Назва: Про спрощену систему оподаткування, облiку та звiтностi суб'єктiв малого пiдприємництва
Автор: Президент України
Головний комітет: Прийнято за основу в першому читанні 09 вересня 1998 року

Файл у форматі MS WORD7

N
Редакція, прийнята в попередньому читанні*
Зауваження та пропозиції
Висновки, обгр.
Редакція, запропонована головним комітетом
0.
Проект
(03.07.98)
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про спрощену систему оподаткування, облiку та звiтностi суб'єктiв малого пiдприємництва



1.
Цей Закон визначає основнi засади ведення i застосування спрощеної системи оподаткування, облiку та звiтностi суб'єктiв малого пiдприємництва.



2.
Стаття 1. Запровадити з 1 сiчня 1999 року спрощену систему оподаткування, облiку та звiтностi для таких суб'єктiв малого пiдприємництва:
-1- Н.д.Ковалко М.П. (Округ №65)
Статті 1 та 3. У статтях гривневий еквівалент замінити відповідною кількістю мінімальних заробітних плат чи неоподатковуваних мінімумів.






-2- Н.д.Деркач А.Л. (Округ №159)
Н.д.Волков О.М. (Округ №208)
До статті 1: Обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) збільшити до 500 тис.грн..






3.
фiзичних осiб, якi займаються пiдприємницькою дiяльнiстю без створення юридичної особи, i кiлькiсть осiб, якi перебувають у трудових вiдносинах з такою особою, включаючи членiв її сiм'ї, за рiк не перевищує 10 осiб i обсяг виручки яких вiд реалiзацiї продукцiї (товарiв, робiт, послуг) не перевищує 250 тис. гривень;
-3- Н.д.Безсмертний Р.П. (Реєстр.картка №397)
Пропоную, в нормі абзацу 1 статті 1 законопроекту кількість осіб, які перебувають у трудових відносинах з фізичною особою-суб'єктом господарювання, обмежити до 5 (з урахуванням членів сім'ї), а ставку єдиного податку залишити ту, яка запропонована Указом Президента України, а саме - від 20 до 200 грн. в залежності від виду діяльності та місця здійснення. При цьому, норму законопроекту "Якщо платник єдиного податку займається підприємницькою діяльністю з використанням найманої праці або за участю у підприємницькій діяльності членів його сім'ї, розмір єдиного податку збільшується на 50 відсотків за кожну особу" - виключити, оскільки доход суб'єкта господарювання виробничої сфери чи сфери надання платних послуг і виконання робіт розраховується по сукупному доходу.





-4- Н.д.Медведчук В.В. (Округ №73)
Стаття 1. Частина 2. З огляду на різке падіння гривні верхня межа в 250 тис.грн. видається замалою. Крім того, аби не переглядати положення даного Закону при великих рівнях інфляції доцільніше верхню межу встановлювати за принципом кратності величині неоподатковуваного мінімуму. Тому пропонується встановити верхню межу для фізичних осіб на рівні 30 неоподатковуваних мінімумів.





-5- Н.д.Білоус А.О. (Реєстр.картка №405)
До статті 2 пункту 1.
Викласти другий підпункт в такій редакції: "обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, послуг) за рік не перевищує 500000 ЕКЮ по курсу Національного банку України.





-6- Н.д.Губський Б.В. (Реєстр.картка №443)
У статті 1 слова "за рік не перевищує 10 осіб" замінити словами "у будь-який період протягом року не перевищує 10 осіб".



4.
юридичних осiб - суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi будь-якої органiзацiйно-правової форми та форми власностi, в яких за рiк середньооблiкова чисельнiсть працюючих не перевищує 10 осiб i обсяг виручки яких вiд реалiзацiї продукцiї (товарiв, робiт, послуг) не перевищує 250 тис. гривень.
-7- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Абзац 3 статті 1 законопроекту викласти у такій редакції:
"юридичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, в яких середньооблікова чисельність працюючих за рік не перевищує 50 осіб.





-8- Н.д.Медведчук В.В. (Округ №73)
Стаття 1. Частина 3. Кількість 10 осіб збільшити до 20 Після слів "не перевищує 20 осіб" поставити крапку, решту вилучити. Для юридичних осіб обмеження щодо обсягу реалізації, на мою думку недоцільне, бо не сприяє збільшенню обсягів виробництва. Обмеження з урахуванням можливої інфляції доведеться весь час переглядати.





-9- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Н.д.Бєлоусова І.А. (Реєстр.картка №384)
З абзацу 2 статті 1 законопроекту виключити слова "і обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) не перевищує 250 тис.гривень".





-10- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Абзац 3 статті 1 законопроекту викласти у такій редакції:
"юридичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, в яких середньооблікова чисельність працюючих за рік не перевищує 50 осіб".





-11- Н.д.Білоус А.О. (Реєстр.картка №405)
В частині 2 статті 1 слова "250 тис.гривень" замінити словами "50 тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян.



5.
Стаття 2. Дiя цього Закону не поширюється на:



6.
суб'єкти пiдприємницької дiяльностi, на яких поширюється дiя Закону України "Про патентування деяких видiв підприємницької дiяльностi" в частинi придбання спецiального торгового патенту;



7.
фiзичних осiб, якi вiдповiдно до законодавства України сплачують фiксований податок;



8.
довiрчi товариства, страховi компанiї, банки, iншi фiнансово-кредитнi та небанкiвськi фiнансовi установи;



9.
суб'єкти пiдприємницької дiяльностi, у статутному фондi яких частки, що належать юридичним особам - учасникам та засновникам даних суб'єктiв, якi не є суб'єктами малого пiдприємництва, перевищують 25 вiдсоткiв;



10.
фiзичних осiб - суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi займаються пiдприємницькою дiяльнiстю без створення юридичної особи i здiйснюють торгiвлю пiдакцизними товарами (крiм сфери громадського харчування).



11.
Стаття 3. Суб'єкти пiдприємницької дiяльностi - фiзичнi особи, якi займаються пiдприємницькою дiяльнiстю без створення юридичної особи, мають право обирати спосiб оподаткування доходiв за єдиним податком шляхом одержання свiдоцтва про сплату єдиного податку.
-12- Н.д.Ковалко М.П. (Округ №65)
Стаття 3 і 4. У статтях зазначено дві різні форми, які необхідно об'єднати під однією назвою "Форма свідоцтва про право сплати та сплату єдиного податку".





-13- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Н.д.Бєлоусова І.А. (Реєстр.картка №384)
В абзаці 1 статті 3 замінити слова: "Право обирати спосіб оподаткування доходів за єдиним податком шляхом одержання свідоцтва на сплату податку" на слова "право вибору між звичайною системою оподаткування та спрощеною".



12.
Ставка єдиного податку для фiзичних осiб встановлюється мiсцевими радами за мiсцем державної реєстрацiї суб'єкта пiдприємницької дiяльностi залежно вiд виду дiяльностi та мiсця її здiйснення i не може становити менше 20 гривень та бiльше 200 гривень за календарний мiсяць.
-14- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Н.д.Бєлоусова І.А. (Реєстр.картка №384)
В абзаці 2 статті 3 замість слова "не може становити менше 20 гривень та більше 200 гривень" замінити на слова "не може становити більше суми, що дорівнює двом мінімальним заробітним платам за календарний місяць".





-15- Н.д.Деркач А.Л. (Округ №159)
Н.д.Волков О.М. (Округ №208)
До статті 3: Граничну ставку єдиного податку для фізичних осіб збільшити до 400 гривень на місяць з доповненням: "пропорційно обсягу виручки від реалізації продукції".





-16- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
До статті 3 законопроекту додати абзац:
"Ставка єдиного податку встановлюється тільки для таких фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, що реалізують продукцію (товари, роботи, послуги) за готівкові кошти".



13.
У разi коли фiзична особа - суб'єкт пiдприємницької дiяльностi здiйснює декiлька видiв пiдприємницької дiяльностi, для яких установлено рiзнi ставки єдиного податку, нею придбавається одне свiдоцтво i сплачується єдиний податок, що не перевищує встановленої максимальної ставки.





-17- Н.д.Губський Б.В. (Реєстр.картка №443)
З метою забезпечення більшої чіткості після частини другої статті 3 додати нову частину такого змісту:
"Сума єдиного податку, встановлена для фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності, який в своїй діяльності не використовує найману працю чи працю членів його сім'ї, є базовою сумою єдиного податку".



14.
Суб'єкти пiдприємницької дiяльностi - фiзичнi особи перераховують суми єдиного податку на окремий рахунок вiддiлень Державного казначейства України.



15.
Вiддiлення Державного казначейства України наступного дня пiсля надходження коштiв перераховують суми єдиного податку у таких розмiрах:



16.
до мiсцевого бюджету - 55 вiдсоткiв;
-18- Н.д.Медведчук В.В. (Округ №73)
Частину 6 статті 3 вилучити. Дана норма не сприяє розвитку малого бізнесу і такого його дуже поширеного і ефективного виду (з огляду на досвід країн з розвиненою ринковою економікою), як сімейний. Крім того, таке положення законопроекту негативно впливатиме не забезпечення зайнятості населення. Адже розвиток сімейного бізнесу частково може розв'язати проблему надлишкової робочої сили і безробіття.



17.
до Пенсiйного фонду України - 40 вiдсоткiв;



18.
на обов'язкове соцiальне страхування - 5 вiдсоткiв.



19.
Якщо платник єдиного податку займається пiдприємницькою дiяльнiстю з використанням найманої працi або за уастю у пiдприємницькiй дiяльностi членiв його сiм'ї, розмiр єдиного податку збiльшується на 50 вiдсоткiв за кожну особу.
-19- Н.д.Губський Б.В. (Реєстр.картка №443)
В частині шостій статті 3 після слів "збільшується на 50 відсотків" додати слова "від базової суми єдиного податку".


20.
Сплачена сума єдиного податку є остаточною i не включається до перерахунку загальних податкових зобов'язань такого платника податку. При цьому доходи, одержанi платником єдиного податку, не включаються до складу його сукупного оподатковуваного доходу за пiдсумками звiтного року.
-20- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Н.д.Бєлоусова І.А. (Реєстр.картка №384)
В абзаці 7 статті 3 поміняти місцями перше і друге речення. У першому реченні виключити слова "При цьому доходи".





-21- Н.д.Губський Б.В. (Реєстр.картка №443)
Перше речення частини сьомої статті 3 викласти у такій редакції:
"Сплачена сума єдиного податку є остаточною сумою податку на дохід фізичної особи, отриманий з підприємницької діяльності, і не включається до перерахунку загальних податкових зобов'язань такого платника податку".



21.
Форма свiдоцтва про сплату єдиного податку та порядок його видачi встановлюються Державною податковою адмiнiстрацiєю України.
-22- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Н.д.Бєлоусова І.А. (Реєстр.картка №384)
В абзаці 8 статті 3 замінити слова "Форма свідоцтва про сплату єдиного податку" на слова "форма свідоцтва про право сплати єдиного податку".



22.
Фiзичнi особи - платники єдиного податку мають право не застосовувати пiд час розрахункiв iз споживачами електроннi контрольно-касовi апарати.
-23- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
До статті 3 законопроекту додати абзац:
"Ставка єдиного податку встановлюється тільки для таких фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, що реалізують продукцію (товари, роботи, послуг) за готівкові кошти".



23.
Стаття 4. Суб'єкти пiдприємницької дiяльностi - юридичнi особи поряд з дiючою системою оподаткування можуть самостiйно обирати спосiб оподаткування доходiв за єдиним податком. При цьому спосiб оподаткування вибирається один раз i залишається незмiнним протягом звiтного року.
-24- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Н.д.Бєлоусова І.А. (Реєстр.картка №384)
З абзацу 1 статті 4 виключити слова "поряд з діючою системою".



24.
Ставка єдиного податку для суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi - юридичних осiб встановлюється в розмiрi 6 вiдсоткiв обсягiв виручки вiд реалiзацiї продукцiї (товарiв, робiт, послуг).
-25- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Абзаци 2 та 3 статті 4 законопроекту викласти у такій редакції:
"Ставка єдиного податку для фізичних і юридичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, що реалізують продукцію (товари, роботи, послуги) з використанням безготівкових форм розрахунків, встановлюється в розмірі 10 відсотків від суми грошових коштів, отриманих за реалізовану продукцію (товари, роботи, послуги).
Фізичні та юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності перераховують суми єдиного податку на окремий рахунок відділень Державного казначейства України протягом трьох робочих днів з дати надходження коштів".





-26- Н.д.Білоус А.О. (Реєстр.картка №405)
Пропоную викласти частину 2 статті 4 у такій редакції:
"Ставки єдиного податку для суб'єктів підприємницької діяльності - юридичних осіб встановлюються в розмірі 6% обсягів виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), але не менше 50 екю."





-27- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Н.д.Бєлоусова І.А. (Реєстр.картка №384)
До абзацу 2 статті 4 законопроекту додати слова "за мінусом суми податку на добавлену вартість та акцизного збору, інших зборів і надбавок, що включені до продажної (відпускної) ціни".





-28- Н.д.Деркач А.Л. (Округ №159)
Н.д.Волков О.М. (Округ №208)
До статті 4: Ставку єдиного податку для суб'єктів підприємницької діяльності - юридичних осіб збільшити до 7 відсотків обсягів виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).





-29- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
Абзаци 2 та 3 статті 4 законопроекту викласти у такій редакції:
"Ставка єдиного податку для фізичних і юридичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, що реалізують продукцію (товари, роботи, послуги) з використанням безготівкових форм розрахунків, встановлюється в розмірі 10 відсотків від суми грошових коштів, отриманих за реалізовану продукцію (товари, роботи, послуги).
Фізичні та юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності перераховують суми єдиного податку на окремий рахунок відділень Державного казначейства України протягом трьох робочих днів з дати надходження коштів".





-30- Н.д.Донець Н.Г. (Реєстр.картка №420)
До абзацу 2 статті 4 додати слова "за винятком ПДВ та акцизного збору для платників цих податків", бо якщо у обсяги виручки від реалізації включити ПДВ та акцизний збір, то це призведе до подвійного оподаткування.


25.
Суб'єкти пiдприємницької дiяльностi - юридичнi особи щомiсяця перераховують суми єдиного податку до 20 числа мiсяця, наступного за тим, в якому одержано виручку, на окремий рахунок вiддiлень Державного казначейства України.



26.
Вiддiлення Державного казначейства України наступного дня пiсля надходження цих коштiв перераховують суми єдиного податку у таких розмiрах:



27.
до Державного бюджету України - 20 вiдсоткiв;



28.
до мiсцевого бюджету - 35 вiдсоткiв;



29.
до Пенсiйного фонду України - 40 вiдсоткiв;



30.
на обов'язкове соцiальне страхування - 5 вiдсоткiв.



31.
Форма свiдоцтва про право сплати єдиного податку, а також порядок його видачi встановлюються Державною податковою адмiнiстрацiєю України.



32.
Бухгалтерський облiк та звiтнiсть здiйснюються платниками єдиного податку - юридичними особами за спрощеною системою в порядку, встановленому Мiнiстерством фiнансiв України.
-31- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
В абзаці 6 статті 4 після слова "юридичними" додати "і фізичними", а також виключити слово: "бухгалтерський".





-32- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
В абзаці 6 статті 4 після слова "юридичними" додати "і фізичними", а також виключити слово: "бухгалтерський", бо облік за спрощеною системою не обов'язково передбачає використання принципу подвійного запису, який є атрибутом бухгалтерського обліку.



33.
При поданнi звiтностi до органу державної податкової служби суб'єкт малого пiдприємництва - юридична особа подає свiдоцтво про право сплати єдиного податку, книгу облiку доходiв i витрат, касову книгу.



34.
Форма книги облiку доходiв i витрат, порядок її ведення суб'єктами малого пiдприємництва - юридичними особами, якi застосовують спрощену систему оподаткування, облiку та звiтностi, встановлюється Державною податковою адмiнiстрацiєю України.



35.
За результатами господарської дiяльностi за звiтний перiод (квартал) суб'єкти малого пiдприємництва - юридичнi особи подають до органу державної податкової служби до 20 числа мiсяця, наступного за звiтним перiодом, розрахунок сплати єдиного податку, акцизного збору i податку на додану вартiсть, а також платiжнi доручення про сплату цього податку з вiдмiткою банку про зарахування коштiв.
-33- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
З абзацу 9 статті 4 виключити слова: "і податку на додану вартість".





-34- Н.д.Ковалко М.П. (Округ №65)
Останню частину статті 4 перед словами "платіжні доручення" доповнити словом "копію", а слово "цього" замінити словом "цих".





-35- Н.д.Деркач А.Л. (Округ №159)
Н.д.Волков О.М. (Округ №208)
В останньому абзаці статті 4 вилучити: "...і податку на додану вартість".





-36- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
З абзацу 9 статті 4 виключити слова: "і податку на додану вартість".



36.
Стаття 5. Для переходу до спрощеної системи оподаткування, облiку та звiтностi суб'єкт малого пiдприємництва подає письмову заяву до органу державної податкової служби за мiсцем державної реєстрацiї не пiзнiше нiж за один мiсяць до початку наступного календарного року за умови сплати всiх установлених податкiв та обов'язкових платежiв в поточному роцi.
-37- Н.д.Білоус А.О. (Реєстр.картка №405)
До статті 5 пункті 2 підп. 8
Мова йде про створення сприятливих умов для залучення до підприємницької діяльності соціально незахищених категорій населення. Незрозуміло, що саме розуміється під словами "сприятливі умови". В економіці, під словами "сприятливі умови для залучення..." розуміються якість пільги. Так, як в законопроекті жодного слова не сказано про пільги, які застосовуються до вищезазначених категорій населення, цей восьмий підпункт слід вважати зайвим.



37.
Орган державної податкової служби зобов'язаний протягом десяти робочих днiв видати безоплатно свiдоцтво про право сплати єдиного податку або надати письмову вмотивовану вiдмову.



38.
Стаття 6. У разi порушення вимог, встановлених статтею 1 цього Закону, платник єдиного податку повинен перейти на загальну систему оподаткування, облiку та звiтностi, починаючи з наступного року.
-38- Н.д.Медведчук В.В. (Округ №73)
У статті 6 після слів "порушення вимог" поставити кому і доповнити словами, "які виникли на протязі року", а далі за текстом.





-39- Н.д.Деркач А.Л. (Округ №159)
Н.д.Волков О.М. (Округ №208)
Статтю 6 доповнити "За рішенням органу державної податкової служби".





-40- Н.д.Білоус А.О. (Реєстр.картка №405)
До статті 6 пункту 2.
Викласти в такій редакції:
"Для суб'єктів малого підприємництва з середньообліковою чисельністю працюючих у звітній період до 10 осіб виключно та обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 150000 ЕКЮ по курсу Національного банку України (мікропідприємництва), застосовується у встановленому порядку спрощена система оподаткування, обліку та звітності.



39.
Стаття 7. Суб'єкт малого пiдприємництва, який сплачує єдиний податок, не є платником таких видiв податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв):
-41- Н.д.Деркач А.Л. (Округ №159)
Н.д.Волков О.М. (Округ №208)
Статтю 7 доповнити: "податку на додану вартість".





-42- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
У статті 7 після слів "(обов'язкових платежів)" додати слова "податку на додану вартість".





-43- Н.д.Донець Н.Г. (Реєстр.картка №420)
Статтю 7 доповнити абзацом 14 такого змісту "плати за патенти згідно Закону України "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності", це призведе до зменшення податкового тягаря на платників єдиного податку.


40.
податку на прибуток пiдприємств;



41.
податку на доходи фiзичних осiб (для фiзичних осiб - суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi);
-44- Н.д.Ковалко М.П. (Округ №65)
У статті 7 із тексту статті виключити слова "податку на доходи фізичних осіб (для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності".



42.
плати (податку) за землю;
-45- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
До статті 7 виключити слова "плати (податку) за землю" та "збору за спеціальне використання природних ресурсів".





-46- Н.д.Москвін С.О. (Реєстр.картка №383)
З статті 7 виключити слова "плати (податку) за землю" та "збору за спеціальне використання природних ресурсів".





-47- Н.д.Губський Б.В. (Реєстр.картка №443)
Абзац третій статті 7 викласти в такій редакції:
"податку на доходи, отримані від здійснення підприємницької діяльності (для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності)".





-48- Н.д.Губський Б.В. (Реєстр.картка №443)
Статтю 7 після абзацу третього доповнити новим абзацом четвертим:
"плати за торговий патент".
В зв'язку з цим абзаци 4 -13 вважати відповідно абзацами 5 - 14.



43.
збору на спецiальне використання природних ресурсiв;



44.
збору до Фонду для здiйснення заходiв щодо лiквiдацiї наслiдкiв Чорнобильської катастрофи та соцiального захисту населення;



45.
збору до Державного iнновацiйного фонду;



46.
збору на обов'язкове соцiальне страхування;



47.
вiдрахувань та зборiв на будiвництво, реконструкцiю, ремонт i утримання автомобiльних дорiг загального користування України;



48.
комунального податку;



49.
податку на промисел;



50.
збору на вiдрахування до Пенсiйного фонду;



51.
збору за видачу дозволу на розмiщення об'єктiв торгiвлi i а сфери послуг;



52.
внескiв до Фонду України соцiального захисту iнвалiдiв.





-49- Н.д.Білоус А.О. (Реєстр.картка №405)
Стаття 7, частина 1 абзац 14.
Додати "податку на додану вартість".


53.
Стаття 8. Новостворенi та зареєстрованi в установленому порядку суб'єкти малого пiдприємництва, якi подали заяву на право застосування спрощеної системи оподаткування, облiку та звiтностi до податкового органу за мiсцем їх реєстрацiї, вважаються суб'єктами спрощеної системи оподаткування, облiку та звiтностi з того кварталу, в якому здiйснено їх державну реєстрацiю.
-50- Н.д.Донець Н.Г. (Реєстр.картка №420)
В статті 8 після слів "суб'єкти малого підприємництва - фізичні особи, з того місяця, в якому здійснено їх державну реєстрацію", бо податкові органи змушують сплачувати єдиний податок за весь квартал навіть, якщо підприємець зареєструвався у кінці кварталу.


54.
Стаття 9. Вiдмовитися вiд застосування спрощеної системи оподаткування, облiку та звiтностi та повернутися до загальної системи оподаткування суб'єкт малого пiдприємництва може з початку наступного календарного року за умови подання заяви до вiдповiдного органу державної податкової служби не пiзнiше нiж за 15 днiв до закiнчення календарного року.



55.
Стаття 10. Вiдповiдальнiсть суб'єктiв малого пiдприємництва, якi застосовують спрощену систему оподаткування, облiку та звiтностi, встановлюється згiдно iз законодавством.
-51- Н.д.Ковалко М.П. (Округ №65)
Викласти статтю в такій редакції:
"За порушення цього Закону суб'єкти малого підприємництва, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, несуть відповідальність згідно із законодавством України".



56.
Стаття 11. Прикiнцевi положення



57.
1. Цей Закон набирає чинностi з 1 сiчня 1999 року.
-52- Н.д.Білоус А.О. (Реєстр.картка №405)
Пункт перший статті 11 викласти у редакції:
"Цей Закон набирає чинностi з дня опублікування"



58.
2. Мiнiстерству фiнансiв України, Державнiй податковiй адмiнiстрацiї України розробити i затвердити до 1 жовтня 1998 року нормативнi акти, передбаченi статтями 3 та 4 цього Закону.
-53- Н.д.Медведчук В.В. (Округ №73)
Термін до 1 жовтня 1998 року видається нереалістичним, тому його слід продовжити щонайменше на місяць.





-54- Н.д.Ковалко М.П. (Округ №65)
Пункт другий статті після слів "нормативні акти" доповнити словами "та необхідні бланки" і далі за текстом.




-55- Н.д.Донець Н.Г. (Реєстр.картка №420)
Статтю 11 доповнити пунктом 3 такого змісту "На суб'єктів малого підприємництва, платників єдиного податку не поширюється Закон України "Про оподаткаування прибутку підприємств", за виключенням статті 8 в частині застосування норм амортизаційних відрахувань", так як до цього часу ще не прийнятий Закон "Про амортизацію".
Статтю 11 доповнити пунктом 4 такого змісту "Кабінету Міністрів України у двумісячний термін затвердити порядок використання коштів, які надходять на соціальне страхування найманих працівників та підприємців - платників єдиного податку від суб'єктів малого підприємництва згідно цього закону".
Статтю 11 доповнити пунктом 5 такого змісту "Доручити Кабінету Міністрів України надавати офіційні роз'яснення цього закону".



* - Назви колонок таблиці подані в загальному значенні