Про державне оборонне замовлення
N
Редакція, прийнята в попередньому читанні*
Зауваження та пропозиції
Висновки, обгр.
Редакція, запропонована головним комітетом
0.
Про державне оборонне замовлення Кабінет Міністрів УкраїниКомітет з питань національної безпеки і оборониПроект


Про державне оборонне замовлення Кабінет Міністрів УкраїниКомітет з питань національної безпеки і оборониПроект
1.
Закон України


Закон України
2.
ПРО ДЕРЖАВНЕ ОБОРОННЕ ЗАМОВЛЕННЯ


ПРО ДЕРЖАВНЕ ОБОРОННЕ ЗАМОВЛЕННЯ
3.
Цей Закон встановлює загальні правові та економічні засади (принципи) формування, розміщення, фінансування і виконання державного оборонного замовлення та регулює відносини у цій сфері.


Цей Закон встановлює загальні правові та економічні засади (принципи) формування, розміщення, фінансування і виконання державного оборонного замовлення та регулює відносини у цій сфері.
4.
Стаття 1. Загальні положення


Стаття 1. Загальні положення
5.
1. Державне оборонне замовлення (далі - оборонне замовлення) є засобом державного регулюваня в сфері матеріально-технічного забезпечення потреб оборони і безпеки України, який передбачає поставки (закупівлю) продукції, виконання робіт, надання послуг Збройним Силам України, іншим військовим формуванням та правоохоронним органам, а також міністерствам, іншим центральним і місцевим органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, державним організаціям та установам, які відповідно мають завдання щодо створення мобілізаційного резерву або здійснюють мобілізаційну підготовку (далі - поставка (закупівля) продукції, виконання робіт, надання послуг), та передбачає виконання міжнародних договорів України з питань військово-технічного співробітництва.
-1- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Пропонується така редакція:
"Державне оборонне замовлення (далі-оборонне замовлення) є засобом державного регулювання в сфері матеріально-технічного забезпечення потреб оборони і безпеки України".
Все подальше вилучити з тексту з точки зору максимальної конкретизації суті державного замовлення.

Враховано
частково
1. Державне оборонне замовлення (далі-оборонне замовлення) є засобом державного регулювання в сфері воєнно-наукового та матеріально-технічного забезпечення потреб оборони і безпеки України, який визначає порядок взаємодії між міністерствами, іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, державними організаціями і установами та суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, під час його формування, розміщення і виконання, а також передбачає заходи щодо виконання міжнародних договорів України з питань військово-технічного співробітництва.



-2- Н.д.Кожин Б.Б. (Реєстр.картка №317)
Пункт 1 статті 1 після слів "у сфері" доповнити словами "воєнно-наукового та ...".

Враховано


6.
2. Державні замовники з оборонного замовлення (далі - державні замовники) - це міністерства, інші центральні органи виконавчої влади (в тому числі ті, яким підпорядковані війська), а також військові формування, створені відповідно до законодавства України, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, державні організації і установи, уповноважені Кабінетом Міністрів України укладати державні контракти на поставку (закупівлю) продукції, виконання робіт, надання послуг.
-3- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
1. Пропонується визначити єдиний на Україні спеціально уповноважений орган Кабінету Міністрів України, який виконує функції замовника по комплексу питань, що стосуються мобілізаційного резерву, озброєнь, боєприпасів, військової та спеціальної техніки.
Відхилено, оскільки це компетенція Кабінету Міністрів України
2. Державні замовники з оборонного замовлення (далі-державні замовники)-це міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, а також військові формування, створені відповідно до законодавства України, уповноважені Кабінетом Міністрів України укладати державні контракти на поставку (закупівлю) продукції, виконання робіт, надання послуг.



2. Щодо будівництва об'єктів і споруд оборонного та спеціального призначення, забезпечення вузлами, агрегатами, запасними частинами, пально-мастильними матеріалами, речовим та медичним майном і продовольством визначити замовниками центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані збройні формування.

Враховано частково




3. Державними замовниками з будівництва житла для військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу органів внутрішніх справ визначити Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Київську і Севастопольську міські державні адміністрації.

Відхилено, оскільки це компетенція іншого закону

7.
Державними замовниками щодо закупівлі озброєння і військової техніки, виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт з їх розроблення, а також робіт із створення новітніх технологій військового призначення можуть бути тільки міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані війська, а також військові формування, створені відповідно до законодавства України.
-4- Н.д.Манчуленко Г.М. (Реєстр.картка №330)
Пропонується уточнити коло державних замовників по окремих роботах, послугах, які входять до оборонного замовлення, оскільки із запропонованої редакції цього пункту складається враження, що Київська або Севастопольська міські державні адміністрації можуть виступати замовниками щодо закупівлі танків, літаків та інших видів військової зброї.

Враховано

Державними замовниками воєнно-наукової продукції, закупівлі озброєння і військової техніки, виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт з їх розроблення, а також щодо робіт із створення новітніх технологій військового призначення можуть бути тільки міністерства, інщі центральні органи виконавчої влади, а також військові формування, створені відповідно до законодавстваУкраїни.



-5- Н.д.Кожин Б.Б. (Реєстр.картка №317)
Абзац другий пункту 2 статті 1 після слів "державними замовниками" доповнити словами "воєнно-наукової продукції,...".

Враховано

8.
3. Виконавці оборонного замовлення (далі - виконавці) - це суб'єкти підприємницької діяльності України всіх форм власності, визначені державними замовниками для виготовлення і поставки продукції, виконання робіт, надання послуг, та які у випадках, передбачених законодавством України, мають ліцензії на провадження цих видів діяльності або уповноважені Кабінетом Міністрів України на здійснення імпорту товарів військового призначення.
-6- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Конкретизувати вимоги, яким повинен відповідати виконавець державного оборонного замовлення.

Враховано

3. Виконавці оборонного замовлення (далі-виконавці) - це суб'єкти наукової та підприємницької діяльності України всіх форм власності, визначені державними замовниками для виготовлення і поставки продукції, виконання робіт, надання послуг.
Виконавцями з розроблення, виготовлення, модернізації, реалізації і утилізації військової зброї та технічних засобів, що забезпечують її використання, бойових припасів до військової зброї можуть бути підприємства, організації і установи тільки державної форми власності.


-7- Н.д.Шмаров В.М. (Округ №173)
Цілком можлива закупівля деяких видів озброєння у іноземних виробників. Тому, на наш погляд, до проекту слід додати положення, які б регулювали це.

Враховано

Виконавцями з напрямків, пов'язаних з міжнародними передачами товарів, технологій, робіт та послуг військового призначення можуть бути суб'єкти підприємницької діяльності України, які отримали повноваження на здійснення зовнішньоекономічної діяльності у цій сфері згідно з законодавством України.
Виконавцями з поставки іншого військового майна можуть бути підприємства, організації і установи всіх форм власності, які у випадках, передбачених законодавством України, мають відповідні дозволи (ліцензії) на провадження цих видів діяльності.


-8- Н.д.Кожин Б.Б. (Реєстр.картка №317)
Пункт 3 статті 1 після слів "це суб'єкти" доповнити словами "наукової та...".
Враховано




Доповнити новим пунктом 4 відповідно до пропозиції 25 н.д. Кожевнікова Б.М. та у зв'язку з цим змінити нумерацію наступних пунктів
4. Співвиконавці оборонного замовлення (далі-співвиконавці)-це суб'єкти підприємницької діяльності України всіх форм власності, які беруть участь у виконанні оборонного замовлення на підставі відповідних договорів (контрактів), укладених з виконавцями.
9.
4. Державний контракт з оборонного замовлення (далі - державний контракт) - це договір, укладений державними замовниками з виконавцем, відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення.
-9- Н.д.Франчук І.А. (Округ №7)
Додати слова, в яких обумовлюють строки виконання оборонного замовлення.


Враховано

5. Державний контракт з оборонного замовлення (далі-державний контракт) - це договір, укладений державним замовником з виконавцем, відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України основних показників оборонного замовлення (обсяги поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг, строки виконання замовлення тощо, який передбачає зобов'язання сторін та їх відповідальність за виконання оборонного замовлення.
10.
5. До оборонного замовлення можуть відноситись:
-10- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Чітко визначити перелік продукції, робіт та послуг, які належать до державного оборонного замовлення.

Враховано частково

6. До оборонного замовлення можуть відноситись:

11.
науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи із створення і модернізації озброєння, військової і космічної техніки, засобів технічного захисту інформації, утилізації та знищення озброєння і військової техніки, непридатних для подальшого використання, розроблення критичних технологій спеціального призначення з метою створення нових зразків озброєння і військової техніки;
-11- Н.д.Сімонов В.Д. (Реєстр.картка №268)
Перелік робіт та послуг, які відносяться до оборонного замовлення включає деякі роботи та послуги, які не мають безпосереднього відношення до нього: створення космічної техніки, засобів технічного захисту інформації та будівництво житла.

Враховано частково

науково-дослідні роботи із створення воєнно-теоретичної та іншої воєнно-наукової продукції, а також науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи із створення, модернізації, утилізації та знищення озброєння, військової та спеціальної техніки, розроблення технологій військового і спеціального призначення,фундаментальні дослідження для потреб оборони і безпеки;



-12- Н.д.Кожин Б.Б. (Реєстр.картка №317)
В абзаці другому пункту 5 статті 1 перед словами "науково-дослідних" додати слова "науково-дослідні роботи і створення воєнно-теоретичної та іншої воєнно-наукової продукції, а також...".
Враховано

12.
проектні і дослідно-конструкторські роботи, спрямовані на розвиток дослідної та виробничо-технологічної бази підприємств і організацій, що виконують оборонне замовлення;


проектні і дослідно-конструкторські роботи, спрямовані на розвиток дослідної та виробничо технологічної бази підприємств і організацій, що виконують оборонне замовлення;

13.
поставка (закупівля) військової зброї, боєприпасів, військової та спеціальної техніки, вузлів, агрегатів, запасних частин, речового та медичного майна, продовольства, пально-мастильних матеріалів (далі - озброєння, військова та спеціальна техніка, інше військове майно);


поставка (закупівля) військової зброї, боєприпасів, військової та спеціальної техніки, вузлів, агрегатів, запасних частин, речового та медичного майна, продовольства, пально-мастильних матеріалів (далі-озброєння, військова та спеціальна техніка, інше військове майно);

14.
ремонт і модернізація озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна;


ремонт і модернізація озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна;
15.
роботи та послуги, пов'язані із забезпеченням життєдіяльності Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів, функціонування та використання озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна;


роботи та послуги, пов'язані із забезпеченням життєдіяльності Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів, функціонування та використання озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна;
16.
створення, поповнення та утримання мобілізаційного резерву;


створення, поповнення та утримання мобілізаційного резерву;
17.
заходи з мобілізаційної підготовки;


заходи з мобілізаційної підготовки;
18.
експортно-імпортні поставки (закупівля) озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна відповідно до міжнародних договорів України з питань військово-технічного співробітництва;


експортно-імпортні поставки (закупівля) озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна відповідно до міжнародних договорів України з питань військово-технічного співробітництва;
19.
створення і зберігання страхового фонду документації на озброєння, військову та спеціальну техніку, інше військове майно, об'єкти і споруди оборонного та спеціального призначення;


створення і сберігання страхового фонду документації на озброєння, військову та спеціальну техніку, інше військове майно, об'єкти і споруди оборонного та спеціального призначення;
20.
будівництво об'єктів і споруд оборонного та спеціального призначення, житла для військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ;


будівництво об'єктів і споруд оборонного та спеціального призначення, житла для військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ;
21.
створення нових та нарощування діючих виробничих потужностей для випуску озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна.


створення нових та нарощування діючих виробничих потужностей для випуску озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна.
22.
Стаття 2. Формування основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення
-13- Н.д.Штепа В.Д. (Округ №31)
Пропонується змінити назву статті 2 на "Формування основних показників оборонного замовлення".

Враховано

Стаття 2. Формування основних показників оборонного замовлення
23.
1. Основні показники та обсяги поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення щорічно формуються як пакет документів, що затверджується Кабінетом Міністрів України і передбачає перелік державних замовників та виконавців, номенклатуру і кількість продукції, що поставляється (закуповується), обсяги робіт, послуг та їх вартість, і є підставою для укладення відповідних державних контрактів.
-14- Н.д.Штепа В.Д. (Округ №31)
Вилучити слова "та обсяги поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з".
Враховано
1. Основні показники оборонного замовлення щорічно формуються як пакет документів, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, і передбачають перелік державних замовників та виконавців, номенклатуру та кількість продукції, що поставляється (закуповується), обсяги робіт, послуг, їхвартість, і є підставою для укладення відповідних державних контрактів.
24.
2. Проект основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення формується виходячи з прогнозованих обсягів бюджетних коштів, які передбачаються для забезпечення потреб оборони і безпеки під час опрацювання проекту Державного бюджету України на наступний фінансовий рік.
-15- Н.д.Штепа В.Д. (Округ №31)
Пропонується об'єднати пункт 2 і пункт 4 як дублюючі.

Враховано
у пункті 3
статті 2.
Пункт 2 вилучено, у зв'язку з чим змінена нумерація наступних пунктів.

25.
3. Кабінет Міністрів України визначає центральний орган виконавчої влади, на який покладаються розроблення проекту основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення, координація діяльності державних замовників і виконавців під час формування зазначеного проекту та виконання державних контрактів (далі - уповноважений центральний орган виконавчої влади).
-16- Н.д.Штепа В.Д. (Округ №31)
Пропонується відредагувати пункт.

Враховано

2. Кабінет Міністрів України визначає центральний орган виконавчої влади, на який покладається розроблення проекту основних показників оборонного замовленння, координація діяльності державних замовників і виконавців під час формування зазначеного проекту та виконання державних контрактів (далі-уповноважений центральний орган виконавчої влади).
26.
4. Проект основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення щорічно розробляється уповноваженим центральним органом виконавчої влади на підставі пропозицій державних замовників з обов'язковим збалансуванням цих показників з відповідними показниками видатків проекту Державного бюджету України, що передбачаються на ці цілі, та з урахуванням реальних економічних можливостей держави.


3. Проект основних показників оборонного замовлення формується уповноваженим центральним органом виконавчої влади виходячи з обсягів видатків Державного бюджету України, які передбачаються для забезпечення потреб оборони і безпеки держави на наступний фінансовий рік.

27.
5. Державні замовники готують пропозиції до основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення на підставі доведених до них прогнозованих обсягів бюджетних коштів, визначених з урахуванням воєнної доктрини, загальнодержавних програм забезпечення обороноздатності та безпеки держави, мобілізаційних планів, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки.


4. Державні замовники готують пропозиції до основних показників оборонного замовлення на підставі доведених до них прогнозованих обсягів бюджетних коштів, визначених з урахуванням воєнної доктрини, загальнодержавних програм забезпечення обороноздатності та безпеки держави, мобілізаційних планів, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки.

28.
6. Пропозиції щодо розроблення нових видів озброєння і військової техніки або їх складових частин, а також щодо модернізації діючого озброєння і військової техніки, державні замовники погоджують з Міністерством оборони України з метою уникнення дублювання цих робіт.


5. Пропозиції щодо розроблення нових видів озброєння і військової техніки, а також щодо модернізації озброєння і військової техніки або їх складових частин, державні замовники погоджують з Міністерством оборони України з метою уникнення дублювання цих робіт.
29.
7. Після затвердження Верховною Радою України Державного бюджету України Кабінет Міністрів України затверджує з урахуванням його показників основні показники та обсяги поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення.
-17- Н.д.Кожин Б.Б. (Реєстр.картка №317)
Конкретизувати терміни затвердження Кабінетом Міністрів України основних показників оборонного замовлення.

Враховано

6. Після затвердження Верховною Радою України Державного бюджету України Кабінет Міністрів України у визначений ним термін та з урахуванням відповідних видатків Державного бюджету України затверджує основні показники оборонного замовлення.

30.
8. Порядок формування основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення, розміщення оборонного замовлення та контроль за його виконанням визначаються Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог цього Закону.
-18- Н.д.Кожин Б.Б. (Реєстр.картка №317)
Доцільно передбачити критерії формування основних показників оборонного замовлення.

Враховано частково

7. Порядок формування основних показників оборонного замовлення, розміщення та коригування обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням, внесення змін до укладених державних контрактів, а також порядок контролю за виконанням оборонного замовлення визначаються Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог цього Закону.



-19- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Доцільно сформулювати порядок формування основних показників, як норми прямої дії.

Враховано частково


31.
Стаття 3. Вибір виконавців оборонного замовлення


Стаття 3. Вибір виконавців оборонного замовлення

32.
1. Вибір виконавців оборонного замовлення здійснюється, як правило, на конкурсній основі шляхом проведення державними замовниками конкурсів (тендерів) в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
-20- Н.д.Тіщенко О.В. (Округ №174)
Пропонується відредагувати статтю.

Враховано

1. Вибір виконавців оборонного замовлення здійснюється шляхом проведення державними замовниками конкурсів (тендерів) в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
33.
2. Оборонне замовлення є обов'язковим для казенних підприємств, а також для суб'єктів підприємницької діяльності України всіх форм власності, які відповідно до законодавства є монополістами, якщо виконання оборонного замовлення не завдає їм збитків.У разі відсутності претендентів на участь у конкурсі на розміщення оборонного замовлення або невизначення виконавця за результатами проведення конкурсу оборонне замовлення також є обов'язковим для державних підприємств, установ і організацій, акціонерних товариств, у статутному фонді яких контрольний пакет акцій належить державі, орендних підприємств, заснованих на державній власності.
-21- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Н.д.Тіщенко О.В. (Округ №174)
Викласти більш чітко.

Враховано

2. В разі невизначення виконавця на конкурсній основі оборонне замовлення розміщується уповноваженим Кабінету Міністрів України органом на:
казенних підприємств;
державних підприємствах, організаціях і установах;
акціонерних товариствах, у статутному фонді яких контрольний пакет акцій належить державі;
орендних підприємствах, організаціях і установах, заснованих на державній власності;
суб'єктах підприємницької діяльності України всіх форм власності, які відповідно до законодавства є монополістами, і є обов'язковим для них.

34.
3. Особливості визначення виконавців створення, зберігання, попвнення та освіження мобілізаційного резерву, а також виконання заходів з мобілізаційної підготовки встановлюються Законами України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", "Про державний матеріальний резерв", іншими актами законодавства з цих питань.
-22- Н.д.Юхимець О.Ф. (Округ №196)
Пропонується відредагувати пункт.


Враховано

3. Особливості визначення виконавців щодо створення, зберігання, поповнення та оновлення мобілізаційного резерву, а також щодо виконання заходів з мобілізаційної підготовки встановлюються Законами України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", "Про державний матеріальний резерв", іншими актами законодавства.
35.
Стаття 4. Розміщення оборонного замовлення


Стаття 4. Розміщення оборонного замовлення
36.
1. Державні замовники, виходячи із затверджених основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення, укладають з виконавцями державні контракти.
-23- Н.д.Франчук І.А. (Округ №7)
Додати слова, в яких обумовлюють строки виконання оборонного замовлення та відредагувати пункт.

Враховано
у пункті 5 статті 1 нової редакції
1. Державні замовники, виходячи із затверджених основних показників оборонного замовлення, укладають з виконавцями державні контракти.
37.
2. Оборонне замовлення, що виконується казенними підприємствами, розміщується державними замовниками через органи управління казенними підприємствами, які здійснюють планування їх діяльності.
-24- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Викласти більш чітко.

Враховано

2. Оборонне замовлення розміщується через органи управління, які координують діяльність підприємств, організацій і установ.
38.
3. Виконавці погоджують з державними замовниками перелік основних співвиконавців, які залучаються до виконання оборонного замовлення, та укладають з ними відповідні договори (контракти).
-25- Н.д.Кожевніков Б.М. (Реєстр.картка №299)
Запропонована норма має бути конкретизована, в ній слід передбачити порядок та терміни узгодження переліку основних співвиконавців, а також критерії, за якими визначатимуться "основні співвиконавці", а також перенесена до статті 1.

Враховано
у пункті 4 статті 1 нової редакції

39.
Під час виготовлення продукції або виконання робіт, що мають особливо важливе значення для обороноздатності і безпеки держави, співвиконавці за поданням державних замовників можуть бути визначені Кабінетом Міністрів України як виконавці оборонного замовлення.
-26- Н.д.Кожевніков Б.М. (Реєстр.картка №299)
Пропонується відредагувати пункт.
Враховано.
Виділено в окремий пункт.
3. Під час виготовлення продукції або виконання робіт, що мають особливо важливе значення для обороноздатності і безпеки держави, співвиконавці за поданням державних замовників та погодженням з уповноваженним центральним органом виконавчої влади можуть бути визначені Кабінетом Міністрів України як виконавці оборонного замовлення.

40.
4. Укладення на підставі міжнародних договорів з питань військово-технічного співробітництва державних контрактів щодо експортно-імпортних поставок (закупівлі) озброєння, військової та спеціальної техніки, інших товарів військового призначення, виконання робіт, надання послуг здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.


4. Укладення на підставі міжнародних договорів з питань військово-технічного співробітництва державних контрактів щодо експортно-імпортних поставок (закупівлі) озброєння, військової та спеціальної техніки, інших товарів військового призначення, виконання робіт, надання послуг здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

41.
Стаття 5. Фінансування оборонного замовлення


Стаття 5. Фінансування оборонного замовлення
42.
1. Фінансування оборонного замовлення здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України шляхом виділення асигнувань державним замовникам.
-27- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Визначити умови фінансування оборонного замовлення, які будуть гарантувати його виконання.

Враховано у пунктах 1 і 2 статті 5

1. Фінансування оборонного замовлення здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України шляхом виділення цільових асигнувань державним замовником.
43.
2. Обсяги фінансування оборонного замовлення визначаються Кабінетом Міністрів України під час затвердження основних показників та обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг з оборонного замовлення в межах асигнувань, передбачених у Державному бюджеті України державним замовникам.


2. Видатки Державного бюджету України на фінансування оборонного замовлення входять до переліку захищених статей і передбачаються окремим рядком для кожного державного замовника. Обсяги коштів та їх розподіл за напрямками оборонного замовлення затверджуються Кабінетом Міністрів України.

44.
3. У разі зміни вартості сировини, матеріалів, комплектуючих виробів і енергоносіїв, обсяги бюджетних коштів, необхідних для виконання оборонного замовлення, підлягають уточненню згідно із законодавством.
-28- Н.д.Мухін В.В. (Реєстр.картка №366)
Чітко визначити норми чинного законодавства про можливість уточнення виділених бюджетних коштів в разі зміни вартості сировини, матеріалів, тощо.

Враховано
у абзаці другому пункту 2 статті 6 нової редакції

45.
4. Кабінет Міністрів України вживає заходів до своєчасного забезпечення державних замовників фінансовими ресурсами для здійснення авансування і оплати поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг під час виконання оборонного замовлення.
-29- Н.д.Юхимець О.Ф. (Округ №196)
Замість слів "вживає заходів" слід записати "зобов'язаний".

Враховано

3. Кабінет Міністрів України зобов'язаний вжити заходи до своєчасного забезпечення державних замовників фінансовими ресурсами для здійснення авансування і оплати поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг при виконанні оборонного замовлення.

46.
Стаття 6. Виконання оборонного замовлення


Стаття 6. Виконання оборонного замовлення



-30- Н.д.Кожевніков Б.М. (Реєстр.картка №299)
Визначити обов'язковість виконання оборонного замовлення.

Враховано. Введено новий пункт 1 статті 6.
Відповідно змінена нумерація наступних пунктів.
1. Виконання оборонного замовлення здійснюється на підставі укладення державного контракту між замовником та виконавцем і є обов'язковим для виконавців.
47.
1. Оплата поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг під час виконання оборонного замовлення здійснюється відповідно до умов та за цінами, які передбачені державними контрактами.
-31- Н.д.Франчук І.А. (Округ №7)
Крім слів "до умов" додати слова "строків".

Враховано

2. Оплата поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг під час виконання оборонного замовлення здійснюється за цінами, на умовах та у терміни, які передбачені державними контрактами.





У разі зміни вартості сировини, матеріалів, комплектуючих виробів, енергоносіїв, інших незалежних від діяльності виконавців причин, які впливають на витрати виробництва продукції (робіт,послуг), ціни, що визначені державними контрактами, підлягають уточненню в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України у відповідності до пункту 7 статті 2 цього Закону.
48.
2. Використання результатів науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, отриманих під час виконання оборонного замовлення, а також розроблених технологій військового призначення здійснюється виключно за погодженням з державними замовниками.
-32- Н.д.Кожевніков Б.М. (Реєстр.картка №299)
Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Слід узгодити з законодавством про промислову власність.

Враховано

3. Використання результатів науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, отриманих під час виконання оборонного замовлення, а також розроблених технологій військового та спеціального призначення здійснюється за погодженням з державними замовниками в порядку, визначеному законодавством України з питань промислової власності.

49.
3. Державні замовники мають право створювати на підприємствах і в організаціях - виконавцях свої представництва або залучати до цієї роботи на договірній основі існуючі представництва інших державних замовників. Діяльність цих представництв здійснюється відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
-33- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Викласти як норму прямої дії.

Враховано

4. Державні замовники при необхідності створюють на підприємствах і в організаціях-виконавцях свої представництва або залучають до цієї роботи на договірній основі існуючі представництва інших державних замовників. Діяльність цих представництв здійснюється відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України.

50.
4. Рішення про припинення (скорочення) розробок і виробництва озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна приймається у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
-34- Н.д.Кожевніков Б.М. (Реєстр.картка №299)
Викласти як норму прямої дії.

Враховано

5. Рішення про припинення (скорочення) розробок і виробництва озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна приймається Кабінетом Міністрів України, з відшкодуванням виконавцю завданих збитків, включаючи очікуваний і неодержаний прибуток.

51.
У разі припинення виробництва окремих видів озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна укладення державних контрактів на виготовлення запасних частин та комплектуючих виробів до них обов'язкове для їх виробників протягом періоду, визначеного відповідними нормативними технічними документами, якщо інше не передбачено законодавством.
-35- Н.д.Кожевніков Б.М. (Реєстр.картка №299)
Додати термін "серійного" та вилучити термін "технічними".
Враховано
У разі припинення серійного виробництва окремих видів озброєння, військової та спеціальної техніки, іншого військового майна укладення державних контрактів на виготовлення запасних частин та комплектуючих виробів до них обов'язкове для їх виробників протягом періоду, визначеного відповідними нормативними документами, якщо інше не передбачено законодавством.

52.
Стаття 7. Економічне стимулювання виконання оборонного замовлення


Стаття 7. Економічне стимулювання виконання оборонного замовлення

53.
1. Виконавцям оборонного замовлення можуть надаватися пільги щодо оподаткування, цільові дотації і субсидії, кредити на пільгових умовах, митні та інші пільги, порядок надання яких визначається законами України.


1. Виконавцям оборонного замовлення можуть надаватися пільги щодо оподаткування, цільові дотації і субсидії, кредити на пільгових умовах, митні та інші пільги, порядок яких визначається законами України.

54.
2. Виконавцям у разі необхідності можуть встановлюватися квоти на обов'язковий продаж їм підприємствами і організаціями України окремих видів сировини, матеріалів та комплектуючих виробів у обсягах і за переліком, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
-36- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Викласти як норму прямої дії.

Враховано

2. Виконавцям у разі необхідності встановлюються квоти на обов'язковий продаж їм підприємствами і організаціями України окремих видів сировини, матеріалів та комплектуючих виробів у обсягах і за переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України.


-37- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Н.д.Тіщенко О.В. (Округ №174)
Н.д.Єщенко В.М. (Реєстр.картка №242)
Більш конкретно розкрити економічні стимули виконання оборонного замовлення.

Враховано в статті 10 нової редакції.


55.
Стаття 8. Дотримання законодавства про державну таємницю


Стаття 8. Дотримання законодавства про державну таємницю
56.
Заходи, пов'язані з формуванням, розміщенням і виконанням оборонного замовлення, які становлять державну таємницю, здійснюються з дотриманням законодавства щодо забезпечення охорони державної таємниці.


Заходи, пов'язані з формуванням, розміщенням і виконанням оборонного замовлення, які становлять державну таємницю, здійснюються з дотриманням законодавства щодо забезпечення охоронидержавної таємниці.
57.
Стаття 9. Відповідальність за невиконання або неналежневиконання оборонного замовлення


Стаття 9. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання оборонного замовлення
58.
1. За невиконання або неякісне виконання оборонного замовлення винна сторона відшкодовує іншій стороні завдані нею збитки в порядку та розмірах, передбачених державним контрактом.
-38- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Законодавчо встановити відповідальність сторін за невиконання чи неналежне виконання державного контракту.

Враховано.
Пункт 1 доповнено новими абзацами.

1. За невиконання або неякісне виконання оборонного замовлення, винна сторона відшкодовує іншій стороні завдані нею збитки в порядку та розмірах, передбачених державним контрактом.




У разі необгрунтованої відмови виконавця від укладення державного контракту, коли обов'язковість укладення встановлена пунктом 2 статті 3 цього Закону, та при наявності технічних можливостей його виконання, виконавець несе відповідальність в порядку, встановленому законодавством України.




Сплата неустойки (штрафу, пені), а також відшкодування збитків за невиконання або неякісне виконання державного контракту не звільняють виконавця від його виконання.




У разі невиконання державним замовником зобов'язань за державним контрактом, повної або часткової його відмови від закупівлі продукції, що виготовлена за державним контрактом, відшкодування виконавцю завданих збитків, включаючи очікуваний і неодержаний прибуток, здійснює державний замовник за винятком випадків, зазначених у пункті 5 статті 6 цього Закону.
59.
2. Спори, що виникають між державними замовниками і виконавцями або між виконавцями і співвиконавцями під час укладення, коригування та розірвання державних контрактів, а також спори щодо відшкодування завданих збитків розглядаються арбітражними судами в порядку, встановленому законодавством України.
-39- Н.д.Чекалін В.М. (Реєстр.картка №244)
Законодавчо встановити, що при розгляді спірних питань арбітражними судами державні замовники і виконавці звільняються від сплати державного мита.
Враховано.
Пункт 2 доповнено новим абзацом.

2. Спори, що виникають між державними замовниками і виконавцями при укладенні, коригуванні та розірванні державних контрактів, а також спори щодо відшкодування завданих збитків розглядаються арбітражними судами в порядку, встановленому Законодавством України.




Державні замовники та виконавці при поданні до арбітражного суду позовів, пов'язаних з розглядом спірних питань щодо оборонного замовлення, звільняються від сплати державного мита.
60.
Стаття 10. Прикінцеві положення


Стаття 10. Прикінцеві положення
61.
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.


1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
62.
2. Кабінету Міністрів України в шестимісячнй строк після опублікування цього Закону:


2. Кабінету Міністрів України в шестимісячний строк після опублікування цього Закону:
63.
привести свої рішення у відповідність з цим Законом;


привести свої рішення у відповідальність з цим Законом;
64.
розробити нормативно-правові акти, передбачені цим Законом.


розробити нормативно-правові акти, передбачені цим Законом;




подати пропозиції до Верховної Ради України про внесення змін до відповідних законів України щодо:




- звільнення виконавців від оподаткування податком на земельні ділянки, на яких розташовані їх виробничі потужності та науково-дослідні комплекси, в тому числі випробувальні комплекси, полігони, а також об'єкти і споруди мобілізаційного призначення, склади для збереження мобілізаційних резервів;




- звільнення продукції, що поставляється за оборонним замовленням, від оподаткування податком на додану вартість та обкладення ввізним митом;




- звільнення від оподаткування частини прибутку виконавців, що спрямовується на освоєння нових видів озброєння, військової та спеціальної техніки, а також на розвиток або модернізацію власних потужностей, дослідної та виробничо-технологічної бази з метою забезпечення серійного виготовлення нових видів озброєння, військової та спеціальної техніки.





































* - Назви колонок таблиці подані в загальному значенні