соцiального розвитку програми:
120.
разом з iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, Нацiональним банком України, Фондом державного майна України та Антимонопольним комiтетом України готує прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державну програму економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк, здiйснює щоквартальний монiторинг її виконання;


разом з iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, Нацiональним банком України, Фондом державного майна України та Антимонопольним комiтетом України готує прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державну програму економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк, здiйснює щоквартальний монiторинг її виконання;
121.
погоджує прогнози розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод i проекти програм розвитку окремих галузей економiки;


погоджує прогнози розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод i проекти програм розвитку окремих галузей економiки;
122.
розробляє структуру прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, методичнi рекомендацiї щодо їх пiдготовки, вiдповiдає за впровадження в практику сучасних технологiй прогнозування соцiальноекономiчних процесiв;


розробляє структуру прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, методичнi рекомендацiї щодо їх пiдготовки, вiдповiдає за впровадження в практику сучасних технологiй прогнозування соцiально-економiчних процесiв;
123.
здiйснює органiзацiйно-методичне керiвництво та координує пiдготовку прогнозiв економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на середньостроковий перiод та програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод.


здiйснює органiзацiйно-методичне керiвництво та координує пiдготовку прогнозiв економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на середньостроковий перiод та програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод.
124.
Iншi центральнi органи виконавчої влади:


Iншi центральнi органи виконавчої влади:
125.
беруть участь у розробленнi прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, у вiдповiдних галузях економiки та сферах дiяльностi;


беруть участь у розробленнi прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, у вiдповiдних галузях економiки та сферах дiяльностi;
126.
вiдповiдно до визначеного Кабiнетом Мiнiстрiв України перелiку розробляють прогнози та програми розвитку окремих галузей економiки.




-21- Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)

вiдповiдно до визначеного Кабiнетом Мiнiстрiв України перелiку розробляють прогнози та програми розвитку окремих галузей економiки.
127.
Стаття 22. Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi державнi адмiнiстрацiї та органи мiсцевого самоврядування розробляють прогнози економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на середньостроковий перiод, програми економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод та забезпечують виконання програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод.
Статтю 22 пропоную викласти в такій редакції:
"Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування розробляють прогнози економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на середньостроковий період, програми економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на короткостроковий період та забезпечують контроль за виконанням та прийняттям санкцій за невиконання відповідних показників програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на короткостроковий період.
Враховано редак-ційно частково, в тому числі не включено текст «та програм економічного і соці-ального розвитку Авто-номної Республіки Крим, областей, райо-нів і міст на серед-ньостроковий та корот-костроковий період", оскільки ці слова повторюють зміст по-чатку цієї статті, крім цього Статтею 12 цього Закону не передба-чається розроблення програм економічного і соціального розвитку України на середньо-строковий період". Здійснення зазначе-ними суб'єктами конт-ролю за виконанням та прийняттям санкцій не узгоджується з Консти-туцією України (статті 119, 138, 143).

Стаття 18. Повноваження Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевих державних адмiнiстрацiй та органів мiсцевого самоврядування щодо державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку

Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi державнi адмiнiстрацiї та органи мiсцевого самоврядування розробляють прогнози економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на середньостроковий перiод, програми економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод та забезпечують контроль за виконанням відповідних показників програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на короткостроковий період.
128.
Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласнi. Київська та Севастопольська мiськi державнi адмiнiстрацiї беруть участь у розробленнi проектiв прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, на вiдповiднiй територiї.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації беруть участь у розробленні проектів прогнозів економічного і соціального розвитку України на середньо- та короткостроковий періоди і Державної програми економічного і соціального розвитку України на черговий рік, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, на відповідній території та програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на середньостроковий та короткостроковий період".

Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласнi, Київська та Севастопольська мiськi державнi адмiнiстрацiї беруть участь у розробленнi проектiв прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, на вiдповiднiй територiї.
129.
Стаття 23. Посадовi особи, виннi у порушеннi цього Закону, притягуються до вiдповiдальностi вiдповiдно до законодавства України.



Стаття 19. Відповідальність посадових осіб за порушення цього Закону

Посадовi особи, виннi у порушеннi цього Закону, притягуються до вiдповiдальностi вiдповiдно до законів України.

130.
РОЗДІЛ VIII.
ПРИКIНЦЕВI ПОЛОЖЕННЯ



РОЗДІЛ VI
ПРИКIНЦЕВI ПОЛОЖЕННЯ

131.
1. Цей Закон набирає чинностi з дня його опублiкування.


1. Цей Закон набирає чинностi з дня його опублiкування.
132.
2. Кабiнету Мiнiстрiв України:
-22- Н.д.Черняк В.К. (Округ №153)
Абзац другий пункту другого Прикінцевих положень викласти у такій редакції:
Враховано

2. Кабiнету Мiнiстрiв України:
133.
у тримiсячний строк затвердити структуру та порядок розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку;
«у тримiсячний строк затвердити структуру та порядок державного розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiаль-ного розвитку із встановленням конкретних строків для районів, областей, Автономної Республіки Крим і загальнодержавного рівня;»

у тримiсячний строк затвердити структуру та порядок державного розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку із встановленням конкретних строків для районів, областей, Автономної Республіки Крим і загальнодержавного рівня;
134.
визначити перелiк галузей економiки, на якi розробляються прогнози та програми розвитку галузей економiки, та вiдповiдальних виконавцiв;


визначити перелiк галузей економiки, на якi розробляються прогнози та програми їх розвитку, та вiдповiдальних виконавцiв;
135.
у тримiсячний строк забезпечити пiдготовку методичних рекомендацiй розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку.


у тримiсячний строк забезпечити пiдготовку методичних рекомендацiй розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку.

* - Назви колонок таблиці подані в загальному значенні