N | Редакція, прийнята в попередньому читанні* | Зауваження та пропозиції | Висновки, обгр. | Редакція, запропонована головним комітетом |
0.
|
|
|
| Проект
|
1.
|
|
|
|
|
2.
| ЗАКОН УКРАЇНИ
|
|
| ЗАКОН УКРАЇНИ
|
3.
| Про Всеукраїнський перепис населення
|
|
| Про Всеукраїнський перепис населення
|
4.
| Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні основи підготовки і проведення Всеукраїнського перепису населення (далі - Перепис населення), оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів і регулює відносини суб'єктів Перепису населення, визначає їх права, обов'язки та відповідальність, встановлює гарантії держави щодо захисту конфіденційної інформації, отриманої у процесі Перепису населення.
|
|
| Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні основи підготовки і проведення Всеукраїнського перепису населення (далі - Перепис населення), оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів і регулює відносини суб'єктів Перепису населення, визначає їх права, обов'язки та відповідальність, встановлює гарантії держави щодо захисту конфіденційної інформації, отриманої у процесі Перепису населення.
|
5.
| РОЗДІЛ І.
|
|
| РОЗДІЛ І.
|
6.
| ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
|
|
| ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
|
7.
| Стаття 1. Визначення термінів
|
|
| Стаття 1. Визначення термінів
|
8.
| У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
|
|
| У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
|
9.
| домогосподарство - сукупність осіб, які спільно проживають в одному житловому приміщенні або його частині, забезпечують себе всім необхідним для життя, ведуть спільне господарство, повністю або частково об'єднують та витрачають кошти. Ці особи можуть перебувати у родинних стосунках або стосунках свояцтва, не перебувати у будь-яких з цих стосунків, або бути і в тих, і в інших стосунках. Домогосподарство може складатися з однієї особи;
|
|
| домогосподарство - сукупність осіб, які спільно проживають в одному житловому приміщенні або його частині, забезпечують себе всім необхідним для життя, ведуть спільне господарство, повністю або частково об'єднують та витрачають кошти. Ці особи можуть перебувати у родинних стосунках або стосунках свояцтва, не перебувати у будь-яких з цих стосунків, або бути і в тих, і в інших стосунках. Домогосподарство може складатися з однієї особи;
|
10.
| календарний план підготовки і проведення Перепису населення - перелік основних організаційних заходів для кожного етапу робіт з Перепису населення з встановленням термінів їх виконання та визначенням відповідальних виконавців;
|
|
| календарний план підготовки і проведення Перепису населення - перелік основних організаційних заходів для кожного етапу робіт з Перепису населення з встановленням термінів їх виконання та визначенням відповідальних виконавців;
|
11.
| Концепція технології оброблення даних Перепису населення - сукупність принципів та методів оброблення даних Перепису населення, які забезпечують достовірність та конфіденційність інформації, надійність та точність виконання робіт у встановлені терміни;
|
|
| Концепція технології оброблення даних Перепису населення - сукупність принципів та методів оброблення даних Перепису населення, які забезпечують достовірність та конфіденційність інформації, надійність та точність виконання робіт у встановлені терміни;
|
14.
| користувач - юридична або фізична особа, яка використовує дані Перепису населення;
|
|
| користувач - юридична або фізична особа, яка використовує дані Перепису населення;
|
15.
| метод Перепису населення - спосіб отримання даних про населення;
|
|
| метод Перепису населення - спосіб отримання даних про населення;
|
16.
| Перепис населення - періодичне суцільне державне статистичне спостереження, що включає в себе збирання демографічних і соціально-економічних даних, які на встановлену дату характеризують чисельність та склад населення країни, а також оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів;
|
|
| Перепис населення - періодичне суцільне державне статистичне спостереження, що включає в себе збирання демографічних і соціально-економічних даних, які на встановлену дату характеризують чисельність та склад населення країни, а також оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів;
|
17.
| переписний лист - бланк для запису відповідей на зазначені в ньому запитання програми Перепису населення;
|
|
| переписний лист - бланк для запису відповідей на зазначені в ньому запитання програми Перепису населення;
|
18.
| переписна документація - сукупність бланків, які заповнюються тимчасовим переписним персоналом у процесі підготовки, проведення Перепису населення та оброблення його результатів. До переписної документації належать переписні листи, списки проживаючих у приміщенні, довідки про проходження Перепису населення тощо;
|
|
| переписна документація - сукупність бланків, які заповнюються тимчасовим переписним персоналом у процесі підготовки, проведення Перепису населення та оброблення його результатів. До переписної документації належать переписні листи, списки проживаючих у приміщенні, довідки про проходження Перепису населення тощо;
|
19.
| переписний інструментарій - переписна документація та інструктивні матеріали, які використовуються у процесі підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів;
|
|
| переписний інструментарій - переписна документація та інструктивні матеріали, які використовуються у процесі підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів;
|
21.
| програма Перепису населення - перелік запитань щодо характеристики фізичних осіб, домогосподарств, а також житлових приміщень, в яких вони проживають, за ознаками, встановленими спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики;
|
|
| програма Перепису населення - перелік запитань щодо характеристики фізичних осіб, домогосподарств, а також житлових приміщень, в яких вони проживають, за ознаками, встановленими спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики;
|
| програма розроблення матеріалів Перепису населення - система угруповань та комбінацій ознак, за допомогою яких первинні (персональні) дані Перепису населення перетворюються у сукупність зведених знеособлених і узагальнених величин, що характеризують чисельність та склад населення;
|
|
| програма розроблення матеріалів Перепису населення - система угруповань та комбінацій ознак, за допомогою яких первинні (персональні) дані Перепису населення перетворюються у сукупність зведених знеособлених і узагальнених величин, що характеризують чисельність та склад населення;
|
22.
| респондент - фізична особа, яка підлягає опитуванню у процесі Перепису населення;
|
|
| респондент - фізична особа, яка підлягає опитуванню у процесі Перепису населення;
|
23.
| тимчасовий переписний персонал - спеціально підготовлені особи, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення його результатів на терміни, встановлені Кабінетом Міністрів України.
|
|
| тимчасовий переписний персонал - спеціально підготовлені особи, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення його результатів на терміни, встановлені Кабінетом Міністрів України.
|
24.
| Стаття 2. Правова основа Перепису населення
|
|
| Стаття 2. Правова основа Перепису населення
|
25.
| Правовою основою Перепису населення є Конституція України, Закон України "Про державну статистику", цей Закон, законодавство про інформацію та інформатизацію, інші нормативно-правові акти України, а також чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
|
|
| Правовою основою Перепису населення є Конституція України, Закон України "Про державну статистику", цей Закон, законодавство про інформацію та інформатизацію, інші нормативно-правові акти України, а також чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
|
26.
| Стаття 3. Мета та підстави для проведення Перепису населення
|
|
| Стаття 3. Мета та підстави для проведення Перепису населення
|
27.
| Метою проведення Перепису населення є отримання достовірних, об'єктивних та цілісних даних щодо різноманітних характеристик населення країни в цілому та по кожній адміністративно-територіальній одиниці для інформаційного забезпечення управління та прогнозування соціально-економічного розвитку, а також розроблення та реалізації виваженої державної політики з питань народонаселення.
|
|
| Метою проведення Перепису населення є отримання достовірних, об'єктивних та цілісних даних щодо різноманітних характеристик населення країни в цілому та по кожній адміністративно-територіальній одиниці для інформаційного забезпечення управління та прогнозування соціально-економічного розвитку, а також розроблення та реалізації виваженої державної політики з питань народонаселення.
|
28.
| Підставою для проведення Перепису населення є рішення Кабінету Міністрів України, яке приймається не пізніше ніж за 3 роки до його початку.
|
|
| Підставою для проведення Перепису населення є рішення Кабінету Міністрів України, яке приймається не пізніше ніж за 3 роки до його початку.
|
29.
| Стаття 4. Суб'єкти Перепису населення
|
|
| Стаття 4. Суб'єкти Перепису населення
|
30.
| До суб'єктів Перепису населення належать:
|
|
| До суб'єктів Перепису населення належать:
|
31.
| респонденти - громадяни України, в тому числі ті, що на встановлену дату Перепису населення перебувають за її межами, а також іноземці та особи без громадянства, які на встановлену дату Перепису населення перебувають на території України;
|
|
| респонденти - громадяни України, в тому числі ті, що на встановлену дату Перепису населення перебувають за її межами, а також іноземці та особи без громадянства, які на встановлену дату Перепису населення перебувають на території України;
|
32.
| тимчасовий переписний персонал та інші працівники, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів;
|
|
| тимчасовий переписний персонал та інші працівники, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів;
|
33.
| спеціально уповноважені центральні і місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, а також інші юридичні особи, їх філії, відділення, представництва тощо, які залучаються згідно з їх компетенцією до підготовки і проведення Перепису населення;
|
|
| спеціально уповноважені центральні і місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, а також інші юридичні особи, їх філії, відділення, представництва тощо, які залучаються згідно з їх компетенцією до підготовки і проведення Перепису населення;
|
34.
| користувачі даних Перепису населення.
|
|
| користувачі даних Перепису населення.
|
35.
| РОЗДІЛ ІІ
|
|
| РОЗДІЛ ІІ
|
36.
| ПРОГРАМА І МЕТОД ПЕРЕПИСУ НАСЕЛЕННЯ, ОСНОВНІ МЕТОДОЛОГІЧНО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПРИНЦИПИ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ
|
|
| ПРОГРАМА І МЕТОД ПЕРЕПИСУ НАСЕЛЕННЯ, ОСНОВНІ МЕТОДОЛОГІЧНО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПРИНЦИПИ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ
|
37.
| Стаття 5. Програма Перепису населення
|
|
| Стаття 5. Програма Перепису населення
|
38.
| Програму Перепису населення складають основні первинні (персональні) дані, збирання яких здійснюється у процесі проведення Перепису населення.
|
|
| Програму Перепису населення складають основні первинні (персональні) дані, збирання яких здійснюється у процесі проведення Перепису населення.
|
39.
| Такими даними є:
|
|
| Такими даними є:
|
40.
| склад та родинні стосунки членів домогосподарства;
|
|
| склад та родинні стосунки членів домогосподарства;
|
41.
| стать;
|
|
| стать;
|
42.
| вік;
|
|
| вік;
|
43.
| дата і місце народження;
|
|
| дата і місце народження;
|
44.
| сімейний стан;
|
|
| сімейний стан;
|
45.
| етнічне походження;
|
|
| етнічне походження;
|
46.
| мовні ознаки;
|
|
| мовні ознаки;
|
47.
| громадянство;
|
|
| громадянство;
|
48.
| освіта;
|
|
| освіта;
|
49.
| джерела засобів існування;
|
|
| джерела засобів існування;
|
50.
| зайнятість;
|
|
| зайнятість;
|
51.
| міграційна активність;
|
|
| міграційна активність;
|
52.
| житлові умови.
|
|
| житлові умови.
|
53.
| Наведений перелік основних (персональних) даних Перепису населення може бути скорочений або розширений у порядку, встановленому законом. Програма Перепису населення, а також форма та зміст переписного листа затверджується Постановою Верховної Ради України.
| Редакція частини третьої статті 5, запропонована н.д.України Вітренко Н.М. до третього читання, погоджена з н.д.України Алексєєвим В.Г. та відредагована із спеціалістами Державного комітету статистики України). Наведений перелік основних (персональних) даних Перепису населення може бути скорочений або розширений за рішенням Верховної Ради України.
| Враховано
| Наведений перелік основних (персональних) даних Перепису населення може бути скорочений або розширений за рішенням Верховної Ради України.
|
54.
| Не підлягають включенню до програми Перепису населення запитання, відповіді на які містять в собі інформацію, що належить до державної або комерційної таємниці, не призначається для статистичних цілей або обмежує чи порушує права і свободи людини і громадянина.
|
|
| Не підлягають включенню до програми Перепису населення запитання, відповіді на які містять в собі інформацію, що належить до державної або комерційної таємниці, не призначається для статистичних цілей або обмежує чи порушує права і свободи людини і громадянина.
|
55.
| Стаття 6. Метод Перепису населення
|
|
| Стаття 6. Метод Перепису населення
|
56.
| Перепис населення здійснюється такими методами:
|
|
| Перепис населення здійснюється такими методами:
|
57.
| обходом (безпосереднім відвідуванням) житлових будинків та житлових приміщень в інших будівлях тимчасовим переписним персоналом і заповненням ним переписної документації;
|
|
| обходом (безпосереднім відвідуванням) житлових будинків та житлових приміщень в інших будівлях тимчасовим переписним персоналом і заповненням ним переписної документації;
|
58.
| отриманням письмових (усних) відповідей респондентів на запитання згідно з програмою Перепису населення.
|
|
| отриманням письмових (усних) відповідей респондентів на запитання згідно з програмою Перепису населення.
|
59.
| У порядку, встановленому законом, можуть бути застосовані також інші методи Перепису населення.
|
|
| У порядку, встановленому законом, можуть бути застосовані також інші методи Перепису населення.
|
60.
| Заповнення переписної документації здійснюється на підставі повідомлень, отриманих від респондентів без їх документального підтвердження.
|
|
| Заповнення переписної документації здійснюється на підставі повідомлень, отриманих від респондентів без їх документального підтвердження.
|
61.
| Стаття 7. Основні методологічно-організаційні принципи проведення Перепису населення
|
|
| Стаття 7. Основні методологічно-організаційні принципи проведення Перепису населення
|
62.
| Основними методологічно-організаційними принципами проведення Перепису населення є:
|
|
| Основними методологічно-організаційними принципами проведення Перепису населення є:
|
63.
| регулярність і періодичність Перепису населення, що забезпечує послідовність і зіставленість отримуваних результатів;
|
|
| регулярність і періодичність Перепису населення, що забезпечує послідовність і зіставленість отримуваних результатів;
|
64.
| загальність і одномоментність Перепису населення, що передбачає охоплення опитуванням всіх без винятку респондентів, на яких поширюється дія цього Закону, і отримання від них даних станом на єдиний встановлений момент часу;
|
|
| загальність і одномоментність Перепису населення, що передбачає охоплення опитуванням всіх без винятку респондентів, на яких поширюється дія цього Закону, і отримання від них даних станом на єдиний встановлений момент часу;
|
65.
| єдність програми Перепису населення, а також методів його проведення і оброблення результатів;
|
|
| єдність програми Перепису населення, а також методів його проведення і оброблення результатів;
|
66.
| персоніфікованість первинних даних Перепису населення, що означає отримання інформації безпосередньо від конкретної фізичної особи, а також самовизначення респондентів щодо відповідей на запитання програми Перепису населення;
|
|
| персоніфікованість первинних даних Перепису населення, що означає отримання інформації безпосередньо від конкретної фізичної особи, а також самовизначення респондентів щодо відповідей на запитання програми Перепису населення;
|
67.
| конфіденційність первинних (персональних) даних Перепису населення, що передбачає забезпечення їх захисту у порядку, встановленому законом;
|
|
| конфіденційність первинних (персональних) даних Перепису населення, що передбачає забезпечення їх захисту у порядку, встановленому законом;
|
68.
| централізоване керівництво і координація всіх робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення, а також обробленням, узагальненням, поширенням та використанням його результатів.
|
|
| централізоване керівництво і координація всіх робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення, а також обробленням, узагальненням, поширенням та використанням його результатів.
|
69.
| Виходячи з основних методологічних організаційних принципів проведення Перепису населення, проект програми Перепису населення та переписний інструментарій розробляються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики з урахуванням узагальнених пропозицій, які надходять від спеціально уповноважених центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та інших юридичних осіб у межах їх компетенції, а також відповідно до вимог міжнародних зобов'язань України.
|
|
| Виходячи з основних методологічних організаційних принципів проведення Перепису населення, проект програми Перепису населення та переписний інструментарій розробляються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики з урахуванням узагальнених пропозицій, які надходять від спеціально уповноважених центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та інших юридичних осіб у межах їх компетенції, а також відповідно до вимог міжнародних зобов'язань України.
|
70.
| Проект програми Перепису населення, переписний інструментарій, метод Перепису населення, основні організаційні заходи щодо його здійснення, а також Концепція технології оброблення даних Перепису населення опрацьовуються у процесі проведення пробних переписів населення в одній або декількох адміністративно-територіальних одиницях у терміни, встановлені Кабінетом Міністрів України. Після обговорення результатів пробних переписів населення і досягнення узгодженості із спеціально уповноваженими центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, відповідними науковими установами, організаціями програма Перепису населення і переписний інструментарій затверджуються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики, яким також розробляється і затверджується календарний план підготовки і проведення Перепису населення, метод Перепису населення, Концепція технології оброблення даних Перепису населення та програма розроблення матеріалів Перепису населення.
|
|
| Проект програми Перепису населення, переписний інструментарій, метод Перепису населення, основні організаційні заходи щодо його здійснення, а також Концепція технології оброблення даних Перепису населення опрацьовуються у процесі проведення пробних переписів населення в одній або декількох адміністративно-територіальних одиницях у терміни, встановлені Кабінетом Міністрів України. Після обговорення результатів пробних переписів населення і досягнення узгодженості із спеціально уповноваженими центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, відповідними науковими установами, організаціями програма Перепису населення і переписний інструментарій затверджуються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики, яким також розробляється і затверджується календарний план підготовки і проведення Перепису населення, метод Перепису населення, Концепція технології оброблення даних Перепису населення та програма розроблення матеріалів Перепису населення.
|
71.
| РОЗДІЛ ІІІ
|
|
| РОЗДІЛ ІІІ
|
72.
| ОРГАНІЗАЦІЙНЕ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕПИСУ НАСЕЛЕННЯ, ОБРОБЛЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ, ПОШИРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЙОГО РЕЗУЛЬТАТІВ
|
|
| ОРГАНІЗАЦІЙНЕ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕПИСУ НАСЕЛЕННЯ, ОБРОБЛЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ, ПОШИРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЙОГО РЕЗУЛЬТАТІВ
|
73.
| Стаття 8. Повноваження органів, що залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів
|
|
| Стаття 8. Повноваження органів, що залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів
|
74.
| 1. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі статистики здійснює керівництво всіма роботами, пов'язаними з підготовкою Перепису населення, забезпечує проведення Перепису населення, крім окремих його категорій, а також оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів.
|
|
| 1. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі статистики здійснює керівництво всіма роботами, пов'язаними з підготовкою Перепису населення, забезпечує проведення Перепису населення, крім окремих його категорій, а також оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів.
|
75.
| 2. У встановленому порядку та у визначені терміни спеціально уповноважені центральні органи виконавчої влади в межах їх компетенції здійснюють:
|
|
| 2. У встановленому порядку та у визначені терміни спеціально уповноважені центральні органи виконавчої влади в межах їх компетенції здійснюють:
|
76.
| підготовку та проведення перепису військовослужбовців, осіб, які перебувають у місцях позбавлення волі, осіб, які знаходяться на закритих територіях тощо;
|
|
| підготовку та проведення перепису військовослужбовців, осіб, які перебувають у місцях позбавлення волі, осіб, які знаходяться на закритих територіях тощо;
|
77.
| перепис громадян України, які у період проведення Перепису населення перебувають за її межами, у тому числі працюють у дипломатичних представництвах та консульських установах України, членів їх домогосподарств;
|
|
| перепис громадян України, які у період проведення Перепису населення перебувають за її межами, у тому числі працюють у дипломатичних представництвах та консульських установах України, членів їх домогосподарств;
|
78.
| перепис осіб, які постійно перебувають у закладах охорони здоров'я та закладах соціального призначення.
|
|
| перепис осіб, які постійно перебувають у закладах охорони здоров'я та закладах соціального призначення.
|
79.
| 3. Спеціально уповноважені центральні органи виконавчої влади в межах їх компетенції забезпечують:
|
|
| 3. Спеціально уповноважені центральні органи виконавчої влади в межах їх компетенції забезпечують:
|
80.
| виділення необхідних матеріально-технічних ресурсів, передбачають цільове виділення коштів у видатках проекту Державного бюджету України і забезпечують фінансування робіт, пов'язаних з проведенням Перепису населення протягом всього терміну їх виконання;
|
|
| виділення необхідних матеріально-технічних ресурсів, передбачають цільове виділення коштів у видатках проекту Державного бюджету України і забезпечують фінансування робіт, пов'язаних з проведенням Перепису населення протягом всього терміну їх виконання;
|
81.
| у встановленому порядку та у визначені терміни необхідною кількістю картографічних матеріалів;
|
|
| у встановленому порядку та у визначені терміни необхідною кількістю картографічних матеріалів;
|
82.
| створення безпечних умов роботи тимчасового переписного персоналу та збереження переписної документації;
|
|
| створення безпечних умов роботи тимчасового переписного персоналу та збереження переписної документації;
|
83.
| сприяння комплектуванню тимчасового переписного персоналу особами з числа непрацюючого населення, які зареєстровані в органах служби зайнятості як такі, що шукають роботу;
|
|
| сприяння комплектуванню тимчасового переписного персоналу особами з числа непрацюючого населення, які зареєстровані в органах служби зайнятості як такі, що шукають роботу;
|
84.
| безперебійне прийняття та термінову доставку вантажів, призначених для здійснення підготовки і проведення Перепису населення, оброблення його результатів;
|
|
| безперебійне прийняття та термінову доставку вантажів, призначених для здійснення підготовки і проведення Перепису населення, оброблення його результатів;
|
85.
| гарантоване забезпечення проїзними квитками осіб, що здійснюють підготовку і проведення Перепису населення;
|
|
| гарантоване забезпечення проїзними квитками осіб, що здійснюють підготовку і проведення Перепису населення;
|
86.
| у встановленому порядку та у визначені терміни створення належних умов для перепису пасажирів у поїздах та міжміських автобусах далекого слідування, міжнародних туристських автобусах незалежно від їх відомчої підпорядкованості, на суднах, на залізничних, річкових і морських вокзалах, пристанях, автобусних станціях та в аеропортах;
|
|
| у встановленому порядку та у визначені терміни створення належних умов для перепису пасажирів у поїздах та міжміських автобусах далекого слідування, міжнародних туристських автобусах незалежно від їх відомчої підпорядкованості, на суднах, на залізничних, річкових і морських вокзалах, пристанях, автобусних станціях та в аеропортах;
|
87.
| безперебійну роботу телефонного зв'язку та позачергове прийняття і доставку поштово-телеграфної кореспонденції, посилок, бандеролей та електронної пошти, необхідних для здійснення підготовки і проведення Перепису населення, оброблення його результатів. Усі перелічені відправлення обробляються у порядку, встановленому для урядових поштово-телеграфних відправлень;
|
|
| безперебійну роботу телефонного зв'язку та позачергове прийняття і доставку поштово-телеграфної кореспонденції, посилок, бандеролей та електронної пошти, необхідних для здійснення підготовки і проведення Перепису населення, оброблення його результатів. Усі перелічені відправлення обробляються у порядку, встановленому для урядових поштово-телеграфних відправлень;
|
88.
| спеціальне тематичне інформування з метою привернення уваги громадськості до Перепису населення.
|
|
| спеціальне тематичне інформування з метою привернення уваги громадськості до Перепису населення.
|
89.
| 4. Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування забезпечують:
|
|
| 4. Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування забезпечують:
|
90.
| визначення і уточнення переліку та меж міських населених пунктів та упорядкування в них назв вулиць, провулків тощо, нумерації кварталів, будинків та квартир;
|
|
| визначення і уточнення переліку та меж міських населених пунктів та упорядкування в них назв вулиць, провулків тощо, нумерації кварталів, будинків та квартир;
|
91.
| проведення перевірки правильності і повноти обліку населення;
|
|
| проведення перевірки правильності і повноти обліку населення;
|
92.
| роботу тимчасового переписного персоналу та інших працівників, залучених до підготовки і проведення Перепису населення та оброблення його результатів, приміщеннями, обладнаними необхідними меблями та інвентарем, а також засобами зв'язку, транспорту тощо;
|
|
| роботу тимчасового переписного персоналу та інших працівників, залучених до підготовки і проведення Перепису населення та оброблення його результатів, приміщеннями, обладнаними необхідними меблями та інвентарем, а також засобами зв'язку, транспорту тощо;
|
93.
| сприяння у доборі та навчанні тимчасового переписного персоналу.
|
|
| сприяння у доборі та навчанні тимчасового переписного персоналу.
|
94.
| 5. З метою координації дій спеціально уповноважених центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також інших юридичних осіб, їх філій, відділень, представництв тощо, які залучаються згідно з їх компетенцією до підготовки і проведення Перепису населення, Кабінет Міністрів України утворює Міжвідомчу комісію сприяння Перепису населення під головуванням Віце-прем'єр-міністра України.
|
|
| 5. З метою координації дій спеціально уповноважених центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також інших юридичних осіб, їх філій, відділень, представництв тощо, які залучаються згідно з їх компетенцією до підготовки і проведення Перепису населення, Кабінет Міністрів України утворює Міжвідомчу комісію сприяння Перепису населення під головуванням Віце-прем'єр-міністра України.
|
95.
| 6. Відповідні комісії утворюються на всіх рівнях адміністративно-територіального устрою країни. Очолюють ці комісії заступник голови Ради міністрів Автономної Республіки Крим, заступники керівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
|
|
| 6. Відповідні комісії утворюються на всіх рівнях адміністративно-територіального устрою країни. Очолюють ці комісії заступник голови Ради міністрів Автономної Республіки Крим, заступники керівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
|
96.
| Стаття 9. Тимчасовий переписний персонал
|
|
| Стаття 9. Тимчасовий переписний персонал
|
97.
| Для підготовки і проведення Перепису населення та оброблення його результатів залучається тимчасовий переписний персонал - громадяни України, що досягли 18 років, із числа працюючого та непрацюючого населення.
|
|
| Для підготовки і проведення Перепису населення та оброблення його результатів залучається тимчасовий переписний персонал - громадяни України, що досягли 18 років, із числа працюючого та непрацюючого населення.
|
98.
| За особами, які залучаються за їхньою згодою до виконання робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення та обробленням його результатів, зберігається середній заробіток за місцем основної роботи або стипендія за місцем навчання на терміни, що встановлюються Кабінетом Міністрів України для виконання таких робіт.
|
|
| За особами, які залучаються за їхньою згодою до виконання робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення та обробленням його результатів, зберігається середній заробіток за місцем основної роботи або стипендія за місцем навчання на терміни, що встановлюються Кабінетом Міністрів України для виконання таких робіт.
|
99.
| Виконання робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення та обробленням його результатів, особами з числа непрацюючого населення, які зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, вважається як виконання оплачуваних громадських робіт. За такими особами зберігається на період підготовки і проведення Перепису населення та оброблення його результатів статус безробітного та виплата допомоги по безробіттю.
|
|
| Виконання робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення та обробленням його результатів, особами з числа непрацюючого населення, які зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, вважається як виконання оплачуваних громадських робіт. За такими особами зберігається на період підготовки і проведення Перепису населення та оброблення його результатів статус безробітного та виплата допомоги по безробіттю.
|
100.
| Порядок оплати праці тимчасового переписного персоналу визначається Кабінетом Міністрів України.
|
|
| Порядок оплати праці тимчасового переписного персоналу визначається Кабінетом Міністрів України.
|
101.
| Особам, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, видаються відповідні посвідчення.
|
|
| Особам, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, видаються відповідні посвідчення.
|
102.
| Стаття 10. Фінансування робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення, обробленням, узагальненням, поширенням та використанням його результатів
|
|
| Стаття 10. Фінансування робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення, обробленням, узагальненням, поширенням та використанням його результатів
|
103.
| Фінансування робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення, обробленням, узагальненням, поширенням та використанням його результатів згідно із статтями 8 (крім абзаців другого і третього частини четвертої) та 9 цього Закону, здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, а згідно із абзацами другим і третім частини четвертої статті 8 цього Закону - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
|
|
| Фінансування робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення, обробленням, узагальненням, поширенням та використанням його результатів згідно із статтями 8 (крім абзаців другого і третього частини четвертої) та 9 цього Закону, здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, а згідно із абзацами другим і третім частини четвертої статті 8 цього Закону - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
|
104.
| Кабінет Міністрів України затверджує заходи щодо матеріально-технічного та фінансового забезпечення підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів.
|
|
| Кабінет Міністрів України затверджує заходи щодо матеріально-технічного та фінансового забезпечення підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів.
|
105.
| Для виконання комплексу робіт, пов'язаних з проведенням Перепису населення, може використовуватися технічна та матеріальна допомога, а також кошти міжнародних організацій, іноземних держав, об'єднань громадян, інших юридичних та фізичних осіб у порядку, встановленому законодавством.
|
|
| Для виконання комплексу робіт, пов'язаних з проведенням Перепису населення, може використовуватися технічна та матеріальна допомога, а також кошти міжнародних організацій, іноземних держав, об'єднань громадян, інших юридичних та фізичних осіб у порядку, встановленому законодавством.
|
106.
| РОЗДІЛ ІV
|
|
| РОЗДІЛ ІV
|
107.
| ОСНОВНІ ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СУБ'ЄКТІВ ПЕРЕПИСУ НАСЕЛЕННЯ
|
|
| ОСНОВНІ ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СУБ'ЄКТІВ ПЕРЕПИСУ НАСЕЛЕННЯ
|
108.
| Стаття 11. Основні права та обов'язки респондентів
|
|
| Стаття 11. Основні права та обов'язки респондентів
|
109.
| Респонденти мають право:
|
|
| Респонденти мають право:
|
110.
| знати, які первинні (персональні) дані про них збираються у процесі Перепису населення, з якою метою вони збираються, як, ким і з якою метою використовуються;
|
|
| знати, які первинні (персональні) дані про них збираються у процесі Перепису населення, з якою метою вони збираються, як, ким і з якою метою використовуються;
|
111.
| ознайомитися із записами у переписних листах та іншій переписній документації, які містять інформацію про дану особу;
|
|
| ознайомитися із записами у переписних листах та іншій переписній документації, які містять інформацію про дану особу;
|
112.
| вимагати від тимчасового переписного персоналу пред`явлення відповідного посвідчення, а у разі відмови - не зобов`язані надавати відповіді на запитання, передбачені програмою Перепису населення.
|
|
| вимагати від тимчасового переписного персоналу пред`явлення відповідного посвідчення, а у разі відмови - не зобов`язані надавати відповіді на запитання, передбачені програмою Перепису населення.
|
113.
| Респонденти зобов`язані безоплатно у повному обсязі за встановленою формою і у визначені терміни подати достовірні первинні (персональні) дані, передбачені програмою Перепису населення.
|
|
| Респонденти зобов`язані безоплатно у повному обсязі за встановленою формою і у визначені терміни подати достовірні первинні (персональні) дані, передбачені програмою Перепису населення.
|
114.
| Стаття 12. Основні права та обов'язки тимчасового переписного персоналу, інших працівників, залучених до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів
|
|
| Стаття 12. Основні права та обов'язки тимчасового переписного персоналу, інших працівників, залучених до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів
|
115.
| Тимчасовий переписний персонал та інші працівники, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів, мають право:
|
|
| Тимчасовий переписний персонал та інші працівники, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів, мають право:
|
116.
| у процесі проведення Перепису населення протягом терміну, встановленого спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики, відвідувати житлові будинки та житлові приміщення в інших будівлях з метою виконання покладених на них обов'язків;
|
|
| у процесі проведення Перепису населення протягом терміну, встановленого спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики, відвідувати житлові будинки та житлові приміщення в інших будівлях з метою виконання покладених на них обов'язків;
|
117.
| на оплату праці за виконання робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення, обробленням, узагальненням, поширенням та використанням його результатів.
|
|
| на оплату праці за виконання робіт, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення, обробленням, узагальненням, поширенням та використанням його результатів.
|
118.
| Тимчасовий переписний персонал та інші працівники, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів, зобов'язані:
|
|
| Тимчасовий переписний персонал та інші працівники, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів, зобов'язані:
|
119.
| перед початком опитування пред'явити респонденту відповідне посвідчення;
|
|
| перед початком опитування пред'явити респонденту відповідне посвідчення;
|
120.
| якісно і у встановлені терміни виконувати роботи відповідно до своїх повноважень;
|
|
| якісно і у встановлені терміни виконувати роботи відповідно до своїх повноважень;
|
121.
| у процесі опитування безумовно дотримуватися переліку запитань, встановлених програмою Перепису населення, і точно передавати їх зміст;
|
|
| у процесі опитування безумовно дотримуватися переліку запитань, встановлених програмою Перепису населення, і точно передавати їх зміст;
|
122.
| чітко і достовірно записувати дані, які повідомляє респондент, не допускати перекручення їх змісту;
|
|
| чітко і достовірно записувати дані, які повідомляє респондент, не допускати перекручення їх змісту;
|
123.
| неухильно дотримуватися вимог щодо заборони повідомляти будь-кому, крім респондента, зміст заповненої щодо нього переписної документації.
|
|
| неухильно дотримуватися вимог щодо заборони повідомляти будь-кому, крім респондента, зміст заповненої щодо нього переписної документації.
|
124.
| Стаття 13. Основні права та обов'язки спеціально уповноважених центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також інших юридичних осіб, їх філій, відділень, представництв тощо, які залучаються згідно з їх компетенцією до підготовки і проведення Перепису населення
|
|
| Стаття 13. Основні права та обов'язки спеціально уповноважених центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також інших юридичних осіб, їх філій, відділень, представництв тощо, які залучаються згідно з їх компетенцією до підготовки і проведення Перепису населення
|
125.
| Спеціально уповноважені центральні і місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, а також інші юридичні особи, їх філії, відділення, представництва тощо, які залучаються згідно з їх компетенцією до підготовки і проведення Перепису населення:
|
|
| Спеціально уповноважені центральні і місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, а також інші юридичні особи, їх філії, відділення, представництва тощо, які залучаються згідно з їх компетенцією до підготовки і проведення Перепису населення:
|
126.
| мають право брати участь в обговоренні та вирішенні питань, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення;
|
|
| мають право брати участь в обговоренні та вирішенні питань, пов'язаних з підготовкою і проведенням Перепису населення;
|
127.
| зобов'язані у встановлені терміни і в повному обсязі виконувати роботи, передбачені нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України та календарним планом підготовки і проведення Перепису населення.
|
|
| зобов'язані у встановлені терміни і в повному обсязі виконувати роботи, передбачені нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України та календарним планом підготовки і проведення Перепису населення.
|
128.
| Стаття 14. Основні права та обов'язки користувачів даних Перепису населення
|
|
| Стаття 14. Основні права та обов'язки користувачів даних Перепису населення
|
129.
| Користувачі мають право на отримання зведених знеособлених даних Перепису населення.
|
|
| Користувачі мають право на отримання зведених знеособлених даних Перепису населення.
|
130.
| Користувачі - респонденти мають право на вільний і безкоштовний доступ до даних Перепису населення, які стосуються їх особисто.
|
|
| Користувачі - респонденти мають право на вільний і безкоштовний доступ до даних Перепису населення, які стосуються їх особисто.
|
131.
| При використанні даних Перепису населення користувачі зобов'язані посилатися на їх джерело.
|
|
| При використанні даних Перепису населення користувачі зобов'язані посилатися на їх джерело.
|
132.
| Стаття 15. Відповідальність суб`єктів Перепису населення
|
|
| Стаття 15. Відповідальність суб`єктів Перепису населення
|
133.
| Особи, винні у порушенні вимог цього Закону, несуть відповідальність, передбачену законами України.
|
|
| Особи, винні у порушенні вимог цього Закону, несуть відповідальність, передбачену законами України.
|
134.
| Посадові особи центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, працівники інших юридичних осіб, їх філій, відділень, представництв тощо, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів, несуть відповідальність згідно із законами України.
|
|
| Посадові особи центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, працівники інших юридичних осіб, їх філій, відділень, представництв тощо, які залучаються до підготовки і проведення Перепису населення, оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів, несуть відповідальність згідно із законами України.
|
135.
| РОЗДІЛ V
|
|
| РОЗДІЛ V
|
136.
| ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕРЕПИСУ НАСЕЛЕННЯ
|
|
| ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕРЕПИСУ НАСЕЛЕННЯ
|
137.
| Стаття 16. Захист первинних (персональних) та інших даних, отриманих у процесі проведення Перепису населення
|
|
| Стаття 16. Захист первинних (персональних) та інших даних, отриманих у процесі проведення Перепису населення
|
138.
| Первинні (персональні) та інші дані, отримані у процесі проведення Перепису населення, є конфіденційною інформацією, яка охороняється законом. Записи у переписній документації, що стосуються респондента, не підлягають поширенню без його згоди і використовуються лише для статистичних цілей у зведеному знеособленому вигляді.
|
|
| Первинні (персональні) та інші дані, отримані у процесі проведення Перепису населення, є конфіденційною інформацією, яка охороняється законом. Записи у переписній документації, що стосуються респондента, не підлягають поширенню без його згоди і використовуються лише для статистичних цілей у зведеному знеособленому вигляді.
|
139.
| Первинні (персональні) дані Перепису населення не можуть вимагатися судом, органами прокуратури, іншими органами для вивчення та використання у вигляді доказів під час розгляду цивільних та кримінальних справ.
|
|
| Первинні (персональні) дані Перепису населення не можуть вимагатися судом, органами прокуратури, іншими органами для вивчення та використання у вигляді доказів під час розгляду цивільних та кримінальних справ.
|
140.
| Заповнені переписні листи, інша переписна документація, яка містить в собі первинні (персональні) дані, підлягають архівному зберіганню у недоступних для неуповноважених осіб приміщеннях не менше ніж два роки, а первинні (персональні) дані у вигляді електронного документа - не менше ніж десять років. По закінченні зазначених термінів вказана переписна документація підлягає знищенню у встановленому порядку.
|
|
| Заповнені переписні листи, інша переписна документація, яка містить в собі первинні (персональні) дані, підлягають архівному зберіганню у недоступних для неуповноважених осіб приміщеннях не менше ніж два роки, а первинні (персональні) дані у вигляді електронного документа - не менше ніж десять років. По закінченні зазначених термінів вказана переписна документація підлягає знищенню у встановленому порядку.
|
141.
| Стаття 17. Поширення результатів Перепису населення
|
|
| Стаття 17. Поширення результатів Перепису населення
|
142.
| Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі статистики, його територіальні органи забезпечують поширення основних результатів Перепису населення на паперових, магнітних та інших носіях інформації або в електронному вигляді відповідно до програми розроблення матеріалів Перепису населення.
|
|
| Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі статистики, його територіальні органи забезпечують поширення основних результатів Перепису населення на паперових, магнітних та інших носіях інформації або в електронному вигляді відповідно до програми розроблення матеріалів Перепису населення.
|
143.
| Стаття 18. Забезпечення користувачів даними Перепису населення
|
|
| Стаття 18. Забезпечення користувачів даними Перепису населення
|
144.
| Порядок та умови доступу користувачів до даних Перепису населення визначається Законом України "Про державну статистику".
|
|
| Порядок та умови доступу користувачів до даних Перепису населення визначається Законом України "Про державну статистику".
|
145.
| Кабінет Міністрів України визначає перелік користувачів, яких спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі статистики, його територіальні органи забезпечують зведеними знеособленими даними Перепису населення, безоплатно відповідно до плану державних статистичних спостережень та у межах коштів, виділених на зазначені цілі з Державного бюджету України.
|
|
| Кабінет Міністрів України визначає перелік користувачів, яких спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі статистики, його територіальні органи забезпечують зведеними знеособленими даними Перепису населення, безоплатно відповідно до плану державних статистичних спостережень та у межах коштів, виділених на зазначені цілі з Державного бюджету України.
|
146.
| Надання користувачам за їх запитами зведених знеособлених даних Перепису населення, на платній основі здійснюється у порядку, встановленому законодавством.
|
|
| Надання користувачам за їх запитами зведених знеособлених даних Перепису населення, на платній основі здійснюється у порядку, встановленому законодавством.
|
147.
| РОЗДІЛ VІ
|
|
| РОЗДІЛ VІ
|
148.
| ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
|
|
| ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
|
149.
| 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
|
|
| 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
|
150.
| 2. Кабінету Міністрів України:
|
|
| 2. Кабінету Міністрів України:
|
151.
| подати до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін і доповнень до законів України, що випливають з цього Закону;
|
|
| подати до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін і доповнень до законів України, що випливають з цього Закону;
|
152.
| забезпечити прийняття нормативно-правових актів, спрямованих на виконання цього Закону;
|
|
| забезпечити прийняття нормативно-правових актів, спрямованих на виконання цього Закону;
|
153.
| привести у відповідність з цим Законом свої нормативно-правові акти;
|
|
| привести у відповідність з цим Законом свої нормативно-правові акти;
|
154.
| забезпечити перегляд та скасування міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади прийнятих нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
|
|
| забезпечити перегляд та скасування міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади прийнятих нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
|