Назва: Про внесення змін до Закону України "Про сприяння соціальному становленню розвитку молоді в Україні"
Автор: Вноситься народними депутатами України Місюрою В.Я., Кириленком І.Г., Самойлик К.С., Жежук Н.С.
Головний комітет: Народні депутати - члени Комiтету з питань молодiжної полiтики, фiзичної культури i спорту

N
Редакція, прийнята в попередньому читанні*
Зауваження та пропозиції
Висновки, обгр.
Редакція, запропонована головним комітетом
0.
Проект
Закон України
Про внесення змін до Закону України "Про сприяння соціальному становленню розвитку молоді в Україні"


Проект
Закон України
Про внесення змін до Закону України "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні"
1.
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
2.
Внести змiни до Закону України "Про сприяння соцiальному становленню i розвитку молодi в Українi" (Вiдомостi Верховної Ради України 1993, N16, ст.167, 1994, N 23, ст.160, 1995, N 16, ст.111, 1996, N 16, ст.71, 1999, N 26, ст.220, 1999, N 31, ст.247), виклавши його в такiй редакцiї:


Внести змiни до Закону України "Про сприяння соцiальному становленню та розвитку молодi в Українi" (Вiдомостi Верховної Ради України 1993 р., N 16, ст. 167; 1994 р., N 23, ст. 160; 1995 р., N 16, ст. 111; 1996 р., N 16, ст. 71; 1999 р., N 26, ст. 220; 1999 р., N 31, ст. 247), виклавши його в такiй редакцiї:
3.
"ЗАКОН УКРАЇНИ
Про сприяння соцiальному становленню та розвитку молодi в Українi
-1- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
Поновити преамбулу в такій редакції: "Цей Закон визначає загальні засади створення організаційних, соціально-економічних, політико-правових умов соціального становлення та розвитку молодих громадян України в інтересах особистості, суспільства та держави, основні напрями реалізації державної молодіжної політики в Україні щодо соціального становлення та розвитку молоді."
Враховано

"ЗАКОН УКРАЇНИ
Про сприяння соцiальному становленню та розвитку молодi в Українi
Цей Закон визначає загальні засади створення організаційних, соціально-економічних, політико-правових умов соціального становлення та розвитку молодих громадян України в інтересах особистості, суспільства та держави, основні напрями реалізації державної молодіжної політики в Україні щодо соціального становлення та розвитку молоді.
4.
Стаття 1. Визначення термiнiв


Стаття 1. Визначення термiнiв
5.
У цьому Законi нижченаведенi термiни вживаються в такому значеннi:


У цьому Законi нижченаведенi термiни вживаються в такому значеннi:
6.
молодь, молодi громадяни - громадяни України вiком вiд 14 до 28 рокiв;


молодь, молодi громадяни - громадяни України вiком вiд 14 до 28 рокiв;
7.
неповнолiтнi - громадяни вiком до 18 рокiв;


неповнолiтнi - громадяни вiком до 18 рокiв;
8.
соцiальне становлення молодi - це процес рiзнобiчного включення молодi в функцiонування суспiльства як системи, сприйняття її як елемента цiєї системи;
-2- Н.д.Мельник П.В. (Реєстр.картка №394)
Абзац четвертий частини першої статті 1 викласти в такій редакції: "соціальне становлення та розвиток молоді - це процес різнобічного включення молоді в життєдіяльність суспільства як системи, сприйняття її як невід'ємного елемента цієї системи; "
Враховано

соцiальне становлення молодi - процес рiзнобiчного включення молодi в життєдіяльність суспiльства як системи, сприйняття її як елемента цiєї системи;


-3- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
Частину першу статті 1 доповнити новими абзацами такого змісту:
"молодіжні громадські організації - об"єднання громадян віком від 14 до 28 років, метою яких є здійснення і захист своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших спільних інтересів;
молодіжні центри праці - спеціалізовані державні установи, які створюються з метою вирішення питань працевлаштування молоді, забезпечення її зайнятості у вільний від навчання час, сприяння розвиткові молодіжних ініціатив у трудовій сфері перенавчання та підвищення кваліфікації молоді".
Враховано


9.
перше робоче мiсце - мiсце роботи молодих громадян пiсля закiнчення або припинення навчання в будь-якому навчальному закладi, завершення професiйної пiдготовки i перепiдготовки, а також пiсля звiльнення з дiйсної строкової вiйськової служби або альтернативної (невiйськової) служби;
-4- Н.д.Танюк Л.С. (Округ №166)
В абзаці п'ятому частини першої статті 1 замість слів "або припинення навчання в будь-якому навчальному закладі" записати слова "будь-якого навчального закладу або припинення навчання в ньому", далі за текстом.
-5- Н.д.Петров О.В. (Округ №211)
В абзаці п'ятому частини першої статті 1 після слів "(невійськової) служби" додати слова "у випадку, якщо до її проходження місце роботи не надавалося".
Враховано







Відхилено
перше робоче мiсце - мiсце роботи молодих громадян пiсля закiнчення будь-якого навчального закладу або припинення навчання в ньому, завершення професiйної пiдготовки i перепiдготовки, а також пiсля звiльнення з дiйсної строкової вiйськової служби або альтернативної (невiйськової) служби;
молодіжні центри праці - спеціалізовані державні установи, які створюються з метою вирішення питань працевлаштування молоді, забезпечення її зайнятості у вільний від навчання час, сприяння розвитку молодіжних ініціатив у трудовій сфері, перенавчання та підвищення кваліфікації молоді;
10.
молода сiм'я - подружжя, в якому вiк чоловiка та дружини не перевищує 30 рокiв, або неповна сiм'я, в якiй мати (батько) вiком до 30 рокiв;


молода сiм'я - подружжя, в якому вiк чоловiка та дружини не перевищує 30 рокiв, або неповна сiм'я, в якiй мати (батько) вiком до 30 рокiв;
11.
соцiальнi служби для молодi - спецiальнi заклади, якi надають соцiальнi послуги та соцiальну допомогу молодi.


соцiальнi служби для молодi - спецiальнi заклади, якi надають соцiальнi послуги та соцiальну допомогу молодi;
молодіжні громадські організації - об'єднання громадян віком від 14 до 28 років, метою яких є здійснення і захист своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших спільних інтересів.
12.
Стаття 2. Принципи соцiального становлення i розвитку молодi


Стаття 2. Принципи соцiального становлення та розвитку молодi
13.
Соцiальне становлення та розвиток молодi базуються на таких основних принципах:


Соцiальне становлення та розвиток молодi базуються на таких основних принципах:
14.
1) поваги до загальнолюдських цiнностей, прав людини i народiв, iсторичних, культурних, нацiональних особливостей України, її природи;


1) поваги до загальнолюдських цiнностей, прав людини i народiв, iсторичних, культурних, нацiональних особливостей України, її природи;
15.
2) безпосередньої участi молодi у формуваннi та реалiзацiї полiтики та програм, що стосуються суспiльства взагалi та молодi зокрема;


2) безпосередньої участi молодi у формуваннi та реалiзацiї полiтики та програм, що стосуються суспiльства взагалi та молодi зокрема;
16.
3) врахування потреб молодi, спiввiднесення їх реалiзацiї з економiчними можливостями держави;


3) врахування потреб молодi, спiввiднесення їх реалiзацiї з економiчними можливостями держави;
17.
4) доступнiсть для кожного молодого громадянина соцiальних послуг i рiвностi правових гарантiй;


4) доступності для кожного молодого громадянина соцiальних послуг i рiвностi правових гарантiй;
18.
5) вiдповiдальнiсть держави за створення умов щодо саморозвитку i самореалiзацiї молодi;


5) вiдповiдальності держави за створення умов щодо саморозвитку i самореалiзацiї молодi;
19.
6) єдностi зусиль держави, всiх верств суспiльства, полiтичних i громадських органiзацiй, пiдприємств, органiзацiй, установ та громадян у справi соцiального становлення та розвитку молодi;


6) єдностi зусиль держави, всiх верств суспiльства, полiтичних i громадських органiзацiй, пiдприємств, установ, органiзацiй та громадян у справi соцiального становлення та розвитку молодi;
20.
7) вiдповiдальностi кожного молодого громадянина перед суспiльством i державою за дотримання Конституцiї, законодавства України.


7) вiдповiдальностi кожного молодого громадянина перед суспiльством i державою за дотримання Конституцiї, законодавства України.
21.
Стаття 3. Законодавство про сприяння соцiальному становленню та розвитку молодi
-6- Н.д.Мельник П.В. (Реєстр.картка №394)
Статтю 3 доповнити частиною другою такого змісту:
"Якщо міжнародною угодою, згода на обов'язковість якої надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж ті, що містяться в законодавстві України про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді, то застосовуються норми цієї міжнародної угоди".
Враховано

Стаття 3. Законодавство про сприяння соцiальному становленню та розвитку молодi
22.
Законодавство України про сприяння соцiальному становленню i розвитку молодi складається з Конституцiї України, цього Закону та iнших нормативно-правових актiв, прийнятих на їх виконання
-7- Н.д.Петров О.В. (Округ №211)
Статтю 3 викласти в такій редакції:
"Законодавство України про сприяння соцiальному становленню та розвитку молодi базується на Конституцiї України і складається з цього Закону та iнших нормативно-правових актiв.
Враховано
Законодавство України про сприяння соцiальному становленню та розвитку молодi базується на Конституцiї України і складається з цього Закону та iнших нормативно-правових актiв.
Якщо міжнародними договорами та угодами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, то застосовуються правила міжнародних договорів і угод.
23.
Стаття 4. Органи виконавчої влади i органи мiсцевого самоврядування у сферi соцiального становлення i розвитку молодi
-8- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
Назву статті 4 викласти в такій редакції:
"Стаття 4. Компетенція органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування у сфері соціального становлення та розвитку молоді".
Враховано
Стаття 4. Компетенція органів виконавчої влади і органів мiсцевого самоврядування у сферi соцiального становлення та розвитку молодi
24.
Проведення державної полiтики у сферi соцiального становлення i розвитку молодi здiйснюється центральним органом виконавчої влади у справах сiм'ї та молодi, який забезпечує її реалiзацiю i несе вiдповiдальнiсть за її виконання.
-9- Н.д.Мельник П.В. (Реєстр.картка №394)
Частину першу статті 4 викласти в такій редакції:
"Координуючу роль щодо проведення державної політики у сфері соціального становлення і розвитку молоді здійснює Міністерство України у справах сім'ї та молоді, яке забезпечує її реалізацію і несе відповідальність за її виконання у порядку, встановленому законодавством України".
Враховано

Координуючу роль щодо проведення державної полiтики у сферi соцiального становлення та розвитку молодi здiйснює спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, який забезпечує її реалiзацiю та несе вiдповiдальнiсть за її виконання.


-10- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
В частині першій статті 4 і далі по всьому тексту Закону замість слів "центральний орган виконавчої влади у справах сім'ї та молоді" записати слова "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади".
Враховано


25.
Рада Мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi органи виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування створюють у своєму складi вiдповiднi органи у справах сiм'ї та молодi.
-11- Н.д.Кушнир О.Д. (Реєстр.картка №280)
В частині другій статті 4 вилучити слова: "органи місцевого самоврядування", далі за текстом.
Враховано

Рада Мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi органи виконавчої влади створюють у своєму складi вiдповiднi органи з реалізації державної молодiжної політики.
26.
Центральний орган виконавчої влади у справах сiм'ї та молодi разом з iншими органами виконавчої влади розробляє, а Кабiнет Мiнiстрiв України затверджує соцiальнi норми i нормативи щодо соцiального становлення та розвитку молодi, дотримання i виконання яких є обов'язковими для всiх органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, об'єднань громадян, а також пiдприємств, установ та органiзацiй незалежно вiд форм власностi.


Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади разом з iншими органами виконавчої влади розробляє, а Кабiнет Мiнiстрiв України затверджує соцiальнi норми та нормативи щодо соцiального становлення та розвитку молодi, дотримання i виконання яких є обов'язковими для органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, об'єднань громадян, а також пiдприємств, установ та органiзацiй незалежно вiд форм власностi.
27.
Стаття 5. Фiнансування заходiв щодо соцiального становлення та розвитку молодi


Стаття 5. Фiнансування заходiв щодо соцiального становлення та розвитку молодi
28.
Фiнансування заходiв щодо соцiального становлення та розвитку молодi здiйснюється за рахунок коштiв державного та мiсцевих бюджетiв, iнших джерел, не заборонених законодавством.


Фiнансування заходiв щодо соцiального становлення та розвитку молодi здiйснюється за рахунок коштiв державного та мiсцевих бюджетiв, iнших джерел, не заборонених законодавством.
29.
Верховна Рада України при затвердженнi Державного бюджету України передбачає в ньому кошти на соцiальне становлення i розвиток молодi. Розпорядником кредитiв визначається центральний орган виконавчої влади у справах сiм'ї та молодi.


Верховна Рада України при затвердженнi Державного бюджету України передбачає в ньому кошти на соцiальне становлення та розвиток молодi. Розпорядником цих коштів є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади.
30.
При затвердженнi мiсцевих бюджетiв передбачаються видатки на здiйснення заходiв щодо соцiального становлення i розвитку молодi.


Органи місцевого самоврядування при затвердженнi мiсцевих бюджетiв передбачають видатки на здiйснення заходiв щодо соцiального становлення та розвитку молодi.
31.
У державному i мiсцевому бюджетах згiдно законодавства передбачаються цiльовi кошти на реалiзацiю програм молодiжних i дитячих громадських органiзацiй, якi сприяють соцiальному становленню i розвитку молодi.


У державному та мiсцевих бюджетах згiдно з законодавством передбачаються цiльовi кошти на реалiзацiю молодiжних i дитячих програм, якi сприяють соцiальному становленню та розвитку молодi.
32.
Стаття 6. Соцiальнi служби для молодi


Стаття 6. Соцiальнi служби для молодi
33.
Для практичного здiйснення державної молодiжної полiтики держава створює систему соцiальних служб для молодi, яка є сукупнiстю спецiалiзованих соцiальних закладiв
-12- Н.д.Сизенко Ю.П. (Реєстр.картка №236)
В частині першій статті 6 замість слів "державної молодіжної політики" записати слова "соціальної підтримки становлення та розвитку молоді", далі за текстом.
Враховано

Для практичного здiйснення підтримки соціального становлення та розвитку молоді держава створює систему соцiальних служб для молодi.

34.
- центрiв соцiальних служб та їх спецiалiзованих формувань,


До системи соціальних служб для молоді входять соцiальні служби для молоді та центри соціальних служб для молоді, уповноважені державою брати участь у реалізації державної молодіжної політики і надавати соцiальні послуги та соціальну допомогу молодим громадянам.
35.
- уповноважених державою здiйснювати соцiальну роботу з молоддю.



36.
Центральним органом виконавчої влади у справах сiм'ї та молодi створюється Український державний центр соцiальних служб для молодi, який належить до сфери його управлiння.
-13- Н.д.Сизенко Ю.П. (Реєстр.картка №236)
Частину п'яту статті 6 вилучити, доповнити статтю новою частиною такого змісту:
"Типове положення про соціальні служби для молоді затверджується Кабінетом Міністрів України."
Враховано


Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади створює Український державний центр соцiальних служб для молодi, який належить до сфери його управлiння.
37.
Київський та Севастопольський мiськi, обласнi, районнi центри створюються вiдповiдно за рiшенням Ради Мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласних, Київської та Севастопольської мiських, районних державних адмiнiстрацiй i належать до сфери їх управлiння.


Республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні, Київський та Севастопольський мiськi, районнi центри створюються вiдповiдно за рiшенням Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласних, Київської та Севастопольської мiських, районних державних адмiнiстрацiй i належать до сфери їх управлiння.
38.
Мiськi, районнi у мiстах центри створюються за рiшенням органiв мiсцевого самоврядування.


Мiськi, районнi у мiстах центри можуть створюватися за рiшенням органiв мiсцевого самоврядування.
39.
Дiяльнiсть соцiальних служб для молодi здiйснюється згiдно законодавства та iнших нормативно-правових актiв, прийнятих на його виконання.


Типове положення про соціальні служби для молоді затверджується Кабінетом Міністрів України.
40.
Стаття 7. Праця молодi


Стаття 7. Праця молодi
41.
1. Держава гарантує працездатнiй молодi рiвне з iншими громадянами право на працю. Особливостi працi неповнолiтнiх встановлюються законодавством України.


1. Держава гарантує працездатнiй молодi рiвне з iншими громадянами право на працю. Особливостi працi неповнолiтнiх встановлюються законодавством.
42.
Реалiзацiї права на працю сприяє навчання, в тому числi трудове навчання, учнiв середнiх загальноосвiтнiх навчально-виховних закладiв, яке здiйснюється в спецiально обладнаних примiщеннях, навчально-трудових центрах або безпосередньо на виробництвi.
-14- Н.д.СамойликК.С. (Реєстр.картка №257)
Абзац другий і третій частини першої статті 7 вилучити.
Враховано

43.
Виконана при цьому учнями робота оплачується у встановленому законодавством порядку.



44.
2. Держава забезпечує працездатнiй молодi надання першого робочого мiсця на строк не менше двох рокiв пiсля закiнчення або припинення навчання у середнiх загальноосвiтнiх, професiйних навчально-виховних i вищих навчальних закладах, завершення професiйної пiдготовки i перепiдготовки, а також пiсля звiльнення з дiйсної строковi вiйськової або альтернативної (невiйськової) служби. Дворiчний строк першого робочого мiсця обчислюється з урахуванням часу роботи молодого громадянина до призову на дiйсну строкову вiйськову або альтернативну (невiйськову) службу.


2. Держава забезпечує працездатнiй молодi надання першого робочого мiсця на строк не менше двох рокiв пiсля закiнчення або припинення навчання у загальноосвiтнiх, професiйно-технічних i вищих навчальних закладах, завершення професiйної пiдготовки i перепiдготовки, а також пiсля звiльнення з дiйсної строкової вiйськової або альтернативної (невiйськової) служби. Дворiчний строк першого робочого мiсця обчислюється з урахуванням часу роботи молодого громадянина до призову на дiйсну строкову вiйськову або альтернативну (невiйськову) службу.
45.
3. Молодi громадяни, якi звернулися до державної служби зайнятостi в пошуках роботи, одержують безплатну iнформацiю та професiйну консультацiю з метою вибору виду дiяльностi, професiї, мiсця роботи, а також, в разi необхiдностi, проходять пiдготовку i перепiдготовку.


3. Молодi громадяни, якi звернулися до державної служби зайнятостi в пошуках роботи, одержують безплатну iнформацiю та професiйну консультацiю з метою вибору виду дiяльностi, професiї, мiсця роботи, а також, у разi необхiдностi, проходять професійну пiдготовку i перепiдготовку.
46.
Держава сприяє створенню молодiжних центрiв працi для забезпечення працевлаштування молодi, реалiзацiї програм професiйного навчання молодих iнвалiдiв та вдосконалення їх професiйної майстерностi. Типове положення про молодiжнi центри працi затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
-15- Н.д.Сизенко Ю.П. (Реєстр.картка №236)
В абзаці другому частини третьої статті 7 замість слів "навчання молодих інвалідів та вдосконалення їх майстерності" записати слова "навчання молоді та вдосконалення її майстерності".
-16- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
В абзаці другому частини третьої статті 7 після слів "центрів праці" записати слова "а також молодіжних громадських формувань (агентства, біржі, бюро та інші)", далі за текстом.
-17- Н.д.Петров О.В. (Округ №211)
В абзаці другому частини третьої статті 7 замість слів "Кабінетом Міністрів" записати слова "Міністерством юстиції".
Враховано








Враховано






Відхилено
Держава сприяє створенню молодiжних центрiв працi, а також молодіжних громадських організацій (агентства, біржі, бюро та інші) для забезпечення працевлаштування молодi, реалiзацiї програм професiйного навчання молоді та вдосконалення її професiйної майстерності. Типове положення про молодiжнi центри працi затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України. Діяльність молодіжних центрів праці може фінансуватися за рахунок коштів державного фонду сприяння зайнятості населення, передбачених на ці цілі.


-18- Н.д.Самойлик К.С. (Реєстр.картка №257)
Абзац другий частини третьої статті 7 доповнити реченням такого змісту: "Діяльність молодіжних центрів праці може фінансуватися за рахунок коштів Державного фонду сприяння зайнятості населення, передбачених на ці цілі".
Враховано


47.
Квота робочих мiсць для працевлаштування молодi визначається мiсцевими органами державної виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування в межах, встановлених Законом України "Про зайнятiсть населення".


Квота робочих мiсць для працевлаштування молодi визначається мiсцевими органами державної виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування в межах, встановлених Законом України "Про зайнятiсть населення".
48.
У разi вiдмови в прийомi на роботу молодих громадян у межах встановленої квоти з пiдприємств, установ, органiзацiй стягується штраф у розмiрi середньої рiчної заробiтної плати за кожну таку вiдмову. Цi кошти спрямовуються в державний фонд сприяння зайнятостi населення i використовуються виключно на фiнансування витрат на створення додаткових робочих мiсць для молодi, її професiйну пiдготовку та перепiдготовку.
-19- Н.д.Кононов В.М. (Реєстр.картка №371)
В абзаці четвертому частини третьої статті 7 замість слів "середньої річної заробітної плати" записати слова "у п'ятдесятикратному розмірі неоподатковуваного мінімуму доходів громадян".
Враховано

У разi вiдмови в прийомi на роботу молодих громадян у межах встановленої квоти з пiдприємств, установ та органiзацiй стягується штраф у п'ятидесятикратному розмірі неоподатковуваного мінімуму доходів громадян за кожну таку вiдмову. Цi кошти спрямовуються в державний фонд сприяння зайнятостi населення i використовуються виключно на фiнансування витрат на створення додаткових робочих мiсць для молодi, її професiйну пiдготовку та перепiдготовку.
49.
Державна служба зайнятостi разом з органами державної виконавчої влади у справах молодi, соцiальними службами для молодi надає учням, студентам та аспiрантам очної форми навчання допомогу в працевлаштуваннi у позанавчальний час.
-20- Н.д.Самойлик К.С. (Реєстр.картка №257)
Частину третю статті 7 доповнити абзацом шостим такого змісту:
"Держава забезпечує умови для вторинної зайнятості молоді. Органи державної влади та місцевого самоврядування відповідно до законодавства можуть встановлювати пільги щодо оподаткування заробітної плати студентам та учням, що працюють у складі студентських та учнівських трудових загонів на сільськогосподарських роботах чи на інших видах робіт на підприємствах державної або комунальної форми власності."
Враховано

Державна служба зайнятостi разом з органами виконавчої влади, соцiальними службами для молодi надає учням, студентам та аспiрантам очної форми навчання допомогу в працевлаштуваннi у позанавчальний час.
Держава забезпечує умови для вторинної зайнятості молоді. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до законодавства можуть встановлювати додаткові пільги щодо прибуткового податку з громадян студентам та учням, що працюють у складі студентських та учнівських трудових загонів на сільськогосподарських роботах чи на інших видах робіт, на підприємствах державної або комунальної форми власності.
50.
Для сприяння в працевлаштуваннi молодi, в тому числi учнiв, студентiв, аспiрантiв, у позанавчальний час, надання послуг, пов'язаних з профорiєнтацiєю та пiдготовкою до роботи з новою професiєю, можуть створюватися державнi молодiжнi центри працi, що дiють вiдповiдно до Типового положення, а також громадськi молодiжнi агентства, бюро та iншi органiзацiї за наявностi в них сертифiкату, виданого державною службою зайнятостi.
-21- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
Абзац шостий частини третьої статті 7 викласти в такій редакції:
"Молодіжні центри праці, що діють відповідно до Типового положення, а також громадські молодіжні формування (агентства, біржі, бюро та інші) за наявності в них сертифікату, виданого державною службою зайнятості сприяють працевлаштуванню молоді, в тому числі учнів, студентів, аспірантів у позанавчальний час, надають послуги, пов'язані з профорієнтацією та підготовкою до роботи за новою професією".
Враховано
Молодіжні центри праці, що діють відповідно до Типового положення, а також громадські молодіжні організації (агентства, біржі, бюро та інші) за наявності в них відповідного дозволу, виданого державною службою зайнятості, сприяють працевлаштуванню молоді, у тому числі учнів, студентів, аспірантів у позанавчальний час, надають послуги, пов'язані з профорієнтацією та підготовкою до роботи за новою професією.
51.
Державна служба зайнятостi надає мiсцевим органам державної виконавчої влади, органам мiсцевого самоврядування у справах сiм'ї та молодi, державним молодiжним центром працi, соцiальним службам для молодi iнформацiю про наявнiсть вiльних робочих мiсць (вакантних посад).


Державна служба зайнятостi надає мiсцевим органам виконавчої влади, органам мiсцевого самоврядування, молодiжним центрам працi, соцiальним службам для молодi iнформацiю про наявнiсть вiльних робочих мiсць (вакантних посад).
52.
4. Держава гарантує надання роботи за фахом на перiод не менше трьох рокiв тим молодим спецiалiстам - випускникам державних вищих навчальних закладiв та професiйно-технiчних училищ, потреба в яких ранiше була заявлена пiдприємствами, установами i органiзацiями.
-22- Н.д.Петров О.В. (Округ №211)
В частині четвертій статті 7 замість слів "раніше була заявлена пiдприємствами, установами i органiзацiями" записати слова "була визначена у рамках держзамовлення".
Враховано
4. Держава гарантує надання роботи за фахом на перiод не менше трьох рокiв молодим спецiалiстам - випускникам державних професійно-технічних та вищих навчальних закладiв, потреба в яких була визначена держзамовленням.
53.
Стаття 8. Пiдтримка пiдприємницької iнiцiативи та дiяльностi молодi


Стаття 8. Пiдтримка пiдприємницької iнiцiативи та дiяльностi молодi
54.
Держава пiдтримує i сприяє розвитковi пiдприємницької iнiцiативи та дiяльностi молодi.


Держава пiдтримує i сприяє розвитковi пiдприємницької iнiцiативи та дiяльностi молодi.
55.
Держава сприяє створенню молодiжних бiзнес-центрiв, бiзнес-iнкубаторiв для реалiзацiї програми пiдготовки молодi до пiдприємницької дiяльностi, надання iнформацiйних та консультативних послуг. З цiєю метою розробляються i реалiзуються система заходiв пiдтримки пiдприємництва молодi, включаючи довгострокове пiльгове кредитування, забезпечення виробничими примiщеннями, страхування комерцiйного ризику тощо.


Держава сприяє створенню молодiжних бiзнес-центрiв, бiзнес-iнкубаторiв для реалiзацiї програми пiдготовки молодi до пiдприємницької дiяльностi, надання iнформацiйних та консультативних послуг. З цiєю метою розробляється та реалiзується система заходiв пiдтримки пiдприємництва молодi, включаючи довгострокове пiльгове кредитування, забезпечення виробничими примiщеннями, страхування комерцiйного ризику тощо.
56.
Органи мiсцевого самоврядування можуть встановлювати пiльгову плату за реєстрацiю пiдприємств, створених молодими громадянами та молодiжними громадськими органiзацiями, реалiзують програми пiдготовки та перепiдготовки молодi, яка займається пiдприємництвом, у тому числi за кордоном, за рахунок бюджетних коштiв.
-23- Н.д.Сизенко Ю.П. (Реєстр.картка №236)
В частині третій статті 8 слова: "реалізують програми підготовки молоді, яка займається підприємництвом, у тому числі за кордоном, за рахунок бюджетних коштів".

Органи мiсцевого самоврядування можуть встановлювати за рахунок коштів, що надходять до місцевого бюджету, пiльгову плату за реєстрацiю пiдприємств, створених молодими громадянами та молодiжними громадськими органiзацiями.
57.
Стаття 9. Сприяння пiдвищенню рiвня життя молодi


Стаття 9. Сприяння пiдвищенню рiвня життя молодi
58.
Держава, враховуючи вартiсть мiнiмального споживчого бюджету рiзних вiкових категорiй молодi та виходячи з реальних можливостей бюджету, пiдвищує розмiри допомоги сiм'ям на неповнолiтнiх дiтей, стипендiй та iнших форм матерiального забезпечення молодi, яка вчиться у вищих навчальних закладах або в системi професiйної освiти.
-24- Н.д.Танюк Л.С. (Округ №166)
В частині першій статті 9 замість слів "мінімального споживчого бюджету" записати "прожиткового мінімуму", далі за текстом.
-25- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
В частині першій статті 9 слова "різних вікових категорій молоді" -вилучити.
Враховано





Враховано

Держава, враховуючи вартiсть прожиткового мiнiмуму та виходячи з реальних можливостей бюджету, пiдвищує розмiри допомоги сiм'ям на неповнолiтнiх дiтей, стипендiй та iнших видів матерiального забезпечення молодi, яка отримує професійно-технічну, вищу освіту у відповідних навчальних закладах.
59.
Для сприяння прiоритетним напрямкам розвитку суспiльства та з метою заохочення молодi до активної роботи у вiдповiдних галузях держава встановлює заохочувальнi стипендiї, а також передбачає нагородження премiями за успiхи в громадськiй дiяльностi.
-26- Н.д.Петров О.В. (Округ №211)
В частині другій статті 9 вилучити слова:"а також передбачає нагородження преміями за успіхи в громадській діяльності".
Враховано
Для сприяння прiоритетним напрямам розвитку суспiльства та з метою заохочення молодi до активної роботи у вiдповiдних галузях держава встановлює заохочувальнi стипендiї.
60.
Стипендiї разом з iншими формами матерiального забезпечення встановлюються студентам та учням вiдповiдно до законодавства.
-27- Н.д.Петров О.В. (Округ №211)
Частину третю статті 9 вилучити.
Враховано

61.
Матерiальне забезпечення, включаючи стипендiї учнiвської та студентської молодi, яка перебуває на повному державному забезпеченнi, встановлюється на рiвнi мiнiмального споживчого бюджету.
-28- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
Частину четверту статті 9 викласти в такій редакції:
"Матеріальне забезпечення, включаючи стипендію учнівської та студентської молоді, яка перебуває на повному державному забезпеченні, встановлюється на рівні прожиткового мінімуму".
Враховано

Матерiальне забезпечення, включаючи стипендiї учнiвської та студентської молодi, яка перебуває на повному державному забезпеченнi, встановлюється на рiвнi прожиткового мінімуму.
62.
Порядок виплати надбавок до стипендiй за успiхи в навчаннi, а також пiдвищених стипендiй для окремих категорiй молодi встановлюється Кабiнетом Мiнiстрiв України.


Порядок виплати надбавок до стипендiй за успiхи в навчаннi, а також пiдвищених стипендiй для окремих категорiй молодi встановлюється Кабiнетом Мiнiстрiв України.
63.
Для учнiв i студентiв очної форми навчання середнiх загальноосвiтнiх, професiйно-технiчних та вищих навчальних закладiв державою гарантуються протягом року пiльги на проїзд по територiї України залiзничним, водним, автомобiльним, мiським (крiм таксi) транспортом. Вiдповiднi кошти передбачаються у державному бюджетi окремим рядком. Порядок надання зазначених пiльг визначається Кабiнетом Мiнiстрiв України. Органи мiсцевого самоврядування вiдповiдно до закону встановлюють порядок надання пiльг на проїзд учнiв i студентiв у мiсцевому пасажирському транспортi i передбачають вiдповiднi видатки з мiсцевих бюджетiв.
-29- Н.д.Кушнир О.Д. (Реєстр.картка №280)
В частині шостій статті 9 вилучити слова "органи місцевого самоврядування відповідно до закону встановлюють порядок надання пільг на проїзд учнів і студентів у місцевому пасажирському транспорті і передбачають відповідні видатки з місцевих бюджетів".

Враховано в іншій редакції

Для учнiв i студентiв очної форми навчання загальноосвiтнiх, професiйно-технiчних та вищих навчальних закладiв державою гарантуються протягом року пiльги на проїзд по територiї України залiзничним, водним, автомобiльним, мiським (крiм таксi) транспортом. Вiдповiднi кошти передбачаються у державному бюджетi окремим рядком. Порядок надання зазначених пiльг визначається Кабiнетом Мiнiстрiв України. Органи мiсцевого самоврядування вiдповiдно до законодавства можуть встановлювати порядок надання пiльг на проїзд учнiв i студентiв у мiсцевому пасажирському транспортi i передбачати вiдповiднi видатки з мiсцевих бюджетiв.
64.
Стаття 10. Житловi умови молодi


Стаття 10. Житловi умови молодi
65.
1. Держава забезпечує молодим громадянам рiвне з iншими громадянами право на житло, сприяє молодiжному житловому будiвництву, створенню молодiжних житлових комплексiв тощо.


1. Держава забезпечує молодим громадянам рiвне з iншими громадянами право на житло, сприяє молодiжному житловому будiвництву, створенню молодiжних житлових комплексiв тощо.
66.
2. При вiдведеннi земельних дiлянок для iндивiдуального житлового будiвництва органи мiсцевого самоврядування затверджують квоти дiлянок, якi надаються молодим сiм'ям пiд будiвництво житла.


2. При вiдведеннi земельних дiлянок для iндивiдуального житлового будiвництва органи мiсцевого самоврядування затверджують квоти дiлянок, якi надаються молодим сiм'ям пiд будiвництво житла.
67.
3. Органи державної виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування разом з пiдприємствами, установами, органiзацiями розробляють та реалiзують програми створення сприятливих житлово-побутових умов для молодi, яка проживає в гуртожитках.


3. Органи виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування разом з пiдприємствами, установами та органiзацiями розробляють та реалiзують програми створення сприятливих житлово-побутових умов для молодi, яка проживає в гуртожитках.
68.
4. Молодi сiм'ї, а також громадяни та сiм'ї вiком до 30 повних рокiв можуть одержувати за рахунок бюджетних джерел пiльговi довгостроковi державнi кредити на будiвництво i придбання жилих будинкiв i квартир, на оплату вступних пайових внескiв пiд час вступу до молодiжних житлових комплексiв, житлово-будiвельних кооперативiв, а також на обзаведення домашнiм господарством.
-30- Н.д.Сизенко Ю.П. (Реєстр.картка №236)
В пункті четвертому статті 10 замість слів "молоді сім'ї, а також громадяни та сім'ї віком до 30 повних років" записати слова "молоді сім'ї та молоді громадяни", далі за текстом.
Враховано

4. Молодi сiм'ї та молоді громадяни можуть одержувати за рахунок бюджетних джерел пiльговi довгостроковi державнi кредити на будiвництво i придбання жилих будинкiв i квартир, на оплату вступних пайових внескiв при вступі до молодiжних житлових комплексiв, житлово-будiвельних кооперативiв, а також на обзаведення домашнiм господарством.
69.
Молодь, яка переселяється в труднонедостатнi сiльськi населенi пункти на постiйне мiсце проживання, а також мiсцева молодь, зайнята в сiльському господарствi, переробних, обслуговуючих галузях агропромислового комплексу, соцiальнiй сферi цих населених пунктiв, забезпечується житлом i господарськими будiвлями за рахунок державного бюджету.


Молодь, яка переселяється в трудонедостатнi сiльськi населенi пункти на постiйне мiсце проживання, а також мiсцева молодь, зайнята в сiльському господарствi, переробних, обслуговуючих галузях агропромислового комплексу, соцiальнiй сферi цих населених пунктiв, забезпечується житлом i господарськими будiвлями за рахунок державного бюджету.
70.
Молодi сiм'ї, якi не мають дiтей, сплачують кредит з вiдсотковою ставкою у розмiрi три вiдсотки рiчних вiд суми заборгованостi по кредиту.


Молодi сiм'ї, якi не мають дiтей, сплачують кредит з вiдсотковою ставкою у розмiрi три вiдсотки рiчних вiд суми заборгованостi по кредиту.
71.
Молодим сiм'ям, якi мають одну дитину, звiльняються вiд сплати вiдсоткiв за користування кредитом; молодим сiм'ям, якi мають двох дiтей, за рахунок бюджетних джерел крiм того погашається 25% суми зобов'язань по кредиту; молодим сiм'ям, якi мають трьох i бiльше дiтей погашається 50% суми зобов'язань по кредиту.


Молоді сiм'ї, якi мають одну дитину, звiльняються вiд сплати вiдсоткiв за користування кредитом; молодим сiм'ям, якi мають двох дiтей, за рахунок бюджетних джерел, крiм того погашається 25% суми зобов'язань по кредиту, а молодим сiм'ям, якi мають трьох i бiльше дiтей, - 50% суми зобов'язань по кредиту.
72.
Молодь, яка постiйного проживає у сiльських населених пунктах i працює у сiльськогосподарському виробництвi, переробнiй та обслуговуючих галузях агропромислового комплексу, що функцiонують у сiльськiй мiсцевостi, соцiальнiй сферi села та органах мiсцевого самоврядування на селi, користується також пiльгами, передбаченими Законом України "Про прiоритетнiсть соцiального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарствi.


Молодь, яка постiйно проживає у сiльських населених пунктах i працює у сiльськогосподарському виробництвi, переробнiй та обслуговуючих галузях агропромислового комплексу, що функцiонують у сiльськiй мiсцевостi, соцiальнiй сферi села та органах мiсцевого самоврядування на селi, користується також пiльгами, передбаченими Законом України "Про прiоритетнiсть соцiального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарствi".
73.
Порядок надання пiльгових довгострокових кредитiв молодим сiм'ям та їх пiльгового погашення встановлюється Кабiнетом Мiнiстрiв України.


Порядок надання пiльгових довгострокових кредитiв молодим сiм'ям та їх пiльгового погашення встановлюється Кабiнетом Мiнiстрiв України.
74.
При народженнi дiтей у молодiй сiм'ї, яка отримала кредит, цiй сiм'ї може подаватись допомога для погашення кредиту за рахунок коштiв, що залишаються у розпорядженнi пiдприємств, де працює молоде подружжя (мати або батько).


При народженнi дiтей у молодiй сiм'ї, яка отримала кредит, цiй сiм'ї може бути надано допомогу для погашення кредиту за рахунок коштiв, що залишаються у розпорядженнi пiдприємств, де працює молоде подружжя (мати або батько).
75.
(пункт 4 статті 10 змінено згідно із Законом N 3928-XII від 04.02.94 р.)



76.
(дію частини 4 статті 10 зупинено на 1995 р. згідно із Законом ВР N 126/95-ВР від 06.04.95 р.)



77.
(зміна внесена Законом N 126/95-ВР від 06.04.95 р. продовжена на 1996 рік згідно із Законом N 96/96-ВР від 22.03.96 р.)



78.
Стаття 11. Освiта, культурний розвиток молодi


Стаття 11. Освiта, культурний розвиток молодi
79.
1. Україна гарантує молодим громадянам рiвне з iншими право на освiту, культурний розвиток, дозвiлля i вiдпочинок.


1. Україна гарантує молодим громадянам рiвне з iншими громадянами право на освiту, культурний розвиток, дозвiлля i вiдпочинок.
80.
Право молодi на освiту, державнi гарантiї її здобуття, правовi вiдносини учнiв, студентiв, аспiрантiв з навчально-виховними закладами визначаються Законом України "Про освiту".


Порядок реалізації права молодi на освiту, державнi гарантiї її здобуття, визначення прав та обов'язків учасників навчально-виховного процесу регулюються законодавством про освiту.
81.
Молодi громадяни можуть одержувати за рахунок коштiв державного чи мiсцевих бюджетiв пiльговi довгостроковi кредити на здобуття освiти у вищих закладах освiти рiзних форм навчання незалежно вiд форм власностi, що дiють на територiї України. Зазначенi кошти передбачаються у вiдповiдних бюджетах окремим рядком. Порядок надання зазначених кредитiв визначає Комiтет Мiнiстрiв України.


Молодi громадяни можуть одержувати за рахунок коштiв державного чи мiсцевих бюджетiв пiльговi довгостроковi кредити для здобуття освiти у вищих навчальних закладах за рiзними формами навчання, незалежно вiд форм власностi, що дiють на територiї України. Зазначенi кошти передбачаються у вiдповiдних бюджетах окремим рядком. Порядок надання зазначених кредитiв визначає Кабінет Мiнiстрiв України.
82.
2. Органи державної виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування разом з науковими товариствами та творчими спiлками, фондами, а також батьками можуть створювати заклади, що забезпечують пошук, пiдтримку i розвиток талановитої молодi у рiзних сферах життя.
-31- Н.д.Петров О.В. (Округ №211)
Абзац перший частини другої статті 11 об'єднати з абзацом третім цієї ж статті.
Враховано

83.
Органи державної виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування iз заiнтересованими мiнiстерствами, науковими товариствами i творчими спiлками, молодiжними фондами можуть встановлювати спецiальнi стипендiї, створювати необхiднi умови для найобдарованiших студентiв вищих навчальних закладiв i передбачати видiлення коштiв на їх стажування у вiтчизняних провiдних наукових установах i за кордоном.


2. Органи виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування можуть встановлювати разом iз зацікавленими мiнiстерствами, науковими товариствами та творчими спiлками, молодiжними фондами спецiальнi стипендiї для найобдарованiших студентiв вищих навчальних закладiв i передбачати видiлення коштiв на їх стажування у провiдних вітчизняних наукових установах i за кордоном.
84.
Органи державної виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування разом з пiдприємствами i органiзацiями, науковими установами, вищими навчальними закладами, об'єднаннями громадян, фондами, творчими спiлками можуть створювати за мiсцем проживання заклади, якi сприяють поглибленню знань i умiнь, задоволенню творчих iнтересiв, розвитку здiбностей, iнтелекту, органiзацiї змiстовного дозвiлля i вiдпочинку дiтей, пiдлiткiв i молодi.


Органи виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування разом із пiдприємствами, органiзацiями, науковими установами, вищими навчальними закладами, об'єднаннями громадян можуть створювати навчально-виховні заклади, якi сприяють поглибленню знань, задоволенню творчих iнтересiв, розвитку здiбностей, органiзацiї змiстовного дозвiлля та вiдпочинку молодi, а також заклади, що забезпечують пошук, пiдтримку та розвиток талановитої молодi у рiзних сферах життя.
85.
3. Учнi, студенти, неповнолiтнi мають право на безплатне i пiльгове користування об'єктами культури. Порядок надання цих пiльг визначається органами мiсцевого самоврядування.


3. Учнi, студенти, неповнолiтнi мають право на безплатне та пiльгове користування об'єктами культури. Порядок надання цих пiльг визначається органами мiсцевого самоврядування.
86.
4. Держава сприяє розвитковi молодiжного туризму, молодiжним мiжнародним обмiнам. Верховна Рада України може встановлювати для молодiжних та дитячих туристичних груп пiльги у користуваннi транспортними, готельними, культурними та iншими послугами. Порядок надання зазначених пiльг та джерела фiнансування встановлюються Кабiнетом Мiнiстрiв України, мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування.
-32- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
В частині четвертій статті 11 замість слів "Верховна Рада України може" записати слова "Органи державної влади та місцевого самоврядування можуть", далі за текстом.

Враховано
4. Держава сприяє розвитковi молодiжного туризму, молодiжним мiжнародним обмiнам. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть встановлювати для молодiжних та дитячих туристичних груп пiльги у користуваннi транспортними, готельними, культурними та iншими послугами. Порядок надання зазначених пiльг та джерела фiнансування встановлюються Кабiнетом Мiнiстрiв України, мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування.
87.
Стаття 12. Охорона здоров'я, фiзичний розвиток молодi


Стаття 12. Охорона здоров'я, фiзичний розвиток молодi
88.
1. Держава забезпечує молодим громадянам рiвне з iншими громадянами право на охорону здоров'я, заняття фiзичною культурою i спортом.


1. Держава забезпечує молодим громадянам рiвне з iншими громадянами право на охорону здоров'я, заняття фiзичною культурою i спортом.
89.
2. Державнi органи охорони здоров'я, Рада Мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi органи державної виконавчої влади разом з пiдприємствами, установами та органiзацiями забезпечують проведення щорiчного медичного обстеження всiх молодих громадян i неповнолiтнiх.


2. Органи охорони здоров'я, Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi органи виконавчої влади в галузі охорони здоров'я разом з пiдприємствами, установами та органiзацiями забезпечують проведення щорiчного медичного обстеження всiх молодих громадян i неповнолiтнiх.
90.
Державнi органи охорони здоров'я забезпечують розвиток мережi медично-лiкувальних установ наркологiчного профiлю, якi б подавали молодi необхiдну безплатну допомогу; розробляють i реалiзують програми та заходи щодо профiлактики серед молодi пияцтва, наркоманiї, токсикоманiї, а також популяризацiї та утвердження здорового способу життя.


Органи охорони здоров'я забезпечують розвиток мережi закладів охорони здоров'я наркологiчного профiлю, якi надають молодi необхiдну безоплатну допомогу; розробляють i реалiзують програми та заходи щодо профiлактики серед молодi соціально небезпечних захворювань, а також популяризацiї та утвердження здорового способу життя.
91.
3. Пiдприємства, установи та органiзацiї можуть за клопотанням молодих громадян або їх представникiв повнiстю або частково оплачувати надання медичної допомоги в найскладнiших випадках у платних лiкувальних закладах країни або за кордоном.


3. Пiдприємства, установи та органiзацiї можуть за клопотанням молодих громадян або їх представникiв повнiстю або частково оплачувати надання медичної допомоги в найскладнiших випадках у платних лiкувальних закладах країни або за кордоном.
92.
4. Органи державної виконавчої влади розробляють i рекомендують, а середнi загальноосвiтнi, професiйно-технiчнi та вищi навчальнi заклади включають до своїх програм курс фiзичної культури, а також органiзують секцiї для занять окремими видами спорту.


4. Органи виконавчої влади розробляють i рекомендують, а середнi загальноосвiтнi, професiйно-технiчнi та вищi навчальнi заклади включають до своїх програм курс фiзичної культури, а також органiзують секцiї для занять окремими видами спорту.
93.
5. Держава запроваджує систему пiльг i заохочень для пiдприємств, що спрямовують частину свого прибутку на розвиток фiзичної культури i спорту, будiвництво об'єктiв фiзкультури i спорту, органiзацiю вiдпочинку, проведення рекреацiйних заходiв.


5. Держава запроваджує систему пiльг i заохочень для пiдприємств, що спрямовують частину свого прибутку на розвиток фiзичної культури i спорту, будiвництво об'єктiв фiзкультури i спорту, органiзацiю вiдпочинку, проведення рекреацiйних заходiв.
94.
6. Учнi, студенти, всi неповнолiтнi мають право на безплатне i пiльгове користування об'єктами фiзкультури i спорту. Порядок надання цих пiльг, компенсацiї рiзницi вартостi послуг i квиткiв визначаються органами мiсцевого самоврядування.


6. Учні, студенти, неповнолітні мають право на безплатне та пiльгове користування об'єктами фiзкультури i спорту. Порядок надання цих пiльг, компенсацiї рiзницi вартостi послуг i квиткiв визначаються органами мiсцевого самоврядування.


-33- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
Поновити статтю 13 щодо правового захисту молоді в редакції чинного Закону/
Враховано

Стаття 13. Гарантії правового захисту молодi
Будь-які прямі або непрямі обмеження прав і свобод молоді залежно від віку, крім передбачених законодавством, є протиправними і тягнуть за собою відповідальність, встановлену законами України.
Реалізація молодими громадянами прав і свобод при соціальному становленні та розвитку не повинна завдавати шкоди інтересам суспільства, правам інших громадян.
Неправомірні рішення державних або громадських органів, дії посадових осіб можуть бути у встановленому порядку оскаржені молодими громадянами або їхніми представниками в суді.
Захист прав неповнолітніх громадян здійснюється державою відповідно до законодавства.
95.
Стаття 14. Правовий статус молодiжних громадських органiзацiй.
Держава забезпечує право молодi на створення молодiжних громадських органiзацiй. Їх правовий статус визначається законодавством про об'єднання громадян, цим Законом та іншими актами законодавства України.
-34- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
Друге речення частини першої статті 14 викласти в такій редакції: "Молодіжні громадські організації є неприбутковими організаціями, їх правовий статус визначається законодавством України".

Стаття 14. Правовий статус молодiжних громадських органiзацiй
Держава забезпечує право молодi на створення молодiжних громадських органiзацiй. Молодіжні громадські організації є неприбутковими організаціями, їх правовий статус визначається законодавством України.
96.
Молодiжнi громадськi органiзацiї мають право вносити до органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування пропозицiї з питань соцiального становлення та розвитку молодi.


Молодiжнi громадськi органiзацiї мають право вносити до органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування пропозицiї з питань соцiального становлення та розвитку молодi.
97.
Стаття 15. Гарантiї дiяльностi молодiжних громадських органiзацiй


Стаття 15. Гарантiї дiяльностi молодiжних громадських органiзацiй
98.
Органи виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування мають право здiйснювати фiнансування програм i проектiв молодiжних громадських органiзацiй, що сприяють соцiальному становленню i розвитку молодi та реалiзацiї її суспiльно корисних iнiцiатив, надавати дотацiї i субсидiї молодiжним органiзацiям, надавати у безоплатне користування молодiжним громадським органiзацiям та фондам будинки, споруди, земельнi дiлянки та iнше майно, необхiдне для здiйснення їх статутної дiяльностi.


Органи виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування мають право здiйснювати фiнансування програм i проектiв молодiжних громадських органiзацiй, що сприяють соцiальному становленню та розвитку молодi та реалiзацiї її суспiльно корисних iнiцiатив, надавати дотацiї i субсидiї молодiжним органiзацiям, надавати у безоплатне користування молодiжним громадським органiзацiям та фондам будинки, споруди, земельнi дiлянки та iнше майно, необхiдне для здiйснення їх статутної дiяльностi.


-35- Н.д.Місюра В.Я. (Реєстр.картка №363)
Доповнити Закон новою статтею "Прикінцеві положення".
Враховано
Стаття 16. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Закони України та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.
3. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
розробити нормативно-правові акти, що випливають із цього Закону;
забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону".

* - Назви колонок таблиці подані в загальному значенні