Порівняльна таблиця до проекту Закону України Про страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

 

Реєстраційний

№ 6098

 

Автори:

Кабінет Міністрів України

(Друге читання)

 

Автори остаточної редакції:

Народні депутати України - члени Комітету з питань соціальної політики та праці

 

 

 

Дата розгляду в комітеті: 29.11.00

 

 

Редакція, прийнята у першому читанні

Зауваження та проп. до проекту

Висновки, обгр.

Редакція, запропонована н.д.України - членами Комітету

0.

Про страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності Кабінет Міністрів УкраїниНародні депутати України - члени Комітету з питань соціальної політики та праціДруге читанняЗАКОН УКРАЇНИ Про страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

ЗАКОН УКРАЇНИ Про страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

1.

Стаття 1. Встановити відповідно до класів професійного ризику виробництва такі страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (далі - страхування від нещасного випадку):

-1- Н.д.Ткаленко І.І. (Округ №90)

Статтю 1 викласти в редакції: “Встановити відповідно до класів професійного ризику виробництва такі страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соці-альне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (далі – страхування від нещасного випадку):

Враховано частково:

Обсяг реалізованої продукції (робіт, послуг) визначено як об'єкт нарахування страхових тарифів для підприємств Законом України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності”. Стаття 7 передбачає, що з 2002 року об'єктом нарахування страхових тарифів стане саме фонд оплати праці, що відповідає домлвленості соціальних партнерів.

Стаття 1. Встановити відповідно до класів професійного ризику виробництва такі страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (далі - страхування від нещасного випадку):

2.

 

Страховий тариф, відсотків

 

 

 

Страховий тариф, відсотків

3.

Клас професійного

ризику виробництва

річного фактичного

обсягу реалізованої

продукції (виконаних робіт, наданих послуг)

річної суми фактичних витрат на оплату праці та інших виплат найманим працівникам

Клас професійного

ризику виробництва

Страховий тариф від фактичної суми на оплату праці найманим працівникам

 

Клас професійного

ризику виробництва

річного фактичного

обсягу реалізованої

продукції (виконаних робіт, наданих послуг)

річної суми фактичних витрат на оплату праці та інших виплат найманим працівникам

4.

1

0,055

0,13

1

0,5

 

1

0,084

0,2

5.

2

0,052

0,221

2

0,6

 

2

0,095

0,4

6.

3

0,062

0,286

3

0,7

 

3

0,109

0,5

7.

4

0,565

0,325

4

0,8

 

4

0,138

0,6

8.

5

0,073

0,508

5

0,9

 

5

0,130

0,9

9.

6

0,184

0716

6

1,0

 

6

0,257

1,0

10.

7

0,119

0,794

7

1,5

 

7

0,239

1,6

11.

8

0,071

1,119

8

1,55

 

8

0,105

2,4

12.

9

0,27

1,38

9

1,6

 

9

0,716

2,8

13.

10

0,169

1,692

10

1,65

 

10

0,289

2,9

14.

11

0,759

2,408

11

1,7

 

11

0,946

3,0

15.

12

0,433

3,006

12

1,75

 

12

0,490

3,4

16.

13

0,683

4,347

13

1,8

 

13

0,550

3,5

17.

14

0,871

5,089

14

1,85

 

14

0,608

3,55

18.

15

1,165

6,169

15

1,9

 

15

0,383

3,6

19.

16

1,162

6,976

16

1,95

 

16

0,608

3,65

20.

17

0,837

8,199

17

2,8

 

 

 

21.

18

2,552

11,167

18

3,4

 

 

 

22.

19

2,283

13,458

19

3,6

 

 

 

23.

20

4,2

13,855

20

8,35

 

 

 

 

 

-2- Н.д.Дашутін Г.П. (Округ №162)

Вважати за доцільне прийняття за основу проект Закону України “Про страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності”, внесений Кабінетом Міністрів України, з застереженням щодо обов'язкового подальшого внесення змін до статті 47 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності” стосовно визначення витрат на оплату праці як основу для обчислення розмірів внесків, а не річного фактичного обсягу реалізованої продукції як основного об'єкта стягнення збору, як передбачено в пропонованій редакції законопроекту.


Враховано

у статті 7 з 2002 року, що відповідає домовленості соціальних партнерів

 

 

 

-3- Н.д.Сухий Я.М. (Округ №78)

Для 15 класу професійного ризику виробництва встановити такі відповідно страхові тарифи: 0,30 та 6,169, оскільки запропонований тариф 1,165 проц. встановлено для всієї групи під-приємств “Машинобудування та металообробка”, без урахування затрат праці та наукоємності, а також різниці у професійному ризику виробництва.

 

 

 

Графу 2 таблиці “річного фактичного обсягу реалізованої продукції (виконаних робіт, нада-них послуг)” вилучити, а в графі 3 врахувати всі види виплат підприємств за звітний період, включаючи виплати постійні, тимчасові, за листами непрацездатності та ін.

 

Враховано частково:

Галузь економіки “Машинобудування і металообробка” перенесено у статтю 2 і запропоновано такі відповідно страхові тарифи: 0,518 і 2,51, що відповідно у 2,2 і 2,5 рази менше, ніж було запропоновано при першому читанні.

Враховано

у статті 7 з 2002 року, що відповідає домовленості соціальних партнерів

 

 

 

-4- Н.д.Журавський В.С. (Округ №68)

Визначені законопроектом обсяги реалізації підприємством виробленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг як джерела наповнення Фонду не узгоджуються з основними принципами побудови податкової системи та загальновизначеними принципами оподаткування..

Незрозуміло, з яких критеріїв виходили автори законопроекту, встановлюючи більш високі ставки відрахувань від суми витрат на заробітну працю у підприємств торгівлі, громадського харчування в порівнянні з підприємствами по будівництву шахт і газової промисловості

Враховано

у статті 7 з 2002 року.

 

Враховано

Страховий тариф для торгівлі і громадського харчування запропоновано у розмірі 0,067 відсотка від обся-гу реалізованої продукції замість раніше передбаче-них 0,088, тобто в 1,3 рази менше.

 

 

 

-5- Н.д.Гусак Л.Г. (Округ №144)

Необхідно повернутися до діючого механізму, коли страхові внески пов'язуються з розмірами оплати праці.

Згідно діючого законодавства на виплати по страхуванню від нещасного випадку на виробництві спрямовувалось близько трьох відсотків внесків на соціальне страхування. Тому в новому законодавстві це має стати середньозваженою величиною.

Враховано

у статті 7 з 2002 року.

Враховано.

Витрати на страхування від нещасного випадку становлять 2,42 відсотка фонду оплати праці.

 

 

 

-6- Н.д.Асадчев В.М. (Реєстр.картка №337)

В усьому світі давно відпрацьована система персоніфікованих страхових полісів. Вона не просто гарантує відшкодування шкоди при не-щасному випадку, а і є накопичувальною системою. Без введення її нічого не буде.

 

Відхилено

Оскільки це норма не цього закону.

 

 

 

-7- Н.д.Черненко В.Г. (Округ №48)

Для охорони здоров'я страховий тариф складає 0,325 відсотки фактичних витрат на оплату праці, а для фінансових організацій, видавництв, закладів культури та освіти – лише 0,13 відсотки, що в 2,5 рази менше. Наукова обгрунтованість таких пропозицій потребує уточнення

 

Враховано:

Галузь економіки “Охорона здоров'я” перенесено у 2 статтю і страховий тариф для неї Запропоновано у розмірі 0,2 відсотки фактичних витрат на оплату праці як для першого класу професійного ризику виробництва.

 

 

 

-8- Н.д.Матвієнков С.А. (Округ №55)

Ввести нову норму закону у такій редакції: “Розміри страхових внесків обчислюються у відсотках для підприємств – до річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг), за винятком суми податку на додану вартість і акцизного збору, або до річної суми фактичних витрат на оплату праці та інших виплат найманим працівникам, що підлягають обкладенню прибутковим податком у громадян, - в залежності від вибору підприємства”

 

 

 

 

Відхилено,

оскільки закон не може містити норми, які за своїм розумінням може вибирати і використовувати юридична чи фізична особа.

 

24.

Стаття 2. Встановити для окремих галузей економіки без віднесення їх до класів професійного ризику виробництва такі страхові тарифи:

-9- Н.д.Дашутін Г.П. (Округ №162)

Першу частину статті 2 виклати у такій редакції: “Встановити для окремих галузей економіки без зміни класів їх професійного ризику виробництва такі страхові тарифи:

Враховано

 

Стаття 2. Встановити для окремих галузей економіки без зміни класів їх професійного ризику виробництва такі страхові тарифи:

25.

 

Страховий тариф, відсотків

-10- Н.д.Гуров В.М. (Округ №32)

Враховано

Галузь економіки

Страховий тариф, відсоткі

26.

Галузь економіки

річного фактичного обсягу реалізованої продукції (виконаних роліт‚ наданих послуг)

річної суми фактичних витрат на оплату праці та інших виплат найманим працівникам

Вказати у статті 2 класи професійного ризику виробництва і доповнити цю статтю наступними галузями економіки із страховими тарифами відповідно до річного фактичного обсягу реалізованої продуції (робіт‚ послуг) та річної суми фактичних витарт на оплату праці найманим працівникам:

– підземний видобуток руд чорних металів: 0‚97 та 5‚72;

ККлас професійного ризику виробництва

річного фактичного обсягу реалізова-ної продукції (викона-них робіт‚ наданих посшуг)

річної суми фактич-них витрат на оплату праці та інших виплат найма-ним працівникам

27.

Електроенергетика

0,021

0,562

– відкритий видобуток руд чорних металів‚ видобуток та збагачення нерудної сировини для чорної металургії: 0‚242 та 2‚37;

 

4

Охорона здоров'я‚ фізична культура та соціальне забезпечення

0,084

0,2

28.

Сільське господарство

0,176

0,653

–виробництво будівельних металовиробів: 0‚908 та 4‚01;

– видобуток дорогоцінних металів: 1‚019 та 4‚01;

– видобуток вугілля підземним способом: 4‚851 та 16‚0.

 

5

Видобуток вугілля відкритим способом, збагачення вугілля, збагачення вугільних брикетів

0,698

0,2

29.

Нафтовидобувна промисловість

0,076

1,486

-11- Н.д.Ткаленко І.І. (Округ №90)

Статтю 2 виключити

Відхилено,

оскільки ця стаття враховує ціноутворююче значення і фінансовий стан окремих галузей економіки, що відповідає домовленості соціальних партнерів

7

Торгівля і громадське харчування

0,067

5,1

30.

Чорна металургія

0,184

3,054

 

 

8

Електроенергети-ка

0,015

0,39

31.

Газова промисловість

0,078

4,758

 

 

8

Обслуговування сільського господарств, господарське управління сільським господарством

0,144

0,4

32.

Будівництво шахт

2,18

5,533

 

 

9

Сільське господарство

0,093

0,35

33.

Торгівля і громадське харчування

0,088

6,688

-12- Н.д.Сухий Я.М. (Округ №78)

Для галузі економіки “машинобудування та металообробка” передбачити страхові тарифи відповідно: 0‚30 та 6‚169

 

 

 

Графу 2 таблиці “річного фактичного обсягу реалізованої продукції (виконаних робіт‚ наданих послуг)” вилучити.

 

В графі 3 врахувати всі види виплат підприємства за звітний період‚ включаючи виплати постійні‚ тимчасові‚ за листами непрацездатності та інші.

Враховано частково:

галузь економіки “Машинобудування та металообробка” внесено у статтю 2 і запропоновано для неї такі відповідно страхові тарии: 0‚518 та 2‚51‚ що майже в 2–3 рази менше‚ ніж було при першому читанні.

Враховано:

у статті 7‚ починаючи з 2002 року

Враховано

11

Нафтовидобувна промисловість

0,080

1,56

 

 

 

 

 

 

11

Нафтопереробна промисловість

0,043

0,82

 

 

 

 

 

 

12

Газова промисловість

0,017

1,05

 

 

 

 

 

 

15

Машинобудування і металообробка

0,518

2,51

 

 

 

 

 

 

17

Чорна металургія (без урахування підземного і від-критого видобутку руд чорних металів)

0,184

3,05

 

 

 

 

 

 

17

Відкритий видо-буток руд чеорних металів‚ видобуток та збагачення не-рудної сировини для чорної металургії

0,242

2,37

 

 

 

 

 

 

18

Виробництво будівельних металовиробів

0,908

4,01

 

 

 

 

 

 

 

18

Видобуток дорогоціних металів

1,019

 

4,01

 

 

 

 

 

 

19

Будівництво шахт

2,679

6,8

 

 

 

 

 

 

19

Підземний видобуток руд чорних металів

0,970

5,72

 

 

 

 

 

 

20

Видобуток вугілля підземним способом

4,851

16,0

 

 

 

-13- Н.д.Дашутін Г.П. (Округ №162)

Ввести нову статтю‚ у такій редакції: “Річна сума страхового внеску обчислюється:

Для підприємств‚ установ та організацій (далі – підприємства)‚ які займалися реалізацією продукції‚ виконанням робіт‚ надан-ням послуг (далі – реалізація продукції)‚ – за страховим тарифом‚ визначеним від річного фактичного обсягу реалізованої продукції за винятком суми податку на додану вартість і акцизного збору;

для підприємств‚ які не займалися реалізацією продукції або метою створення яких не є одержання прибутку‚ – за страховим тарифом‚ визначеним від річної суми фактичних витрат на оплату праці найманим працівникам‚ що підлягають обкладанню прибутковим податком з громадян.

Остаточний розрахунок розміру страхового внеску підприємства провадиться у І кварталі наступного за звітним року за резульртатами господарської діяльності підприємства у звітному році”.

Відповідно змінити нумерацію інших статей

Враховано

Стаття 3. Річна сума страхового внеску обчислюється:

для підприємств‚ установ та організацій (далі – підприємства)‚ які займалися реалізацією продукції‚ виконанням робіт‚ наданням послуг (далі – реалізація продукції)‚ – за страховим тарифом‚ визначеним від річного фактичного обсягу реалізованої продукції за винятком суми податку на додану вартість і акцизного збору;

для підприємств‚ які не займалися реалізацією продукції або метою створення яких не є одержання прибутку‚ – за страховим тараифом‚ визначеним від річної суми фактичних витрат на оплату праці найманим працівнкам‚ що підлягають обкладанню прибутковим податком громадян.

Остаточний розрахунок розміру страхового внеску під-приємства провадиться у І кварталі наступного за звітним року за результатами господарської діяльності підприємства у звітному році.

35.

Стаття 3. Для бюджетних установ та організацій страхові тарифи встановлюються в розмірі 0,13 відсотка річної суми фактичних витрат на оплату праці та інших виплат найманим працівникам, що підлягають обкладенню прибутковим податком з громадян.

-14- Н.д.Ткаленко І.І. (Округ №90)

Для бюджетних установ та організацій страховий тариф встановити на рівні 0‚5 відсотка

Враховано частково

Стаття 4. Для бюджетних установ та організацій страхові тарифи встановлюються в розмірі 0,2 відсотка річної суми фактичних витрат на оплату праці та інших виплат найманим працівникам, що підлягають обкладенню прибутковим податком з громадян.

36.

Стаття 4. Для підприємств, створених громадськими організаціями інвалідів, страхові тарифи встановлюються в розмірі 50 відсотків страхових тарифів, передбачених у статтях 1 і 2 цього Закону.

-15- Н.д.Дашутін Г.П. (Округ №162)

Частини першу та другу статті 4 викласти у такій редакції: “Для підприємств і організацій‚ створених громадськими організаціями інвалідів‚ страхові тарифи встановлюються в розмріі 50 відсотків страхових тарифів‚ передбачених у статтях 1 і 2 цього Закону.

До таких підприємств і організацій належать підприємства і організації‚ майно яких є власністю громадських організацій інвалідів‚ де чисельність інвалідів серед працівників становить не менш як 50 відсотків‚ а частка створюваного інвалідами фонду оплати праці перевищує 25 відсотків”. (Далі за текстом).

Враховано

Стаття 5. Для підприємств і організацій‚ створених громадськими організаціями інвалідів‚ страхові тарифи встановлюються в розмріі 50 відсотків страхових тарифів‚ передбачених у статтях 1 і 2 цього Закону.

37.

До таких підприємств належать підприємства, чисельність інвалідів серед працівників яких становить не менш як 50 відсотків, а частка створюваного інвалідами фонду оплати праці перевищує 25 відсотків.

 

 

До таких підприємств і організацій належать підприємства і організації‚ майно яких є власністю громадських організацій інвалідів‚ де чисельність інвалідів серед працівників становить не менш як 50 відсотків‚ а частка створюваного інвалідами фонду оплати праці перевищує 25 відсотків

38.

Для фізичної особи, що використовує найману працю інвалідів, фонд на оплату праці яких перевищує 25 відсотків, страхові тарифи встановлюються в розмірі 50 відсотків страхових тарифів, передбачених у статтях 1 і 2 цього Закону.

 

 

Для фізичної особи, що використовує найману працю інвалідів, фонд на оплату праці яких перевищує 25 відсотків, страхові тарифи встановлюються в розмірі 50 відсотків страхових тарифів, передбачених у статтях 1 і 2 цього Закону.

39.

Стаття 5. Добровільно застрахована фізична особа сплачує внесок до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань (далі - Фонд) у розмірі однієї мінімальної заробітної плати, а інвалід - в розмірі 0,5 мінімальної заробітної плати, встановленої на день сплати страхового внеску.

 

 

Стаття 6. Добровільно застрахована фізична особа сплачує внесок до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань (далі - Фонд) у розмірі однієї мінімальної заробітної плати, а інвалід - в розмірі 0,5 мінімальної заробітної плати, встановленої на день сплати страхового внеску.

40.

Стаття 6. Прикінцеві положення.

 

 

Стаття 7. Прикінцеві положення.

41.

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

-16- Н.д.Хара В.Г. (Реєстр.картка №238)

Пункт 1 “Прикінцевих положень” викласти в наступній редакції: “Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2001 року”

Враховано

1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2001 року”

42.

2. Зупинити на 2001 рік дію статті 47 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" в частині застосування знижки до розміру страхового внеску (за низький рівень травматизму, професійної захворюваності та належний стан охорони праці) чи надбавки до нього (за високий рівень травматизму, професійної захворюваності та неналежний стан охорони праці).

-17- Н.д.Ткаленко І.І. (Округ №90)

Пункт 2 статті 6 викласти в такій редакції:

“У Розділ ХІ “Прикінцеві положення” Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасногов випадку на виробництві та професійного захворювання‚ які спричинили втрату працездатності” (Відомості Верховної Ради України‚ 1999 р.‚ № 46–47‚ ст. 403) внести такі зміни:

а) абзац третій пункту 3 викласти в такій редакції:

Уся заборгованість потерпілим на виробництві та членам їх сімей‚ яким до набрання чинності цим Законом підприємства‚ установи та організації не відшкодували матеріальної і моральної (немайнової) шкоди‚ заподіяної ушкодженням здоров'я‚ виплачується цими підприємствами‚ установами і організаціями, а у разі їх ліквідації без правонаступника – Фондом соціального страхування від нещасних випадків.

б) абзац четвертий пункту 3 виключити.

Враховано

2. У Розділ ХІ “Прикінцеві положення” Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасногов випадку на виробництві та професійного захворювання‚ які спричинили втрату працездатності” (Відомості Верховної Ради України‚ 1999 р.‚ № 46–47‚ ст. 403) внести такі зміни:

а) абзац третій пункту 3 викласти в такій редакції:

Уся заборгованість потерпілим на виробництві та членам їх сімей‚ яким до набрання чинності цим Законом підприємства‚ установи та організації не відшкодували матеріальної і моральної (немайнової) шкоди‚ заподіяної ушкодженням здоров'я‚ виплачується цими підприємствами‚ установами і організаціями, а у разі їх ліквідації без правонаступника – Фондом соціального страхування від нещасних випадків.

б) абзац четвертий пункту 3 виключити.

43.

3. Підприємства сплачують перший (авансовий) страховий внесок до Фонду за 2001 рік у IV кварталі 2000 року в розмірі місячної суми страхового внеску.

-18- Н.д.Ткаленко І.І. (Округ №90)

Пункт 3 Прикінцевих положень викласти у наступній редакції:

До 1 квітня 2001 року страхові виплати та соціальні послуги потерпілим на виробництві здійнюють підприємства за рахунок страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання.

 

Враховано

3. До 1 квітня 2001 року страхові виплати та соціальні послуги потерпілим на виробництві здійнюють підприємства за рахунок страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання

 

 

 

-19- Н.д.Ткаленко І.І. (Округ №90)

Доповнити Прикінцеві положення новим пунктом:

““У 2001 році виплати у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності та одноразової допомоги в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого сплачуються власни-ком або уповноваженим ним органом за рахунок коштів підприємств”.

Відхилено,

оскількм це суперечить статті 5 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасногов випадку на виробництві та професійного захворювання‚ які спричинили втрату працездатності”, щодо формування та витрачання страхових коштів на солідарній основі

 

 

 

-20-Н.д.Хара В.Г. (Реєстр.картка №238)

Доповнити Прикінцеві положення новим пунктом у такій редакції: “Фонд сплачує страхові виплати та надає соціальні послуги працівникам (членам їх сімей)‚ які потерпіли на виробнитві до 1 січня 2001 року‚ з того часу‚ коли відповідні підприємства передали в установленому порядку Фонду документи‚ що підтверджують право цих працівників (членів їх сімей) на такі страхові виплати та соціальні послуги‚ або коли таке право встановлено в судовому порядку.

Потерпілі‚ документи на яких не передані Фонду‚ продовжують отримувати належні виплати та соціальні послуги від свого роботодавця‚ Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування України. При цьому кошти‚ виплачені потерпілому страхувальником‚ зараховуються Фондом в рахунок його страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання‚ а між страховиками з інших видів страхування і Фондом в наступному відбуваються відповідні розрахунки”.

Враховано

4. Фонд сплачує страхові виплати та надає соціальні послуги працівникам (членам їх сімей)‚ які потерпіли на виробнитві до 1 січня 2001 року‚ з того часу‚ коли відповідні підприємства передали в установленому порядку Фонду документи‚ що підтверджують право цих працівників (членів їх сімей) на такі страхові виплати та соціальні послуги‚ або коли таке право встановлено в судовому порядку.

Потерпілі‚ документи на яких не передані Фонду‚ продовжують отримувати належні виплати та соціальні послуги від свого роботодавця‚ Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування України. При цьому кошти‚ виплачені потерпілому страхувальником‚ зараховуються Фондом в рахунок його страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання‚ а між страховиками з інших видів страхування і Фондом в наступному відбуваються відповідні розрахунки.

44.

4. Кабінету Міністрів України підготувати і подати у 2001 році до Верховної Ради України проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" у частині запровадження порядку обчислення суми страхових внесків для підприємств і бюджетних установ та організацій відповідно до річної суми їх фактичних витрат на оплату праці.

-21- Н.д.Матвієнков С.А. (Округ №55)

Виключити пункт 4 статті 6.

Відхилено‚

оскільки соціальні партнери визначили фонд оплати праці з 2002 року об'єктом нарахувння страхових тарифів

5. Кабінету Міністрів України підготувати і подати у 2001 році до Верховної Ради України проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" у частині запровадження порядку обчислення суми страхових внесків для підприємств і бюджетних установ та організацій відповідно до річної суми їх фактичних витрат на оплату праці.

 

 

-22- Н.д.Матвієнков С.А. (Округ №55)

До статті 6 додати пункт такого змісту:

“До частини 1 статті 45 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання‚ які спричинили втрату працездатності” додати пункт 2 такого змісту:

“визначати порядок обчислення розмірів страхових внесків на наступний фінансовий рік відповідно до статті 47 Закону”.

 

 

Відхилено‚

оскільки це норма не цього закону

 

 

 

-23- Н.д.Матвієнков С.А. (Округ №55)

До статті 6 додати пункт такого змісту:

“До пункту 3 частини 2 статті 45 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання‚ які спричинили втрату працездатності” додати підпункт в) такого змісту):

“не пізніше як за місяць до початку фінансового року – повідомляти про зміну порядку обчислення страхових внесків”.

Відхилено‚

оскільки це норма не цього закону

 

 

 

-24- Н.д.Матвієнков С.А. (Округ №55)

До статті 6 додати пункт такого змісту:

“До статті 46 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання‚ які спричинили втрату працездатності” додати абзац 9 такого змісту:

“Підприємства самостійно визначають порядок обчислення розмірів страхових внесків у порядку‚ визначеному статтею 47 Закону”.

Відхилено‚

оскільки це норма не цього закону