N | Редакція, прийнята в попередньому читанні* | Зауваження та пропозиції | Висновки, обгр. | Редакція, запропонована головним комітетом |
| Стаття 12. Особливості розміщення та розповсюдження політичної рекламної-агітаційної інформації у передвиборчий (передреферендумний) період
|
| враховано
| Стаття 12. Особливості розміщення та розповсюдження політичної рекламної-агітаційної інформації під час проведення виборчої кампанії, кампанії з референдуму
|
|
| Н.д. Алексеев В. (виб.округ №172):Статтю 12 доповнити новою частиною такого змісту:"Не є політичною рекламою чи політичною агітацією книги, що відповідно до законодавства України зареєстровані Книжковою палатою України і яким присвоєні міжнародні стандартні номери книг (ISBN)"
| враховано
| 6. Не є політичною рекламою чи політичною агітацією книги, що відповідно до законодавства України зареєстровані Книжковою палатою України і яким присвоєні міжнародні стандартні номери книг (ISBN).
|