ЗАСІДАННЯ  ТРИДЦЯТЬ  ВОСЬМЕ

Сесійний зал Верховної Ради України      

5 червня  2008 року, 16.00 година

 

Веде засідання Голова Верховної Ради України  ЯЦЕНЮК А.П.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, прошу реєструватися.

16:03:36

В залі зареєстровано  430 народних депутатів України. Не бачу, правда, їх. Ранкове… вибачте, вечірнє пленарне засідання Верховної  Ради України оголошую відкритим.

Шановні колеги, перше оголошення, відповідно до статті  13 Закону України "Про статус народного депутата України” та статті 59 Тимчасового регламенту Верховної Ради України. Інформую про входження народного депутата України Федуна Олексія Леонідовича до складу депутатської фракції Партія регіонів  України.  (О п л е с к и)

Колеги, є одне прохання, з яким я хотів би до вас звернутися. Наші колеги з „Нашої України – Народної Самооборони” при прийнятті рішення по Тимчасовій слідчій комісії 2566, це стосувалося,  Тимчасова слідча комісія по Тернополю, пропустили два прізвища до складу тимчасової слідчої комісії. Як ви дивитеся на те, щоб повернутися до результатів голосування або внести до цієї постанови два прізвища? Краще не повертатися, а про внесення двох прізвищ до прийнятої постанови номер 2566.

Немає заперечень? Будь ласка, вибачте…

Деревляний, будь ласка.

 

16:04:49

ДЕРЕВЛЯНИЙ В.Т.

Арсеній Петрович, я хочу сказати, що перед початком створення комісії я звертався до кожної фракції з відповідним листом. Було достатньо часу, і на превеликий жаль, погоджень абсолютно ніхто для входження в комісію цю не давав.

Я зараз не знаю, чи це доцільно робити?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Значить, колеги, є пропозиція до прийнятої постанови 2566… Колеги, нам треба приймати рішення. Чи далі ви хочете обговорювати? Прізвища, будь ласка.

А, Джоджику. Дайте прізвище, Джоджику, да.

 

16:05:33

ДЖОДЖИК Я.І.

Народний депутат Джоджик, "Наша Україна – Народна Самооборона".

Шановний Голово, шановні депутати! Очевидно, ми створюємо комісії для об’єктивного вивчення стану справ у Тернопільській міській раді.  Безумовно, гарантії того, що це буде саме неупереджене вивчення справ, буде пропорційне представництво у цій тимчасовій слідчій комісії, представники від усіх політичних сил.

Я хочу нагадати, що під час розгляду цього питання я особисто підходив до Арсенія Петровича з поданням про включення цих усіх до складу тимчасової слідчої комісії. Тому прошу колег депутатів підтримати дане включення.  Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Шановні колеги, тому вноситься пропозиція. Оформіть, по-перше, зараз постанову про внесення змін до постанови номер 2566, реєстраційний номер зараз, який присвоєний, от останній.

Тому вноситься пропозиція про внесення змін до постанови номер 2566. У пункті п’ятому постанови додатково додати два прізвища: народного депутата Гуменюка та народного депутата Джоджика від фракції "Наша Україна - Народна Самооборона". Добре так, колеги? Добре.

Ставлю питання на голосування про прийняття відповідної постанови про внесення змін до постанови номер 2566. Увага, колеги, голосуємо!

 

16:07:16

За-182

Рішення прийнято. Дякую.

Колеги, переходимо до наступного питання порядку денного.

Олександр Віталійович Шлапак, будь ласка, на трибуну. Законопроект 0866 – про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" з пропозиціями Президента України.

 

ШЛАПАК О.В.

Шановний Голово Верховної Ради, шановні народні депутати! Президент України зазначає, що прийнятий Верховною Радою Закон „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” не може бути підписаний з декількох підстав. За браком часу я зупинюся на головній  підставі.

У новій редакції закону, на відміну від чинного, передбачено побудову системи державної реєстрації прав на нерухоме  майно, в тому числі земельні ділянки поза межами Державного земельного кадастру лише на основі відомостей про права на нерухоме майно, а також їх обтяжень. Я хочу підкреслити це обтяжень, а не обмежень.

Слід зауважити, що чинним Законом України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” передбачено створення єдиної системи державної реєстрації речових прав. У новій редакції закону ідея створення єдиної кадастрово-реєстраційної системи нівелюється, внаслідок передбаченого виведення Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обтяжень за межі Державного земельного кадастру, у складі якого залишається державна реєстрація земельних ділянок.

Окрім цього, цей закон залишає неврегульованим питання щодо реєстрації обмежень речових прав. В той же час обмеження прав, що випливають з вимог законів та інших нормативно-правових актів, пов'язаних, наприклад, з умовами приватизації майна, правилами планування й забудови територій, охорони пам'яток історії та культури тощо за законом реєстрації не підлягають, внаслідок чого виникне потреба у створенні ще окремого реєстру обмежень прав на нерухоме майно. Це потребуватиме не тільки значних витрат державного бюджету на утримання кількох, певною мірою тотожних баз даних щодо нерухомого майна, а й ускладнить реалізацію громадянами, юридичними особами конституційних прав власності на нерухоме майно, у тому числі на земельні ділянки. Так, за умови введення пропонованого закону в дію для здійснення купівлі-продажу земельної ділянки навіть без розташованих на ній об'єктів нерухомості, громадяни та юридичні особи змушені будуть спочатку одержувати відповідну інформацію з Державного земельного кадастру потім одержувати таку інформацію з Державного реєстру прав на нерухоме майно, потім отримувати таку ж інформацію з реєстру обмежень і обтяжень. Тільки після цього вони будуть реєструвати відповідні права і знову ходити в усі три реєстри з відповідною реєстрацією.

Президент України вважає, що чинна норма закону, яка, я ще раз хочу нагадати, вимагає створення єдиної системи реєстрації прав на нерухоме майно, є більш досконалою і пропонує саме в цьому аспекті доопрацювати даний закон.

Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Олександр Віталійович.

Запитання до доповідача є? Є. Прошу п’ять хвилин записатися.

Ярослав Сухий.

 

16:11:02

СУХИЙ Я.М.

Дякую.

Шановний Олександр Віталійович! У мене таке ніби запитання і побажання. Наша пошта народних депутатів  України повна листів із скаргами громадян, які не те що тижнями – місяцями, роками не можуть отримати державний акт на землю вже виготовлений. Те, що зараз відбувається в системі державного ресурсу, управління і кадастру, це просто,  як перед… або після громадянської війни. Неможливо отримати інформацію, неможливо туди достоятися. Ви б послали когось з прокуратури, наприклад, до Бориспільського кадастру, нехай він подивиться, як в третій годині ночі, о четвертій годині ранку люди займають чергу і не отримують нічого, а тим часом ходять пацани, які  пропонують конкретні гроші за конкретні послуги.

Безумовно, що ці пропозиції потрібно підтримати на законодавчому рівні, якщо вони допоможуть поліпшити життя простої людини, яка не може дійти до цього кабінету, просто неможливо.

 

ШЛАПАК О.В.  Пане Ярослав, я можу тільки поділити разом з вами тривогу з приводу того, стану справ, який ми маємо на сьогоднішній день. Єдине, хочу зауважити, що на превеликий жаль, законопроект, який готується сьогодні Президентом, тільки ускладнює систему, про яку  ми з вами говоримо. Президент наполягає на одному, я ще раз хочу сказати, в принципі, який вже зафіксований законом України, до якого відповідні зміни вносяться.  Будь ласка, зробіть єдиний реєстр, куди може прийти людина і отримати інформацію, як про стан своєї земельної ділянки, так і про нерухомість, яка на ній розташована, так і про всі обтяження, обмеження, які її стосується. А не  ганяти людину по дуже багатьох інстанціях.

У зв’язку з цим він звертається до вас як до  законодавців зараз, будь ласка, пропишіть, окрім цієї загальної формули, систему існування такого земельного кадастру, і тоді такий закон буде підписаний. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Юрій Мірошниченко.

 

16:12:50

МІРОШНИЧЕНКО Ю.Р.

Юрій  Мірошниченко, фракція Партії регіонів.

Олександр Віталійовичу, в мене до вас таке запитання. Звичайно, я поділяю занепокоєння Президента з приводу того, щоб максимально комфортно почувалися в першу чергу громадяни, які будуть користуватися цими правами. Але разом з тим, якщо ми відхилимо цей законопроект і власне почнемо з нуля, чи не затягнемо ми час?

Комітет розглянув це питання на своєму засіданні і пропонує таке компромісне рішення: відправити на доопрацювання, врахувати ті зауваження, які в  тому числі і ви висловлюєте, і з тим, щоб не гаяти час, все ж таки в такій редакції, як повернути на доопрацювання, нам не затягнути з прийняттям цих змін. І ваше ставлення до такого рішення комітету. Дякую.

 

ШЛАПАК О.В.  Можу сказати наступне, був присутній при декількох дискусіях щодо врегулювання цього питання, які провадилися поки що в уряді. На мою думку, міністром юстиції сьогодні пропонується надзвичайно доречні способи врегулювання цього питання. Наскільки вони готові і сформовані у вигляді законодавчої ініціативи, мені сказати важко, однак я б підтримав повністю те, що пропонуєте ви: не починати цю роботу з початку, оскільки дуже багато технологічних речей прекрасно прописані в цьому законі. Якщо нам вдасться знайти відповідь щодо формування єдиного реєстру, щодо доступу до нього, щодо можливої участі у нього, як людей, які займаються земельними кадастрами, так і правами, буде геніально. Я думаю, що ми можемо це зробити, доопрацювавши в другому читанні цей документ в комітеті Верховної Ради. Для повторного читання, правильно. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Олександр Віталійович, прошу сідати.

Юрій Миколайович Воропаєв, прошу на трибуну, голова підкомітету Комітету з питань економічної політики.

 

16:14:55

ВОРОПАЄВ Ю.М.

Уважаемые народные депутаты Украины, уважаемый Арсений Петрович, данный законопроект был подан урядом Украины в ноябре 2006 года. Он был рассмотрен Верховной Радой, принят в первом чтении, во втором чтении и был заветирован Президентом Украины. Сейчас он имеет, тогда он имел  номер  2597, сейчас он имеет номер 0866.

Основная суть этого законопроекта. Он предлагает разделить функции по ведению реестра права о собственности  на недвижимое имущество, а под недвижимым имуществом понимается земля и все, что находится на этой земле, объекты,  разделить между Государственным комитетом по земельным ресурсам и  Минюстом Украины.

Президент предложил этот законопроект  отклонить. Я очень рад, что мы сейчас услышали совершенно другую точку зрения со стороны Президента: доопрацювати його, потому что такая же точка зрения у нашего комитета. И вот по каким причинам. Такая же точка  зрения и у Главного экспертного управления Верховной Рады Украины. А причины заключается в следующем, что функция по регистрации права собственности - это чисто правовая, чисто юридическая функция. И, естественно, из-за того, что  эту функцию в настоящее время выполняют не юристы,  а выполняют  лица, которые к этому далеки, возникает очень много жалоб. Я был в Держкомземе  и знаю, что таких жалоб уже подходит к сотне, если не больше и очень много судебных споров по Украине. Это первое.

Второе. Слова о том, что передача такого реестра Минюсту Украины займет  много средств и времени не являются объективными. Почему? Еще с 2002 года Минюст Украины  ведет такой реестр права о собственности на недвижимое имущество и благополучно его, эту функцию, выполняет. Она автоматизирована, она не занимает никакого времени и эта функция выполняется по электронной почте, всего-навсего, элементарно и просто.

 Следующий момент. Хотел бы обратить ваше внимание на то, что  на протяжении многих лет Держкомзем Украины пытается создать Единую автоматизированную  систему земельного кадастра. И для этой цели было получено  финансирование, как от Кабинета Министров Украины, так и от Всемирного банка.

К сожалению, эти средства не были надлежащим образом использованы. И в 2006 году  Всемирный банк своим письмом Кабмину отменил решение о финансировании на сумму 74 миллиона долларов и позднее отменил еще дополнительную сумму   о финансировании на эти же самые цели из-за того, что работа проводится по созданию Единой системы земельного кадастра не надлежащим образом.

В то же время обращаем ваше внимание на следующее, что земельный кадастр это не только регистрация права собственности на землю, это также и ведение учета всех земель по их структуре, по их назначению и так далее.

Данный законопроект имеет определенные минусы, и Президент совершенно объективно на них обратил внимание. Отдельные нормы в этом законе не соответствуют друг другу, они просто противоречат, это раз. Многие вещи просто не урегулированы данным законом. Например, порядок предоставления информации, порядок предоставления выписок из реестра.

В январе этого года за подписью господина Турчинова поступил на комитет Верховной Рады ответ Кабинета Министров уже нового состава, нового, как бы, назначенный коалиций нынешней существующей. Кабинет Министров поддерживает данный законопроект. Однако в своем письме Кабинет Министров обращает внимание на то, что им нужно провести дополнительную работу по данному законопроекту. В связи с этим, наш комитет принял решение рекомендовать Верховной Раде отправить данный законопроект на доработку.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Колеги, є запитання до нашого колеги? Є? Немає запитань до Юрія Миколайовича.

Юрію Мірошниченку включіть мікрофон.  

 

16:19:12

МІРОШНИЧЕНКО Ю.Р.

Юрій Мірошниченко, фракція Партії регіонів.

Я хотів би, щоб ви сказали позицію комітету. От була озвучена пропозиція представником Президента щодо створення єдиного реєстру із тим, щоб Міністерство юстиції цей реєстр тримало, але можливість і інших інституцій зокрема, Держкомзему вносити туди зміни. Яка позиція і ваша особисто, і комітету в цілому. З цього приводу, для того, щоб ми розуміли чи буде у нас конструктивний діалог на етапі доопрацювання. Дякую.

 

ВОРОПАЄВ Ю.М. Если исходить из пропозиций Президента по поступивших в комитет в письменном виде, то, в принципе, в настоящее время Верховной Раде Украины подан и зарегистрирован законопроект 1328 нашего коллеги Зварыча. Этот законопроект он уже многие вещи, которые упущены в ныне рассматриваемом, он регулирует. Однако, если бы мы оба эти законопроекта доработали, объединили вместе и приняли решение все-таки о том, чтобы разделить систему ведения реестра, а не сконцентрировать в одних руках, как предлагает Президент в своїх пропозиціях, это было бы более правильно. То есть ведение Земельного кадастра по структуре земель, по целевому назначению – это в одних руках, а ведение регистрации права собственности – это в других руках, именно у юристом, если вы это имеете ввиду.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

 

ВОРОПАЄВ Ю.М. Это один реестр.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Юрій Миколайович, прошу сідати.

Шановні колеги, я прошу уваги. Шановні колеги, як буде процедура голосування. Увага! Значить, Президент запропонував скасувальне вето. Тобто пропозиція Президента полягає в відхиленні законопроекту в цілому. По Регламенту я повинен поставити питання про відхилення законопроекту в цілому і підтримку пропозицій Президента. Якщо ми голосуємо 226 голосів, то таким чином цей законопроект відхиляється в цілому. Зрозуміло? І ми його доопрацьовувати не зможемо.

Друге. Якщо ми не приймаємо це рішення, тоді я ставлю на голосування питання про подолання вето, для цього необхідно дві треті голосів – 300 голосів. За таких обставин закон вважається таким, що вступив в силу. Але ми не добиваємся ні першого, ні другого результату при цьому. Тобто ми не зможемо доопрацювати закон. Якщо ми приймаємо третє рішення, тобто якщо два перших рішення не проходе, а проходе третє рішення, яке запропоноване комітетом і яке передбачено 130 Регламенту, відправити його на доопрацювання в комітет фактично на повторне друге читання, то ми, з одного боку, і підтримуємо Президента, а, з іншого боку, і даємо можливість парламенту доопрацювати цей законопроект. Колеги, я зрозуміло все сказав?

Колеги, тобто перше голосування йде про підтримку пропозицій Президента, друге голосування – про подолання вето Президента, а третє голосування – те, до якого ми всі дійшли. Якщо даємо 226 голосів за проект постанови Верховної Ради  на доопрацювання даного законопроекту, то тоді всі сторони будуть задоволені.

Я зрозуміло висловився, колеги? Тому відповідно до 130 Регламенту ставлю на голосування питання про підтримку пропозицій Президента України щодо відхилення даного законопроекту в цілому, щодо відхилення законопроекту 0866 в цілому. Колеги, увага, оголошую процедуру голосування.

 

16:23:26

За-61

Пропозиція не підтримана.

Тепер ставлю на голосування питання про прийняття  даного законопроекту у цілому, тобто  подолання вето Президента. Нагадую, що у нас є ще третій  блок, який підтриманий всіма – це доопрацювання.

Ставлю  питання про подолання вето Президента і  прийняття законопроекту 0866  в цілому.

 

16:24:01

За-3

Рішення не прийнято.

А тепер ставлю, увага, колеги,  на голосування  проект Постанови Верховної Ради України 0866-П про направлення даного законопроекту до головного комітету на доопрацювання і відповідним чином подачу на повторне друге читання. Прошу, колеги, голосувати.

 

16:24:33

За-412

Шановні колеги, рішення прийнято.

Шановні народні депутати,  є подання  двох фракцій. Відповідно до  вимог Тимчасового регламенту і коаліційної угоди…

Я бачу, Олександр Сергійович, я все бачу.

Відповідно до  Регламенту і вимог коаліційної угоди подання про  розгляд питання  про звільнення Валентини Семенюк (не дописали, правда, Самсоненко) з посаді голови Фонду державного майна України,  реєстраційний номер постанови 1332.

Колеги, зараз я викликаю Валентину Петрівну в зал парламенту. Але зразу є заява фракції Партії регіонів, вони  вимагають перерву. Все рівно нам треба  хвилин 15-20 на те, щоб викликати Валентину Петрівну в парламент. Тому наступне питання порядку денного оголошується про звільнення Семенюк-Самсоненко з посади голови Фонду майна. Якщо управитесь швидше за перерву… (Ш у м   у   з а л і)  Перерва? Ну, будь ласка, у вас є 15, там до 30 хвилин. Будь ласка, перерва. Добре, добре. Олександр Сергійович, все, перерва, добре. Нам все рівно треба її запросити а парламент.

30 хвилин перерва, добре.   

 

ПІСЛЯ ПЕРЕРВИ

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, я прошу фракцію Партії регіонів чи Комуністичну партію, які просили перерву, оголосити свою заяву, а далі я скажу.

 

17:02:58

ЄФРЕМОВ О.С.

Дякую, Арсеній Петрович.

Шановні колеги, мы, посовещавшись, не могли найти ответ на один вопрос: какие проблемы опять возникли у коалиции, почему она не хочет работать? (Ш у м  у  з а л і)

Уважаемые коллеги, я сказал то, что хотел сказать. Именно: какие проблемы возникли у коалиции, почему она не хочет работать.

Теперь объясню нашу позицию. Мы предельно ясно и четко высказали нашу точку зрения по поводу процедуры, которая должна соблюдаться по приватизации и решению вопросов кадровых. Не единожды на Погоджувальной раде Арсений Петрович подтверждал, что прежде чем рассматривать кадровые вопросы, мы должны принять Государственную программу приватизации.

Мы рассмотрели вопрос законопроекта о Государственной программе приватизации в первом с вами чтении, и довольно конструктивно. Сегодня работают все наши коллеги над теми изменениями, которые надо внести, для того чтобы этот вопрос опять вынести в зал на второе чтении и принять соответствующий документ. Если он будет принят, значит, мы даже пошли на то, что мы соглашаемся по законопроекту 2233 отозвать. Если он не будет принят, значит, было принято решение, что в дальнейшем рассмотреть законопроект 2233. И только после этого перейти к рассмотрению вопроса кадрового.

Наша позиция была ясна весь этот период, причем при кадровых вопросах, уважаемые коллеги, с вашей подачи мы договорились, что мы их в дальнейшем будем рассматривать, изменив процедуру голосования: перейдя на ручной режим голосования. И это было подтверждено всеми руководителями фракций, без исключения. И мы согласились тогда на голосование по Кабинету Министров, учитывая то, что в последствии будет введена такая система в дальнейшем. Так как все это нарушено, нарушено по инициативе коалиции, мы хотели бы понять, что у вас происходит, почему вы срываете работу Верховного Совета?  Спасибо.

 

ІЗ ЗАЛУ.  Ганьба! Ганьба!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, відповідно до вимог Тимчасового регламенту, я викликав Валентину Семенюк-Самсоненко до парламенту України. Поки що мене поінформували про те, що Валентина Семенюк-Самсоненко знаходиться терміново на обслідуванні.

Що стосується подальшої роботи парламенту, колеги. Увага, шановні народні депутати, у нас є два варіанти виходу з цієї ситуації. Самий кращий варіант – це відновити роботу парламенту і розглянути законопроекти. Другий варіант – це вийти на політичні консультації і, можливо, із завтрашнього дня розпочати роботу парламенту, в тому числі і з кадрового питання, якщо ви дійдете до згоди.

Тому що відбувається така ситуація, що ми почали нормально працювати з понеділка, тільки продемонстрували, що, дійсно, в Україні є парламент, але, напевно, переробилися вже. І з огляду на це…

Ну, ви, Іван Григорович, ви хочете щось сказати? Ну, давайте, поясніть, Іван Григорович, будь ласка, у нас свобода слова, так що…

 

17:06:35

КИРИЛЕНКО І.Г.

Шановні колеги, я повністю підтримую те, що було сказано Арсенієм Петровичем. З понеділка почали нормально працювати і декілька разів було заявлено, як тільки коаліція і це, до речі, говорили і представники і меншості, як тільки коаліція щось домовиться, а ви бачили, що не просто йдуть домовленості, якщо ми щось домовилися, ви нам перечити не будете.

Нам важко, дуже складно, ви бачите, як йде процедура, на жаль, вона занадто публічна і інколи соромно від цього. Але ми домовилися і ми поклали на стіл головуючому, що в нас є порозуміння з приводу і кандидатури, яка може бути тут цим залом затверджена, і процедури.

Ми повністю з вами погоджуємося, що треба людині, яка очолює сьогодні, вийти на трибуну, відзвітуватися так, як це записано в Регламенті. Ми підтримуємо, це така справа, тут, тут спору не викликає. Але ми просимо вас, так, як і ви безкінечно вже три місяці просите, бо на березень місяць уряд повинен був подати зміни до бюджету, а по суті, це новий закон про бюджет на 2008 рік.

Скажіть, будь ласка, як його подати? Уже майже півроку пройшло, надходжень від приватизації – нуль. Це девять мільярдів, а ми з вами дефіцит бюджету проголосували – 18 мільярдів. Нам робити запозичення? Що робити? Чи давати, подавати секвестр бюджету? Ми ж розуміємо з вами, що це ж – і соціальні програми, і все інше. Кому б не прийшлося працювати завтра-післязавтра, заблокована головна процедура  в державі  наповнення бюджету і погашення його дефіциту – приватизація.

Ми з вами тут, з вами визначимося, які обєкти будемо приватизувати, які ні. Будь ласка, немає питань, це ж голосування в залі. Ми просимо, колеги, підтримати нас у цьому відношенні.

Шановні колеги, ми з вами разом в залі будемо визначатися, що продаємо, що не продаємо. Ми ж голосуванням будемо визначатися. Правильно сказав колега: якщо не прийняли, значить, не прийняли. Це ж зал приймає. Але дозвольте сьогодні змінити керівництво, щоб процедура йшла, бо при нинішньому керівництві це заблоковано. І в нас великі підозри і за корупційні схеми, і за все інше, за те, що ми всі добре знаємо. Ну, що ми сьогодні блокуємо? Ми консервуємо те, що відбувається там. Кому ми це робимо добро? Ми собі чи Україні, чи кому зло ми робимо?

Шановні колеги, ми згодні на процедуру ту, яку ви сказали. Хай звітується, немає питань. І дайте нам можливість працювати, проголосувати. Ми просимо вас, підтримайте. Більше нічого ми не просимо.

(Ш у м  у  з а л і)

Шановні колеги… (Ш у м  у  з а л і)

Шановні колеги, послухайте, кадрові питання розглядаються поза Регламентом, поза всіма вимогами. Кадрові питання...  Ми нарешті знайшли порозуміння. Підтримайте нас в цьому відношенні.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, досвід у нас є, як виходити із стандартної роботи парламенту  у нормальну роботу парламенту. Я думаю, що я, в першу чергу звернувся би до Прем'єр-міністра, до лідерів фракцій провести консультації, я готовий прийняти участь у цих консультаціях. Але за будь-яких обставин, завтра о 9.30 ранку керівників фракцій я запрошую до себе для проведення консультацій і виходу із ситуації, який пакет будемо пропонувати, в тому числі і по кадровим призначенням.

Вечірнє пленарне засідання оголошую закритим.