Назва: Порівняльна таблиця до проекту Закону України ''Про управління об'єктами державної власності''
Автор: Народні депутати України - члени Комітету з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій
Головний комітет: Народні депутати України - члени Комітету з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій

N
Редакція, прийнята в попередньому читанні*
Зауваження та пропозиції
Висновки, обгр.
Редакція, запропонована головним комітетом

Проект
Закон України
"Про внесення змін та доповнень до Закону України "Про телебачення і радіомовлення"


Проект
Закон України
"Про внесення змін та доповнень до Закону України "Про телебачення і радіомовлення"

Верховна Рада України постановляє:
Внести до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (Відомості Верховної Ради України 1994р., № 10, ст.43; 1995р., № 13, ст.85; 1996р., № 5, ст.18; 1997р., № 15, ст.115; 1998р., № 2, ст.6, № 34, ст.223, № 49, ст.302) такі зміни та доповнення:


Верховна Рада України постановляє:
Внести до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (Відомості Верховної Ради України 1994р., № 10, ст.43; 1995р., № 13, ст.85; 1996р., № 5, ст.18; 1997р., № 15, ст.115; 1998р., № 2, ст.6, № 34, ст.223, № 49, ст.302) такі зміни та доповнення:

1. Частину першу статті 12 викласти у такій редакції:
«Державні телерадіоорганізації поряд із Суспільним телебаченням і радіомовленням становлять основу національного телебачення і радіомовлення України. Вони забезпечують телерадіомовлення на всю територію чи відповідний регіон України і на зарубіжну аудиторію за рахунок коштів державного бюджету через державне замовлення».


1. Частину першу статті 12 викласти у такій редакції:
«Державні телерадіоорганізації поряд із Суспільним телебаченням і радіомовленням становлять основу національного телебачення і радіомовлення України. Вони забезпечують телерадіомовлення на всю територію чи відповідний регіон України і на зарубіжну аудиторію за рахунок коштів державного бюджету через державне замовлення».

2. Вилучити частину п'яту статті 12.

-1- Н.д.Чиж І.С. (Округ №190)
Вилучену із Закону при розгляді у першому читанні частину 5 статті 12 поновити і викласти в редакції:
«Щорічні грошові надходження на рахунок державних телерадіоорганізацій від реклами, спонсорів та інших видів діяльності, передбачених чинним законодавством України, використовуються для розвитку телерадіомереж, поліпшення якості соціальноважливих програм і передач, розгортання виробництва нових творчих проектів телерадіоорганізацій».
Враховано
2. Частину п'яту статті 12 викласти у такій редакції:
«Щорічні грошові надходження на рахунок державних телерадіоорганізацій від реклами, спонсорів та інших видів діяльності, передбачених чинним законодавством України, використовуються для розвитку телерадіомереж, поліпшення якості соціальноважливих програм і передач, розгортання виробництва нових творчих проектів телерадіоорганізацій».

3. Частину другу статті 13 викласти у такій редакції:
«Рішення про заснування Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України приймаються спільно Верховною Радою України та Президентом України».


3. Частину другу статті 13 викласти у такій редакції:
«Рішення про заснування Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України приймаються спільно Верховною Радою України та Президентом України».

4 . Частину першу статті 27 викласти у такій редакції:
«Державні телерадіоорганізації зобов'язані за рахунок коштів відповідних бюджетів, передбачених на оплату державних замовлень, без попередньої оплати передавати офіційні повідомлення Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України та Конституційного суду України на територію всієї країни, а офіційні повідомлення Верховної Ради Республіки Крим, місцевих рад народних депутатів, місцевих державний адміністрацій - на підвідомчу територію».


4. Частину першу статті 27 викласти у такій редакції:
«Державні телерадіоорганізації зобов'язані за рахунок коштів відповідних бюджетів, передбачених на оплату державних замовлень, без попередньої оплати передавати офіційні повідомлення Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України та Конституційного суду України на територію всієї країни, а офіційні повідомлення Верховної Ради Республіки Крим, місцевих рад народних депутатів, місцевих державний адміністрацій - на підвідомчу територію».

5. Викласти статтю 44 у такій редакції:
«Джерелами фінансування телерадіоорганізацій є бюджетні кошти, що надходять за виконання державного замовлення, абонентна плата, а також кошти, отримані від:
виробництва і трансляції реклами, видання газет, журналів, інформаційних бюлетенів, книг, відеогазет, створення телерадіопрограм на замовлення:
діяльності комерційних каналів, а також кабельного, довідкового (телетексту) та інших видів телерадіомовлення;
виробництва, продажу і прокату касет із записами відео- та аудіопродукції;
прокату телефільмів, платних спектаклів, концертів, організованих безпосередньо телерадіоорганізацією;
зовнішньоекономічної діяльності телерадіоорганізації та інших видів діяльності, передбачених статутом;
внесків засновників, спонсорів, державних органів, благодійних громадських фондів, а також окремих громадян.
Іноземні інвестиції, як джерело фінансування телерадіоорганізацій, допускається в порядку, встановленому чинним законодавством України з обмеженням, встановленим ст.13 цього Закону.
Фінансування системи суспільного телебачення і радіомовлення здійснюється відповідно до Закону України «Про систему Суспільного телебачення і радіомовлення України».


5. Викласти статтю 44 у такій редакції:
«Джерелами фінансування телерадіоорганізацій є бюджетні кошти, що надходять за виконання державного замовлення, абонентна плата, а також кошти, отримані від:
виробництва і трансляції реклами, видання газет, журналів, інформаційних бюлетенів, книг, відеогазет, створення телерадіопрограм на замовлення:
діяльності комерційних каналів, а також кабельного, довідкового (телетексту) та інших видів телерадіомовлення;
виробництва, продажу і прокату касет із записами відео- та аудіопродукції;
прокату телефільмів, платних спектаклів, концертів, організованих безпосередньо телерадіоорганізацією;
зовнішньоекономічної діяльності телерадіоорганізації та інших видів діяльності, передбачених статутом;
внесків засновників, спонсорів, державних органів, благодійних громадських фондів, а також окремих громадян.
Іноземні інвестиції, як джерело фінансування телерадіоорганізацій, допускається в порядку, встановленому чинним законодавством України з обмеженням, встановленим ст.13 цього Закону.
Фінансування системи суспільного телебачення і радіомовлення здійснюється відповідно до Закону України «Про систему Суспільного телебачення і радіомовлення України».

Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.


Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

<



















2














Порів















* - Назви колонок таблиці подані в загальному значенні