Назва: Про політичну рекламу та політичну агітацію (доповнення)
Автор: Народний депутат України В. Мішура
Головний комітет: Народні депутати України - члени Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації

Файл у форматі MS WORD7

N
Редакція, прийнята в попередньому читанні*
Зауваження та пропозиції
Висновки, обгр.
Редакція, запропонована головним комітетом

Стаття 12. Особливості розміщення та розповсюдження політичної рекламної-агітаційної інформації у передвиборчий (передреферендумний) період

враховано
Стаття 12. Особливості розміщення та розповсюдження політичної рекламної-агітаційної інформації під час проведення виборчої кампанії, кампанії з референдуму


Н.д. Алексеев В. (виб.округ №172):Статтю 12 доповнити новою частиною такого змісту:"Не є політичною рекламою чи політичною агітацією книги, що відповідно до законодавства України зареєстровані Книжковою палатою України і яким присвоєні міжнародні стандартні номери книг (ISBN)"
враховано
6. Не є політичною рекламою чи політичною агітацією книги, що відповідно до законодавства України зареєстровані Книжковою палатою України і яким присвоєні міжнародні стандартні номери книг (ISBN).

* - Назви колонок таблиці подані в загальному значенні